Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor sport doe jij?

<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 10 Mei 2015 10:00

Re: Wat voor sport doe jij?

Ik doe twee keer per week een les Club power in de sportschool. Dit is een les met een stang met gewichten en daarbij train je je benen, biceps, triceps, borst, rug en buik.
Verder loop ik één keer per week hard.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Mei 2015 10:08

Re: Wat voor sport doe jij?

Ik loop ongeveer 1x per week hard en doe daarnaast ongeveer 2x per week een workout thuis.
#teammaple🍁
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 10 Mei 2015 20:36

Re: Wat voor sport doe jij?

Ooh La La! schreef:
Fjell schreef:Dat had ik inderdaad gelezen in je forumster van de maand verhaal. Jammer! Ben je wel weer van plan om te gaan fietsen? vind het vooral als het lekker weer is heerlijk. Maakt mij dan ook echt niet uit hoe langzaam/snel ik ga. Gewoon lekker actief bezig zijn en van het mooie weer en de omgeving genieten.


Ik wil binnenkort en in ieder geval deze zomer toch wel weer op de fiets stappen.
Al is het maar een klein rondje. Snelheid maakt me dan ook niet uit.
In m'n eentje fietsen vind ik alleen niet heel erg leuk, dat houdt me ook wel een beetje tegen. Voor onze dochter geboren was fietsten vriend en ik altijd samen. Dat is toch veel leuker.


KLinkt goed! Lekker een zonnige dag uitkiezen met weinig wind ;) Maar snap dat het alleen fietsen je wel tegen houdt.. ik fiets ook het liefst samen al kan het soms alleen ook wel heerlijk zijn. Jij woont volgens mij niet echt in de buurt, anders zouden we een keer samen kunnen gaan fietsen!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 10 Mei 2015 20:48

Re: Wat voor sport doe jij?

Ik woon in Amsterdam, jij?
Dan is samen fietsen misschien wel een leuk idee!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 10 Mei 2015 21:26

Re: Wat voor sport doe jij?

Oh dat is nog wel iets meer in de buurt dan ik dacht. Ik woon in Breda!
-Jeg har det som plommen i egget-
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron