Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend plannen! :)

<<

Anoniem304

Bericht 07 Mei 2015 21:58

Re: Weekend plannen! :)

Whaha wat scherp Bliss.

Ik ga moederdag cadeautjes maken.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Mei 2015 00:23

Re: Weekend plannen! :)

Whahaha. Ik las het pas toen ik gequote werd.
Weet ook niet hoe ik bij Groningen kom ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 08 Mei 2015 07:18

Re: Weekend plannen! :)

Vandaag nog lekker een dag vakantie en alleen (vriend is werken).
Heb helemaal niks afgesproken vandaag.
Dus ik ga eerst lekker hangen, series kijken, film kijken.
Daarna ga ik schoon maken en goed ook. Boodschappen doen.

Morgen gaan we een bloempot ophalen via Marktplaats en naar de verjaardag van mijn vader, waar we ook bbqen.

Zondag gaan we voor moederdag naar mijn schoonmoeder.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 08 Mei 2015 07:42

Re: Weekend plannen! :)

Vandaag komen een vriendin met haar zoontje en mijn zus langs.

Morgen begrafenis van de pastoor van de kerk waar ik vroeger vaak heen ging. Overleden aan kanker, 3 kinderen onder de 20, jonge vrouw... Zo sneu :(
's Middags even naar de woonboulevard in de C. Gaan kijken voor nieuwe meubels.

Zondag geen plannen. Misschien vraag ik mijn schoonouders of ze langs komen :). Kunnen ze weer even lekker met T. knuffelen.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 08 Mei 2015 08:13

Re: Weekend plannen! :)

Ik moet om elf uur weer in het ziekenhuis zijn, ze belden gisteren dat de gipskamer maandag gesloten is dus mag ik straks komen voor nieuw (loop? ) gips. Daarna de gordijnen ophalen bij leenbakker en vanavond en morgen verhuizen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem280

Bericht 08 Mei 2015 08:58

Re: Weekend plannen! :)

Morgen naar Amsterdam met de familie.
Kinderen laat ik thuis, oppas geregeld.
En zondag nog geen plannen voor.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Mei 2015 10:04

Re: Weekend plannen! :)

Vandaag: Normaal moest ik werken, maar ik heb vrij genomen, heerlijk! Mijn zus heeft de kinderen vanmorgen naar mijn ouders gebracht dus ik heb even een dagje voor mezelf. Ik heb het huis al helemaal gepoetst en zo ga ik nog wat dingen regelen voor de trouw. Vanavond komen Elsa en Zonnetje langs om de laatste dingetjes voor onze trouw door te nemen!

Zaterdag & zondag hebben we geen echte plannen. Het enige plan is dat we alles geregeld willen hebben voor de trouw zodat we de laatste week lekker kunnen (voor)genieten :).
2012 & 2016
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 08 Mei 2015 10:41

Re: Weekend plannen! :)

Zaterdag: even dingen regelen in een shoppingmall en wil een hike gaan doen ergens in de buurt met m'n vriend. Morgenavond drankjes bij vrienden. Zondag gaan we de opslag van zijn ouders induiken om te kijken welke spullen wij graag zouden willen als we straks weer onze eigen plek hebben (ze gaan schiften, is een hele garage vol met nieuwe meubels etc.) en onze eigen spullen die we hadden opgeslagen ophalen. Daarna moederdag dinner bij m'n schoonmoeder.

Edit: ik kom er net achter dat het hemelvaart is in Nederland, vertelt m'n vader me net. Merk ik hier niks van, gek, volgens mij moet gewoon iedereen werken. Maar vandaag zijn we naar het strand geweest en hebben we wat rondgereden en nu zit ik thuis te niksen terwijl m'n vriend drankjes aan het doen is in de stad met oud collegas. Ik heb geen zin de deur uit te gaan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 08 Mei 2015 10:46

Re: Weekend plannen! :)

Morgen ga ik met een vriendin een dagje naar Amsterdam, ze wil heel graag naar die grote vintage markt in de IJ hallen, weet iemand toevallig of dat leuk is? :smile: daarna uit eten.

Zondag is mijn vriend ook vrij, als het lekker weer is gaan we lekker naar het park of even naar de stad, ik zie wel!
<<

Anoniem167

Bericht 08 Mei 2015 11:06

Re: Weekend plannen! :)

Sugarfall, m'n moeder en zussen zijn helemaal fan van de IJ hallen, komen altijd met heel veel thuis.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Mei 2015 11:11

Re: Weekend plannen! :)

Marsy31 schreef:Edit: ik kom er net achter dat het hemelvaart is in Nederland, vertelt m'n vader me net. Merk ik hier niks van, gek, volgens mij moet gewoon iedereen werken. Maar vandaag zijn we naar het strand geweest en hebben we wat rondgereden en nu zit ik thuis te niksen terwijl m'n vriend drankjes aan het doen is in de stad met oud collegas. Ik heb geen zin de deur uit te gaan.

Het is nu nog geen Hemelvaart, maar komende donderdag :).
2012 & 2016
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 08 Mei 2015 11:53

Re: Weekend plannen! :)

Pippa schreef:Sugarfall, m'n moeder en zussen zijn helemaal fan van de IJ hallen, komen altijd met heel veel thuis.



Oh leuk! Ik had er nog nooit van gehoord, ben benieuwd!
<<

Anoniem164

Bericht 08 Mei 2015 11:58

Re: Weekend plannen! :)

Ik ga morgen met mijn vriend naar Parijs voor een paar dagen, heeerlijke weekendplannen dus :banaan:
Fijn weekend allemaal!!
<<

Anoniem167

Bericht 08 Mei 2015 11:58

Re: Weekend plannen! :)

Snoes schreef:
Marsy31 schreef:Edit: ik kom er net achter dat het hemelvaart is in Nederland, vertelt m'n vader me net. Merk ik hier niks van, gek, volgens mij moet gewoon iedereen werken. Maar vandaag zijn we naar het strand geweest en hebben we wat rondgereden en nu zit ik thuis te niksen terwijl m'n vriend drankjes aan het doen is in de stad met oud collegas. Ik heb geen zin de deur uit te gaan.

Het is nu nog geen Hemelvaart, maar komende donderdag :).


Dat wilde ik ook al schrijven inderdaad, aankomende donderdag is het pas Hemelvaart, en dan die week erna zondag/maandag Pinksteren.
Laatst gewijzigd door Anoniem167 op 08 Mei 2015 12:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Mei 2015 12:16

Re: Weekend plannen! :)

Pippa schreef:
Snoes schreef:
Marsy31 schreef:Edit: ik kom er net achter dat het hemelvaart is in Nederland, vertelt m'n vader me net. Merk ik hier niks van, gek, volgens mij moet gewoon iedereen werken. Maar vandaag zijn we naar het strand geweest en hebben we wat rondgereden en nu zit ik thuis te niksen terwijl m'n vriend drankjes aan het doen is in de stad met oud collegas. Ik heb geen zin de deur uit te gaan.

Het is nu nog geen Hemelvaart, maar komende donderdag :).


Dat wilde ik ook al schrijven inderdaad, aankomende donderdag is het pas Hemelvaart, en dan die zondag/maandag Pinksteren.


Nee, Pinksteren is pas weer een week dáárna :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem157

Bericht 08 Mei 2015 12:26

Re: Weekend plannen! :)

Vanavond eindfeest van het damesteam waar ik bij zit.
Morgen: lekker rustig dagje, alleen ff boodschappen doen.
Zondag: naar mijn moeder en in de avond werken tot 23.00 uur.
<<

Anoniem167

Bericht 08 Mei 2015 12:28

Re: Weekend plannen! :)

Bliss schreef:
Pippa schreef:
Snoes schreef:Het is nu nog geen Hemelvaart, maar komende donderdag :).


Dat wilde ik ook al schrijven inderdaad, aankomende donderdag is het pas Hemelvaart, en dan die zondag/maandag Pinksteren.


Nee, Pinksteren is pas weer een week dáárna :smile:


Dat moest er ook staan haha, er mist achter die: die week erna :smile:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 08 Mei 2015 12:29

Re: Weekend plannen! :)

Wij komen net terug van een midweekje vakantie en zijn op de terugweg. We gaan zo in de stad even bij de Bijenkorf Nespressocups halen en lunchen, dan boodschappen doen en dan naar huis.
Vandaag verder niks. Thuis wasjes draaien en opruimen.
Vanavond voor het eerst asperges eten dit jaar, lekker met ham eitjes en botersaus.
Morgen verder met de was en het huis stoffen.
Zondag naar schoonmoeder, stiefmoeder, eigen moeder en oma....
ze krijgen allemaal een fotoalbum van onze dochter van Albelli.
04-2014
10-2015
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 08 Mei 2015 12:45

Re: Weekend plannen! :)

Vandaag ben ik lekker vrij, zit nu lekker in de tuin, ze komen straks een container brengen. Morgen gaat m'n vriend de oude tuin tegeneis eruit halen. Ga straks nog even boodschappen doen. En vanavond gaan we sushi eten. Zit een nieuw restaurantje hier in het dorp, en hoor er goede verhalen over!

Morgen werken van 10.30 tot 22 ongeveer, daarna hebben we nog een verjaardag.

Zondag werken van 10.30 tot 18 uur. In de avond nog geen plannen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 08 Mei 2015 12:48

Re: Weekend plannen! :)

Vandaag: net gewandeld met mijn dochtertje en wat boodschappen gedaan. Vanmiddag in de tuin spelen denk ik.
Morgen: in de ochtend hopelijk naar de Efteling en in de middag naar mijn ouders voor moederdag en BBQ.
Overmorgen: in de ochtend brunchen bij schoonouders, in de middag een verjaardag en 's avonds uiteten met mijn ouders.

Vol weekend dus als ik het zo lees!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 08 Mei 2015 12:55

Re: Weekend plannen! :)

Huh, geen hemelvaart? Waarom is mijn vader dan vrij (weet toch bijna zeker dat hij hemelvaart zei..). Hij is leraar/directeur, zijn de scholen dan vrij?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 08 Mei 2015 12:55

Re: Weekend plannen! :)

Marsy31 schreef:Huh, geen hemelvaart? Waarom is mijn vader dan vrij (weet toch bijna zeker dat hij hemelvaart zei..). Hij is leraar/directeur, zijn de scholen dan vrij?


Het is nu meivakantie.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2015 12:56

Re: Weekend plannen! :)

Marsy31 schreef:Huh, geen hemelvaart? Waarom is mijn vader dan vrij (weet toch bijna zeker dat hij hemelvaart zei..). Hij is leraar/directeur, zijn de scholen dan vrij?

Ja er is nu mei vakantie.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 08 Mei 2015 13:07

Re: Weekend plannen! :)

ah. nou, dat is die oude man toch een beetje in de war :P
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mei 2015 13:15

Re: Weekend plannen! :)

Bliss schreef:
Exogenesis schreef:Morgen dus bijkletsen met Rizzoli in Zwollywood en in het weekend genieten van het mooie weer.


Hé Rizzoli gaat met jou naar Groningen en jij met haar naar Zwolle?! :nerd:
Edit: oh ik zie dat Rizzoli het heeft veranderd haha. Ik dacht: ik zal jullie er ff op attenderen, anders lopen jullie elkaar mis ;)


Huh? Ik heb nooit iets anders dan Zwolle gelezen. Weird.

Anyways, we hebben elkaar gezien en gesproken, dus het is goed gegaan ;) En het was gezellig :)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers