Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was je slechtste look ooit?

<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 04 Mei 2015 19:56

Wat was je slechtste look ooit?

Vertel!

Ik trap af: in de eerste klas van de middelbare school droeg ik weleens een wijde knaloranje trui met een spijkertuinbroek + mags :palm:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 04 Mei 2015 20:24

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Haarmascara. Blauw en roze.
Spicegirls plateauzolen.
Roodgeverfd haar.
Skaterlook incl ketting aan mijn broek.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem107

Bericht 04 Mei 2015 20:33

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Maar waarom is dat fout, ooit was dat 'in' en was het dus helemaal leuk?

Ik heb vanaf m'n vijftiende een paar jaar lang kort haar gehad. Geen succes, als ik achteraf foto's terugkijk vind ik mezelf zo'n stereotype lesbienne...
<<

Anoniem315

Bericht 04 Mei 2015 20:45

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Op de klassenfoto van klas 2 droeg ik een witte trui met een paard er op. What was I thinking?

Daarnaast uiteraard zo'n zwart tattoo bandje om de nek. Dat schijnt nu ook weer hip te zijn.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 04 Mei 2015 20:54

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik was fan van de kelly family, liep meestal met shirts/truien van hun.. In combinatie met broeken met wijde pijpen. En t liefst wat roze/blauwe of groene plukken in mn haar.
<<

Anoniem103

Bericht 04 Mei 2015 21:30

Re: Wat was je slechtste look ooit?

In de tweede klas had ik een blauwe en een zwarte spijkertuinbroek die ik afwisselde. Daarop had een beige en een zwarte trui die ik afwisselde. Ik droeg echt amper wat anders. Volgens mij heeft die fase ongeveer een jaar geduurd, toen waren die kleren afgedragen en moest ik wel wat anders aan :laughcry:
<<

Anoniem186

Bericht 04 Mei 2015 21:48

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik heb op de basisschool wel eens plukken haar paars geverfd. Ook wel eens rood.. OMG dat stond echt verschrikkelijk.
Ik was toen sowieso op m'n slechts. Super mager en ik droeg het liefst ultra korte truitjes. Dat m'n moeder me zo naar school liet gaan snap ik nog steeds niet...
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 04 Mei 2015 22:37

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Toen waren die dingen inderdaad wel 'in', maar ik had toen wel talent om er heel vaak 'net niet' uit te zien (of behoorlijk niet). Mijn moeder had toen nog invloed op mijn kapsel, dus ik had ook nog eens een heel raar lelijk kort kapsel. De bedoeling was vooraan iets langere plukjes en dan aan de achterkant korter. Haha, echt zo lelijk.
<<

ChiQ

Bericht 04 Mei 2015 22:42

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Haha! Nou, ik heb een periode gehad dat ik Tark broeken droeg, te strak en te glad . Daarboven de meest foute Anti Flirt body's en dan van die blokhak laarsjes met vierkante punt. Ik had ook leverkleur lipstick met bruin randje en mijn haar aan de voorkant in 20 scheidingen met elastiekjes. Ik droeg ook veel te zware vrouwen parfums met foute acrylnagels die te lang waren. Vergeet vooral mijn ganster ketting niet met foute bling én veel te groot. Ik. Was. Lelijk.
<<

ChiQ

Bericht 04 Mei 2015 22:43

Re: Wat was je slechtste look ooit?

ChiQ schreef:Haha! Nou, ik heb een periode gehad dat ik Tark broeken droeg, te strak en te glad . Daarboven de meest foute Anti Flirt body's en dan van die blokhak laarsjes met vierkante punt. Ik had ook leverkleur lipstick met bruin randje en mijn haar aan de voorkant in 20 scheidingen met elastiekjes. Ik droeg ook veel te zware vrouwen parfums met foute acrylnagels die te lang waren. Vergeet vooral mijn ganster ketting niet met foute bling én veel te groot. Ik. Was. Lelijk.



Ik dacht dat ik toen trouwens JLO was. Zo knap vond ik mezelf.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 04 Mei 2015 22:46

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Leverkleur lipstick met bruin randje, damn sexy Chiq!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Mei 2015 22:46

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Exogenesis schreef:Op de klassenfoto van klas 2 droeg ik een witte trui met een paard er op. What was I thinking?

Daarnaast uiteraard zo'n zwart tattoo bandje om de nek. Dat schijnt nu ook weer hip te zijn.


Daar heb ik er zo veel van gemaakt!!

Dit topic schreeuwt om foto's trouwens haha!
<<

Anoniem149

Bericht 04 Mei 2015 22:52

Re: Wat was je slechtste look ooit?

'Spice girls' schoenen. Die afschuwelijke schoenen met die plateauzolen. Echt, dat ik die gedragen heb.

En van die klemmetjes in mijn haar. Geen schuifspeldjes maar echt van die klemmetjes, jullie weten denk ik wel wat ik bedoel. En dan voor in mijn haar aan allebei de kanten, om mijn pony die ik niet had uit mijn ogen te houden.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 04 Mei 2015 23:11

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Haha wat een leuk topic.

Hier ook de strakke broeken met wijde pijpen en hoge plateauhakken eronder. Buiktruitje, grote ringen in mijn oren en net te veel make-up. Mega blond haar (van mezelf gelukkig) dus je snapt dat dat er niet uit zag, zeker wanneer ik zo'n 200 minivlechtjes had en dat in een hoge straat droeg. :redface:
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 04 Mei 2015 23:12

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Oohja Hex schoenen! Whahhaha te erg
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Mei 2015 09:08

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ohhh ja al die mini vlechtjes!! Zo vaak gehad haha
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Mei 2015 09:09

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik droeg een paarse ribbroek met wijde pijpen van Overzeas, met daarop een top met psychedelisch patroon in overwegend roze. Qua schoenen droeg ik daaronder Mag's, of die Adidasjes die nu weer helemaal in zijn. Dan had ik ook nog mijn haar rood met een aubergine gloed geverfd, en droeg ik paarse lippenstift :palm:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 05 Mei 2015 09:19

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Oh god ik herken het allemaal. What were we thinking! Ik droeg vaak mijn groene ribbroek met wijde pijpen en paarse doc Martens. Ook had ik zo'n oversized canvasachtige trui. En ik had heel lang haar, zonder enige slag, zo extreem futloos! Ooh en ik epileerde aan het begin mijn wenkbrauwen nog niet.
Smile, it's free!
<<

Anoniem156

Bericht 05 Mei 2015 09:31

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ehm, heb je even?
Ik droeg vaak een knalrode tuinbroek, met rode wedge-sneakers (ik was m'n tijd ver vooruit ;))
Toen ik ein-de-lijk in de tweede met make-up op naar school mocht, ging ik los! Hartstikke heftig, donkerbruine oogschaduw en Hema lipstick in nummer 12.
En op een gegeven moment verkochten ze bij de Etos lipsticks in gekke kleurtjes, de zilveren en blauwe waren favoriet.
De zilveren mixte ik later altijd met die van de Hema, gaf een spacey effect.
Oh en dan m'n kapsels. Ik denk dat ik foto's uit die tijd ritueel ga verbranden.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 05 Mei 2015 10:15

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik dacht dat ik een buitenbeentje was op school vroeger...maar als ik dit zo lees, was ik hartstikke hip! Ook ik had klemmetjes, tuinbroeken, gebreide truien van m'n oma, tattoo kettingen en oversized blouses aan...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem273

Bericht 05 Mei 2015 13:47

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik was metal. Zwarte Levi 501 met bandpatches op m'n kontzak, zwarte oversized bandshirts van Cradle of Filth, Dimmu Borgir enzo, legerkistjes en ik droeg regelmatig zwarte vleermuis shirtjes met spinnenwebmouwen, gothic jurken en spinnenweb- of netpanty's. Het is dat ik m'n haar niet zwart mocht verven, anders had ik dat ook. En ik had met eyeliner allemaal krulletjes langs m'n oog. Oh jee :)
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 05 Mei 2015 13:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Mei 2015 13:56

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik heb een mislukte permanent gehad...
L2014 & H2017
<<

Patsy

Bericht 05 Mei 2015 14:29

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik had felroze haar.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 05 Mei 2015 14:35

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Zoveel :smile:
Knalrood/roze haar.
Nephaar ingevlochten. Nepdreads.
Ook van die kleine staartjes naar achter met elastiekjes vast gemaakt.
Foute permanent.
Een dikke knot op mn hoofd met zakdoek of zwarte panty er omheen gewikkeld.
De 'heb je een neger gepijpt' omrandde lippen
Potloodstreepjes a la Pamele Anderson wenkbrauwen
Tark broeken icm hex schoenen. Tijdens het uitgaan dan een spaghettiband top erop dat vooraan in een punt liep.
Tattoo nekketting. Je had ook van die fluweelachtige bandjes met een bedeltje eraan. En dat strak om de nek.
Veel gouden dikke kettingen om a la zigeuner tokkie style :palm:
Geel geblondeerd haar dat verloop van tijd een uitgroei tot de oren had.
And so on :razz:
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem127

Bericht 05 Mei 2015 19:14

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik herken me in de kledingstijl van Teun en Aziraphale :). Zelf vind ik het geen heel slechte looks, in die tijd vond ik dat gewoon leuk! Heb ook dreadlocks gehad van eigen haar.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers