Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken van mensen om je heen

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Mei 2015 17:07

Leuke uitspraken van mensen om je heen

Beetje leedvermaak kan geen kwaad.. Dus kom op, wie in jouw omgeving heeft er laatst nog een geniale opmerking gemaakt?

B's PSZ leidster is een leuk mens, maar niet altijd even bijdehand. B had een bloemetje voor haar meegenomen (een blauw druifje) en gaf die vol overgave aan de leidster, daarbij vermeldend dat het een blauw druifje was.
Nou, zegt de PSZ leidster, wat leuk zeg.. ze lijken inderdaad op blauwe druifjes!!!

En vanmiddag in de lidl vroeg ik een medewerker of ze ook havervlokken verkochten, waarop de meneer zegt 'Ja hoor, puur en melk!'. Dus ik: 'Nee Ha-ver-vlokken!'. Ja zegt die meneer weer 'Kijk, hier *wijs*, melk en pure vlokken!'
:palm:
<<

Anoniem152

Bericht 05 Mei 2015 17:38

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Een collega noemde confetti ooit carnavalsrondjes.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Mei 2015 17:40

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Chava schreef:Een collega noemde confetti ooit carnavalsrondjes.


:laughcry:
<<

Anoniem152

Bericht 05 Mei 2015 17:46

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Haha, Lejow. Die van die vlokken.
Een andere collega zegt steevast: "maak je borsten maar bloot" in plaats van "maak je borst maar nat"
:smile:
<<

Patsy

Bericht 05 Mei 2015 19:53

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Die van die vlokken is leuk!

Een buurvrouw van mijn vriendin tien ze zag dat ik zwanger ben. ''Tje hebt toch èèn kindje?' Ik:'Ja, die wordt grote broer' haar reactie: 'O weet je dat al?' :palm: euh ja.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Mei 2015 20:05

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Katrien schreef:Die van die vlokken is leuk!

Een buurvrouw van mijn vriendin tien ze zag dat ik zwanger ben. ''Tje hebt toch èèn kindje?' Ik:'Ja, die wordt grote broer' haar reactie: 'O weet je dat al?' :palm: euh ja.



HAHAHAHAHAHAHA :laughcry: :laughcry:
<<

Anoniem253

Bericht 05 Mei 2015 20:34

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Lejow schreef:
Katrien schreef:Die van die vlokken is leuk!

Een buurvrouw van mijn vriendin tien ze zag dat ik zwanger ben. ''Tje hebt toch èèn kindje?' Ik:'Ja, die wordt grote broer' haar reactie: 'O weet je dat al?' :palm: euh ja.



HAHAHAHAHAHAHA :laughcry: :laughcry:


Hahaha die is erg!!
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 05 Mei 2015 20:44

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Katrien schreef:Die van die vlokken is leuk!

Een buurvrouw van mijn vriendin tien ze zag dat ik zwanger ben. ''Tje hebt toch èèn kindje?' Ik:'Ja, die wordt grote broer' haar reactie: 'O weet je dat al?' :palm: euh ja.

Zo'n uitspraak zou ik ook kunnen doen. Ik denk bij broer gelijk aan dat je een jongen krijgt en dan komt bij mij ook gelijk de vraag ''weet je het al'' naar boven. :wink:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 06 Mei 2015 12:12

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Twee van mijn inval collega...

Ze wilde even een huis bekijken op Funda. Ik vroeg haar hoeveel woonoppervlakte het huis had, ze twijfelde en keek naar de beschrijving op Funda, waarna er twijfelachtig uitkwam: er staat hier 150 m twee.

Maandag sprak ze mijn Turkse collega aan, ze wilde even melden dat onze leidinggevende iets lekkers in de keuken had klaar gezet. Jaaa jij kent dat wel, want het is Afghanistans. Mijn collega keek haar een beetje vragend aan. Jaa zei collega tegen haar, ja jij kent dat wel want jij komt daar vandaan. :palm:
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2015 12:20

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Lejow schreef:
Katrien schreef:Die van die vlokken is leuk!

Een buurvrouw van mijn vriendin tien ze zag dat ik zwanger ben. ''Tje hebt toch èèn kindje?' Ik:'Ja, die wordt grote broer' haar reactie: 'O weet je dat al?' :palm: euh ja.



HAHAHAHAHAHAHA :laughcry: :laughcry:

Hahahaha. Zo las ik er laatst nog een van een meisje die binnenkort een neefje of een nichtje ging krijgen en die dag zou horen wat het zou worden.

'Vandaag de echo en krijg ik eindelijk te horen of ik oom of tante word. ' :palm:
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Mei 2015 12:21

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Mijn (toen nog) verloofde vriendin zag haar aanstaande man in de verte lopen en riep toen heel blij en stoer: 'hey daar is mijn beyonce!' (als in fiancé). Wij kwamen niet meer bij van het lachen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Mei 2015 15:01

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Een vriendin is een jaar jonger dan dat ik ben. We hadden het over leeftijden en opeens zegt ze; ben ik altijd al een jaar jonger dan jou dan? :palm:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Patsy

Bericht 06 Mei 2015 15:45

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Whaha Yadira, die is ook goed!
<<

Anoniem222

Bericht 06 Mei 2015 15:48

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Haha zonneschijn dat vind ik nog niet eens zo'n rare opmerking. Want het kan natuurlijk ook zo zijn dat je een half jaar scheelt en dat je niet altijd qua getal een jaar verschilt, als je snapt wat ik bedoel. Ik ben bijvoorbeeld nu 25 en mijn vriend 24 maar ik ben zaterdag jarig en dan ben ik 26 dus dan schelen we qua leeftijd 2 jaar zeg maar.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Mei 2015 15:49

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Vroeger had ik een vriendje en die moest eens werken op een feestdag.
Toen zei hij; "Ach ja, je hebt werkpaarden en luipaarden!" :thumbup:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Mei 2015 15:50

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Harrison schreef:Haha zonneschijn dat vind ik nog niet eens zo'n rare opmerking. Want het kan natuurlijk ook zo zijn dat je een half jaar scheelt en dat je niet altijd qua getal een jaar verschilt, als je snapt wat ik bedoel. Ik ben bijvoorbeeld nu 25 en mijn vriend 24 maar ik ben zaterdag jarig en dan ben ik 26 dus dan schelen we qua leeftijd 2 jaar zeg maar.


Ja op die manier kan je het ook zien inderdaad haha. We schelen een jaar op een maand na.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem216

Bericht 06 Mei 2015 15:53

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem152

Bericht 06 Mei 2015 15:56

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Haha, Yadira!

Dezelfde collega als van dat andere spreekwoord (ze haalt altijd spreekwoorden door elkaar)
"We zijn als een porseleinen olifant door het huis gegaan."

Een collega houdt alle minder snuggere uitspraken van collega's in een bestandje bij. Hij houdt het angstvallig geheim.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Mei 2015 16:14

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Mijn ex had het altijd over 'ergens tegenaan hinkelen' in plaats van hikken :laughcry: . Ook oncomfortabel, haha.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem222

Bericht 06 Mei 2015 16:18

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Hahaha Teun :D nu zie ik het helemaal voor me.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Mei 2015 16:27

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Mijn collega zei vanmorgen opeens "ik heb zo'n lekker standje op de airco ontdekt!". Ik zag het al voor me hoe ze er op zat hahaha maar ze bedoelde gewoon een koude stand. Maar ze zei zo enthousiast dat het lekker was.

Ik heb hier op het forum ook al eens gelezen na een geslachtsbepaling "Hoera, Marietje wordt grote zus!" Alsof Marietje met een broertje opeens zelf ook een broer zou zijn.

Oh en mijn vriend had een keer rijstepap warm gemaakt. Dat vond hij wel heel lekker want hij riep na de eerste hap "Ohh lekker!!! Orgasme in je mond pap!". Hahaahahaha ik lig weer in een deuk.
Laatst gewijzigd door Spencer op 06 Mei 2015 17:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
R. 2013
D. 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Mei 2015 17:03

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Spencer schreef:Mijn collega zei vanmorgen opeens "ik heb zo'n lekker standje op de airco ontdekt!". Ik zag het al voor me hoe ze er op zat hahaha maar ze bedoelde gewoon een koude stand. Maar ze zei zo enthousiast dat het lekker was.

Ik heb hier op het forum ook al eens gelezen na een geslachtsbepaling "Hoera, Marietje wordt grote zus!" Alsof Marietje met een broertje opeens zelf ook een broer zou zijn.


Oh en mijn vriend had een keer rijstepap warm gemaakt. Dat vond hij wel heel lekker want hij riep naar de eerste hap "Ohh lekker!!! Orgasme in je mond pap!". Hahaahahaha ik lig weer in een deuk.



He??
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 06 Mei 2015 17:08

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Spencer schreef:Mijn collega zei vanmorgen opeens "ik heb zo'n lekker standje op de airco ontdekt!". Ik zag het al voor me hoe ze er op zat hahaha maar ze bedoelde gewoon een koude stand. Maar ze zei zo enthousiast dat het lekker was.

Ik heb hier op het forum ook al eens gelezen na een geslachtsbepaling "Hoera, Marietje wordt grote zus!" Alsof Marietje met een broertje opeens zelf ook een broer zou zijn.

Oh en mijn vriend had een keer rijstepap warm gemaakt. Dat vond hij wel heel lekker want hij riep naar de eerste hap "Ohh lekker!!! Orgasme in je mond pap!". Hahaahahaha ik lig weer in een deuk.


:lol: You just made my day.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem149

Bericht 06 Mei 2015 17:14

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Yadira schreef:
Lejow schreef:
Katrien schreef:Die van die vlokken is leuk!

Een buurvrouw van mijn vriendin tien ze zag dat ik zwanger ben. ''Tje hebt toch èèn kindje?' Ik:'Ja, die wordt grote broer' haar reactie: 'O weet je dat al?' :palm: euh ja.



HAHAHAHAHAHAHA :laughcry: :laughcry:

Hahahaha. Zo las ik er laatst nog een van een meisje die binnenkort een neefje of een nichtje ging krijgen en die dag zou horen wat het zou worden.

'Vandaag de echo en krijg ik eindelijk te horen of ik oom of tante word. ' :palm:

Hahahahahahaha :lol:
<<

Anoniem173

Bericht 06 Mei 2015 17:17

Re: Leuke uitspraken van mensen om je heen

Wij hielden met onze vriendengroep een aantal jaar een quoteboek bij met alle grappige en domme uitspraken van iedereen. Haha zo leuk!

Deze van mijn man is ook mooi: we waren in Londen waar iets over een halte met Black in de naam werd omgeroepen. Zegt mijn man: Goh wat aardig dat ze hier de zwartrijders waarschuwen. Terwijl het echt ovdruidelijk een uitspraak was voor een station :p
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers