Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De was op je slaapkamer laten drogen.

<<

Anoniem120

Bericht 05 Mei 2015 19:56

De was op je slaapkamer laten drogen.

Is dit echt zo slecht voor je gezondheid of valt dit wel mee ?
Ik heb namelijk 2 wasrekjes op mijn slaapkamer staan met behoorlijk wat was om de dag.
Waar laten jullie je was drogen ??

Groetjes tuinstoel
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Mei 2015 20:01

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Ook op de slaapkamer! Waarom zou dit slecht zijn dan?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Mei 2015 20:02

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Geen idee of dat slecht is. Heb je de ramen zoveel mogelijk open staan? Dat lijkt me het gezondst.

Ik heb de was nu op zolder en in m'n appartement had ik het in een klein washokje zonder ramen. Nooit in de slaapkamer dus. Maar ik zie er niet echt onheil in.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 05 Mei 2015 20:04

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Zorg ervoor dat je in ieder geval goed ventileert zodat schimmels etc geen kans krijgen (slecht voor je longen natuurlijk)
Wij hebben achter in de schuur en afscheiding (washok) met verwarming en raam, daar heb ik mijn wasmachine en droogrek staan.
2016
<<

Anoniem120

Bericht 05 Mei 2015 20:06

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Dat las ik op verschillende sites !! :-)
Voorheen droogde ik het in onze garage maar daar zitten muizen en daar wil ik het dus niet meer hebben !!

Ik vroeg het me af boven slaapt ook een baby, alle deuren staan wijd open maar geen ramen open want dan klappert alles de hele tijd door de wind en gaan de slappige rolgordijnen op en neer.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Mei 2015 20:13

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Bij mij staat het ventilatierooster wel altijd open. Ik heb geen ramen die open kunnen, ik heb 2 openslaande deuren naar buiten.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 05 Mei 2015 20:16

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Ook de slaapkamer. We hebben een klein huisje. Als het goed weer is laat ik het wel in de achtertuin aan de droogmolen drogen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem154

Bericht 05 Mei 2015 20:18

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Nu hebben we de was op de zolder staan, maar dan wel met enkele vochtvreters. Of met mooi weer op het balkon.
In het volgende huis buiten in de tuin, of op de zolder, daar komt een aparte was-en opbergkamer.

Ik zou wel goed ventileren inderdaad...als ik zie hoeveel vocht de vochtvreters bij ons aantrekken....
<<

Anoniem120

Bericht 05 Mei 2015 20:23

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Ik heb helaas geen zolder dat lijkt mij het fijnste en buiten op de plaats is hier een gedoe boven gaat het hup meteen de kasten in. Voor mezelf vind ik het allemaal niet erg maar wel voor mijn baby die in de kamer ertegen over slaap al lijkt die nergens last van te hebben. Ik wil dat het voor zijn gezondheid zeker geen kwaad kan.
<<

anoniem203

Bericht 05 Mei 2015 20:29

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Toen wij nog in ons appartement woonde droogde we ook de was op onze slaapkamer. Overdag stond altijd de raam open. In de zomer stond het wasrek altijd buiten.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 05 Mei 2015 20:41

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Wij wonen nu ook nog relatief klein, dus de was hangt bij ons te drogen in de keuken.
Rare plek, maar behalve in de woonkamer hebben we er geen plek voor (en in de woonkamer is geen optie want ik wil er niet constant tegen aan kijken).

Wonder boven wonder gaat de kooklucht niet in de was zitten :).
Make happy memories
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 05 Mei 2015 20:44

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Als de was niet buiten kan heb ik het ook op de slaapkamer. Niet ideaal maar het is niet anders. Ik heb wel de ventilatieroosters open en overdag altijd op elke kamer een raampje.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Mei 2015 23:55

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Ik vind het niet echt lekker, of je ruikt overdreven bloemengeur of je ruikt 'vochtigheid' zoals bij ons omdat wij geen parfum in ons wasmiddel hebben. Slapen moet gewoon in een neutrale omgeving vind ik. Of het kwaad kan geen idee maar het zou mijn voorkeur niet hebben.
<<

anoniem213

Bericht 05 Mei 2015 23:58

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Het heeft mijn voorkeur niet, maar ik doe het ook, want ik heb maar één kamer.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Mei 2015 00:04

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Ik had het op mijn studentenkamer ook naast mijn bed hangen hoor, als ik nu de waskamer in loop denk ik steeds bah! Blij dat ik daar niet in hoef te slapen haha.
<<

Anoniem173

Bericht 06 Mei 2015 06:25

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Wij hebben het in onze badkamer te drogen hangen en 1 rek ik de gang. In ons oude huisje en op studentenkamer ij de slaapkamer ook deels. Gaat prima nooit iets gemerkt. Alleen als het heel vochtig is buiten zijn de ramen ook erg nat.
<<

Anoniem286

Bericht 06 Mei 2015 10:33

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Op de zolder of buiten.
<<

ChiQ

Bericht 06 Mei 2015 10:37

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Je dénkt dat de kooklucht niet in je was zit. Maar dat is wel zo, Valerie. Dat ruik je zelf gewoon niet. Je kan echt blind worden voor herkenbare geuren. Niet erg hoor. Ik heb een mexicaanse vriendin en zij ruikt echt altijd naar mexicaans eten maar ze ruikt het zelf niet haha.

Volgens mij kan dat geen kwaad maar voor de zekerheid zou ik t gewoon in de woonkamer doen.
<<

Anoniem321

Bericht 06 Mei 2015 11:00

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Toen ik nog alleen woonde had ik de was in het begin in mijn slaapkamer.
Ik vond het niet fijn slapen en heb de was daarom 's nachts steeds in de woonkamer gezet.
Ik had het idee dat het niet fijn was voor mijn luchtwegen en longen vanwege het vocht.
<<

Geel

Bericht 06 Mei 2015 17:13

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

's Nachts laat ik het daar niet staan. Ik ruik het ook gewoon, en de lucht wordt er vochtig van. Ik heb het wel eens gedaan, maar dan werd ik de volgende ochtend wakker met hoofdpijn.
<<

Anoniem149

Bericht 06 Mei 2015 17:18

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Leaf schreef:Bij mij staat het ventilatierooster wel altijd open. Ik heb geen ramen die open kunnen, ik heb 2 openslaande deuren naar buiten.


Ik heb precies hetzelfde. En heb oom niet echt een andere mogelijkheid om mijn was op te hangen, alleen buiten als het mooi weer is. Doe dit al 2,5 jaar en heb niet het idee dat ik er slechter van ben geworden ;-)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 06 Mei 2015 21:58

Re: De was op je slaapkamer laten drogen.

Lot schreef:Ik vind het niet echt lekker, of je ruikt overdreven bloemengeur of je ruikt 'vochtigheid' zoals bij ons omdat wij geen parfum in ons wasmiddel hebben. Slapen moet gewoon in een neutrale omgeving vind ik. Of het kwaad kan geen idee maar het zou mijn voorkeur niet hebben.


Dit inderdaad..wij hadden het, in ons mini appartement in de badkamer staan. Dan konden we er zelf niet meer bij, maar wilde het niet in de slaapkamer of woonkamer hebben. Maar goed, als het nergens anders kan, heb je zo weinig keus. Denk dat het niet heel veel kwaad kan als je iig kunt ventileren.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers