Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oma vertel eens, leuk cadeau?

<<

Anoniem120

Bericht 04 Mei 2015 20:31

Oma vertel eens, leuk cadeau?

Is dat een leuk cadeau om te geven aan de oma van mijn kindje?
Of valt het heel erg tegen dit boek ?

Groetjes tuinstoel
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Mei 2015 21:11

Re: Oma vertel eens, leuk cadeau?

Ik vind het niet echt een cadeau eigenlijk, degene die het in moet vullen heeft er een behoorlijke taak aan en moet et weer teruggeven als het af is. Dan is het dus niet echt iets voor haar maar meer voor jou, qua cadeau.
#teammaple🍁
<<

Anoniem142

Bericht 04 Mei 2015 21:12

Re: Oma vertel eens, leuk cadeau?

Wij hebben pap en mam vertellen, maar het is inderdaad echt heel veel werk om die in te vullen, zeker als je meerdere kinderen hebt. Ik zou het niet cadeau doen, maar gewoon vragen of ze die in zou willen vullen.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 05 Mei 2015 00:48

Re: Oma vertel eens, leuk cadeau?

Het leek me heel leuk, zowel voor oma om in te vullen als voor kleindochter om later door te lezen, maar dit topic deed me ineens realiseren dat ik de boekjes na 3 jaar nog steeds niet terug heb van beide oma's. Denk dus toch dat het invullen een beetje tegenviel ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem127

Bericht 05 Mei 2015 18:41

Re: Oma vertel eens, leuk cadeau?

Heel leuk boekje, mijn oma heeft hem ook ingevuld voor mij en mijn dochters. Maar als cadeau zou ik het niet doen, mijn oma is echt avonden bezig geweest met dat ding invullen.
<<

Anoniem113

Bericht 06 Mei 2015 20:33

Re: Oma vertel eens, leuk cadeau?

Nu herinner ik mij ineens dat mijn moeder ook zo'n boekje heeft... Volgens mij heeft ze het niet ingevuld :nerd:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Mei 2015 21:13

Re: Oma vertel eens, leuk cadeau?

Ik heb zo'n boekje van mijn moeder, opa en oma.
Was veel werk, maar leuk om te doen schijnbaar.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 06 Mei 2015 21:46

Re: Oma vertel eens, leuk cadeau?

Echt en cadeau is het niet nee..zoveel invulwerk. Maar wel heel leuk km later terug te lezen.
Wij hebben mijn moeder het boek gegeven toen we wisten dat ze zou komen te overlijden. Helaas heeft ze het nooit meer in kunnen vullen. Kostte zoveel werk en energie. Tip: geef zo'n boek dus tijdig als mensen er echt de tijd voor hebben om het in te vullen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Mei 2015 22:51

Re: Oma vertel eens, leuk cadeau?

Ik heb het mijn ouders en opa en oma een paar geleden cadeau gedaan. Ik zie wel wanneer het terug komt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers