Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor voorraad kast hebben jullie?

<<

Anoniem28

Bericht 26 Sep 2013 20:34

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

Hoeveel voorraad hebben jullie dan wel niet als je daarvoor een aparte kast nodig hebt? Wij hebben de voorraad in één keukenkastje staan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Sep 2013 20:42

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

Om te antwoorden op jou vraag rejoy. In mijn kast heb ik 4 planken met voorraad eten. Heb op 1 plank plastic bakken met daarin spaghetti macaroni rijs enz. Op de plank ernaast. Bouillonblokjes pakjes soep potten groenten enz.Plank eronder thee/koffie en bakspullen. Plank ernaast koekjes chocolade chips nootjes enzo.

De andere planken staan een mixer keukenmachine koffiezetapparaten dat soort dingen. Die passen niet in de keuken meer
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Sep 2013 22:38

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

Wij hebben 3 planken.
De bovenste met koekjes en snoepjes
De middelste met soep,suiker,meel,creackers enz. En een paar pakken fris
De onderste rijst en pasta en kruiden en potten saus en potten groente.
Op de grond staat fris drank,bier,aardappelen,wc papier en dingen die niet in de keuken passen.
2014 2016
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 26 Sep 2013 22:53

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

Het gaat ook om voorraad zoals theedoeken, plastic bakjes, bakblikken en dat soort spul. De kast die ik poste gaat helaas niet door. Het was een geen mooie kast.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem 3

Bericht 27 Sep 2013 08:24

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

Wij hebben een kast onder de trap.
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 04 Nov 2013 17:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem253

Bericht 27 Sep 2013 16:12

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

Believe schreef:Wij hebben een kast onder de trap. De kast is erg ruim, er zitten planken in en daar staat alle voorraad en op de grond staat nog de stofzuiger, dweilspullen, boodschappentassen en lege flessen.

+1
<<

Anoniem185

Bericht 27 Sep 2013 16:32

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

In de bijkeuken hebben we een simpele open kast waar wel wat spullen in staan. Voor de rest staat alles in de keuken, we hebben daar heel veel kastruimte.

Aparte borden en schalen hebben we ook wel staan in een dressoir in de huiskamer.
<<

Anoniem 47

Bericht 27 Sep 2013 19:10

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

Wij hebben geen voorraadkast. Alles past in de keuken.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Sep 2013 19:45

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

Ik heb een inbouwkast in de gang en daar staat de meeste voorraad in. Ook heb ik 1 keukenkastje met voorraad. Daar staan spullen in die ik vaak gebruik, zodat ik niet steeds heen en weer hoef te lopen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 27 Sep 2013 21:11

Re: Wat voor voorraad kast hebben jullie?

We gaan morgen een 3 deurs grenen kast ophalen voor 80 euro. Net als wat we bij de vorige kast wouden doen ( die we gisteren bijna hadden gekocht ) gaat mijn man het bij deze kast doen. Dus helemaal opschuren en een grey wash geven. Dan krijgen we een mooie landelijke kast. Hij is 160cm breed en 220cm hoog dus het is een mooie grote kast.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers