Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is typisch jullie als stel?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Mei 2015 15:13

Wat is typisch jullie als stel?

Wat maakt jullie nu dat jullie als stel zijn zoals jullie zijn?
Wat zijn trekjes van jullie?
etc. :)

Ik ben benieuwd! :P
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mei 2015 15:38

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Tegen elkaar zeggen dat we vanavond even een simpele maaltijd gaan koken, en vervolgens een uitgebreide drie gangen diner staan te maken en dikke lol samen in de keuken hebben met een wijntje en muziekje aan.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 05 Mei 2015 15:41

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Samen op koopjesjacht. Het duurste voor zo min mogelijk zien aan te schaffen ;)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 05 Mei 2015 16:02

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Allerlei grootste plannen smeden voor als we eens een avondje met zn twee zonder de kinderen hebben en dan uiteindelijk een film huren via itunes en pizza bestellen op de bank met kaarsjes aan,. #mutsigheidalarm indeed
<<

Anoniem119

Bericht 05 Mei 2015 16:05

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Haha das toch ook heerlijk, Charles. Ik vind een avondje op de bank soms zó lekker!
<<

Anoniem315

Bericht 05 Mei 2015 16:17

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Flauwe humor. We treiteren elkaar continue en zijn soms heel grof naar elkaar, maar dat is dan sarcastisch bedoeld.

En verder kenmerkt kneuterigheid ons.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Mei 2015 16:27

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Domme koosnaampjes, klef doen als we samen zijn.
Doordat we vaak en veel langs elkaar heen leven, doen we op de momenten dat het kan leuke dingen zoals uit eten, wandelen of weekendje weg oid.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 05 Mei 2015 16:43

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Als we bij elkaar zijn zoveel mogelijk samen doen, heel blij en enthousiast doen om niks.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 05 Mei 2015 16:49

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Exogenesis schreef:Flauwe humor. We treiteren elkaar continue en zijn soms heel grof naar elkaar, maar dat is dan sarcastisch bedoeld.

En verder kenmerkt kneuterigheid ons.


Dat klinkt als ons :P
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem114

Bericht 05 Mei 2015 18:51

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Discussiëren. Oh men wij kibbelen wat af, hoor.. En allebei gelijk willen krijgen, dat helpt dan ook niet bij die discussies ;)
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 07 Mei 2015 01:45

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Ik denk vooral het "grof gebekt" zijn naar elkaar toe en onze sarcastische humor. We kunnen elkaar best "afzeiken" waar anderen bij zijn maar wij weten hoe we het bedoelen. Verder genieten we gewoon van ieder moment samen en dan vooral in de zomer een BBQ'tje, heerlijk in de zon met een zwembadje erbij...
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 07 Mei 2015 01:55

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Onze koppigheid, helaas beiden extreem waardoor we ontzettend kunnen kibbelen. Een vriend van ons uit Maleisie ligt altijd helemaal dubbel om ons gekibbel, die denkt dat het onze cultuur is :palm:

Nu we op reis zijn kunnen we ook echt ontzettend geirriteerd zijn en een minuut later weer staan dansen samen, je moet wel want we zijn nou eenmaal 24/7 samen.

Koffietentjes opzoeken via internet en dan ultiem genieten van een kopje koffie!

We vinden het beiden leuk om met onbekenden te praten en zijn meestal heel open waardoor we in ontzettend leuke situaties belanden soms.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 07 Mei 2015 07:04

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Denk dat het woord tweeling ons het meest kenmerkt. Qua uiterlijk uitersten, maar qua innerlijk en gedrag heel erg hetzelfde. We zijn beide heel erg sociaal en vullen elkaar in een groep steeds aan. We zijn beste vriendjes en dat horen we ook vaak als leuke feedback. Wij hebben nooit ruzie en houden van dezelfde dingen (spelletjes, films/series, dansen, wandelen, uren kletsen). Ik geloofde niet in soulmate (nog steeds stom woord) maar als het dan zou bestaan, dan denk ik dat wij het zijn. Alles gaat gewoon zo makkelijk bij ons, nu na onze reis nog meer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 07 Mei 2015 09:07

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Discussiëren, op elkaar om fitten, maar ook grappen naar elkaar uithalen.
Verder zijn wij mensen van terrasjes en drankje doen bij mooi weer. En natuurlijk bbq-en.
Ook zijn wij beide van het kamperen. En geen mensen die uren op het strand of bij het zwembad kunnen liggen. Daar zijn wij geen types voor.
Wel mogen we graag op het water zijn.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Mei 2015 09:32

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Vooral ontzettend met elkaar dollen, compleet eerlijk zijn (echt zó anders dan mijn vorige relatie), elkaar soms ook echt enorm plagen. We zijn ook allebei nogal sarcastisch aangelegd dus soms denken anderen dat we heel lelijk doen tegen elkaar maar als niemand het ziet geven we elkaar een dikke knipoog en dan liggen we allebei weer dubbel. En we zijn heel knuffelig samen. Soms irriteert me dat als hij voor de zoveelste keer zegt 'ik voel een afstand' als we tien cm uit elkaar zitten op de bank. Maar eigenlijk is het best lief, maar soms heb ik daar gewoon even wat minder zin in! :smile:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Mei 2015 05:45

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Onze relatie wordt gekenmerkt door complete eerlijkheid, tomeloos enthousiasme, koppigheid, gekdoenerij en graag lichamelijke nabijheid zoeken.
Af en toe zijn we te eerlijk en zeggen we te veel, maar ik kan zó compleet mezelf zijn, zelfs een scheet vindt hij niet vies. Haha ik die van hem wel...bah en poepen met de deur open hoeft van mij dan weer niet. Maar goed, het is ergens ook wel een soort geruststelling dat hij echt niet in het minst behoefte voelt om dingen voor mij te verbergen. We kunnen echt over alles praten, veel meer dan we beiden in onze vorige relaties konden.
We zijn allebei druk en enthousiast, kunnen heerlijk gek doen. Ik lig regelmatig slap over het stuur van mijn fiets van het lachen omdat hij doet alsof hij op een paard zit in plaats van op een fiets. Hij ligt ook regelmatig slap van het lachen op de grond of de bank omdat ik mijn dolle half uurtje heb en door het hele huis spring (en bovenop hem).
We zijn allebei koppige donders en willen vaak allebei geen strohalm toegeven, dat kan behoorlijk knallen, maar het is altijd binnen no time weer goed.
We zijn knuffelig, hebben graag seks en zijn graag bij elkaar. Heel anders dan mijn relatie met A. en heel fijn moet ik zeggen maar soms heb ik net als Caro even wat meer ruimte nodig. Hij wil het liefst lepeltje lepeltje slapen. Nou daar kan ik dus echt niet tegen. Ik vind het heerlijk om mee te beginnen, kom tot rust, maar daarna stuur ik hem naar zijn eigen helft om lekker in mijn eentje te gaan slapen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 11 Mei 2015 10:39

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Dezelfde humor! houden beide van uiteten gaan en ergens lunchen. Samen shoppen voor kleding voor hem of mij. Maar ook ieder die zijn eigen ding doet zonder dat de ander dit erg vindt. Uitgebreid ontbijten in het weekend en gewoon samen genieten. Ik ben gewoon heel weg gek op hem en hij ook op mij.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Mei 2015 08:26

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Kneuterig... Maar dat weten alleen mensen die ons heel goed kennen hahaha. Verder zien we er volgens mij wel tof/stoerder uit dan we zijn :D

We houden gewoon van dingen samen doen en gaan ook echt bijna altijd samen op dezelfde tijd naar bed en staan dan ook weer op (okee, toppunt burgerlijkheid) maar wij vinden het heerlijk. Verder houden we allebei van relax leven en weten waar we aan toe zijn (bijv. weekend plannen ofzo). En we hebben ook nog weirdo humor.. echt je had ons moeten zien op Curacao samen. Als het was gefilmd hadden we nu in een kliniek gezeten haha.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 12 Mei 2015 10:19

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Caro schreef:Vooral ontzettend met elkaar dollen, compleet eerlijk zijn (echt zó anders dan mijn vorige relatie), elkaar soms ook echt enorm plagen. We zijn ook allebei nogal sarcastisch aangelegd dus soms denken anderen dat we heel lelijk doen tegen elkaar maar als niemand het ziet geven we elkaar een dikke knipoog en dan liggen we allebei weer dubbel. En we zijn heel knuffelig samen. Soms irriteert me dat als hij voor de zoveelste keer zegt 'ik voel een afstand' als we tien cm uit elkaar zitten op de bank. Maar eigenlijk is het best lief, maar soms heb ik daar gewoon even wat minder zin in! :smile:

Dit had ik echt precies zo kunnen typen :D
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 12 Mei 2015 10:20

Re: Wat is typisch jullie als stel?

We zijn vooral ontzettend knuffelig met elkaar, we zoeken continu elkaars nabijheid in de zin van handje vasthouden, knuffelen, zoenen. Eigenlijk zijn we gewoon ontzettend klef :laughcry: maar we vinden het allebei heerlijk. Dit terwijl ik in het begin nogal de boot afhield met lichamelijk contact, nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Ik vind hem gewoon een ontzettend lekker ding!
<<

Anoniem119

Bericht 12 Mei 2015 10:23

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Heb je een relatie, Zelda? Ik ben waarschijnlijk een ontzettende Spuit 11 maar heb je ook al heel lang niet hier gezien. Wat leuk voor je!
<<

Anoniem222

Bericht 12 Mei 2015 12:33

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Wat leuk Zelda! <3
<<

Anoniem222

Bericht 12 Mei 2015 12:34

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Haha Marni, ik weet dat stiekem wel :P maar dat maakt jullie juist zo leuk!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Mei 2015 12:44

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Wij zijn ook zo kneuterig Marni! Wij gaan (bijna) altijd tegelijk naar bed en staan ook vaak tegelijk weer op. Ik vind het heerlijk om samen op de bank te hangen en als we een avondje niks te doen hebben pakken we heel vaak het dekbed op de bank en gaan we samen keihard chillen haha.
Oh en wij hebben ook rare humor die niemand begrijpt, we hebben zoveel lol samen.
Wij doen eigenlijk thuis echt heel veel samen, we gaan ook rustig naar het toilet in de badkamer als de ander staat te douchen ofzo.

♥♥
<<

anoniem203

Bericht 12 Mei 2015 13:00

Re: Wat is typisch jullie als stel?

Zelda schreef:We zijn vooral ontzettend knuffelig met elkaar, we zoeken continu elkaars nabijheid in de zin van handje vasthouden, knuffelen, zoenen. Eigenlijk zijn we gewoon ontzettend klef :laughcry: maar we vinden het allebei heerlijk. Dit terwijl ik in het begin nogal de boot afhield met lichamelijk contact, nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Ik vind hem gewoon een ontzettend lekker ding!


Wat ontzettend leuk om te lezen Zelda. Het is je echt gegund!

Wij zijn ook best kneuterig. We kunnen geen dag zonder elkaar en we doen als we vrij zijn doen we alles samen. Samen boodschappen doen, in de tuin werken etc. We zijn volgende maand alweer 7 jaar samen en er is geen dag voorbij gegaan dat we elkaar niet bellen als de een (of beide) aan het werk is. We willen gewoon altijd even elkaars stem horen :heart:
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers