Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was je slechtste look ooit?

<<

Anoniem273

Bericht 05 Mei 2015 19:17

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik vind het ook geen hele slechte look, Twellie. Ik draag nog best vaak bandshirtjes en kisten (Dr. Martens) haha :)
<<

Anoniem127

Bericht 05 Mei 2015 19:20

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Oh leuk haha! Ik ga denk ik weer legerkistjes kopen.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Mei 2015 19:34

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Oh ja, ik heb ook een flinke poos een baggy zwarte broek gedragen met grijzige DocMartens en dan een felgekleurd shirt erboven. Dat was echter wel al de tijd dat ik ineens aandacht van jongens begon te krijgen, dus kennelijk was het geen slechte look ;) Ik trok er wel een bepaald type mee aan, maar dat was het type waar ik me enorm tot aangetrokken voelde toen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 05 Mei 2015 19:38

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik mis foto's in dit topic :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem151

Bericht 05 Mei 2015 20:29

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Suus schreef:Ik mis foto's in dit topic :smile:


Inderdaad!
<<

Anoniem124

Bericht 05 Mei 2015 22:02

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Een te dikke kop, eerst groen en daarna knalrood haar. Een geruite tuinbroek, baggy. Een fluffy jas met oortjes. Groene docter Martens en Airwalk gympen. Daarna werden dat die antifit jeans van Levi's die hun naam eer aandeden zeker met een te dikke kont. En coltruien van Diesel. En spikes...oh god gedraaide Spikes. Want ik was verliefd op Toby Amies en die had dat ook. Maar toen snapte ik nog niet dat jongens je leuk vinden als je op ze lijkt.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 05 Mei 2015 22:11

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik had trouwens ook dat ik heel erg zoekende was naar een stijl. Ik weet nog dat ik van die truttige kakschoentjes droeg maar dan wel met een zo'n stoere dikke capuchontrui. Beetje skater en kak bij elkaar, zo lelijk :smile:
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 05 Mei 2015 22:47

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Haha, leuk topic! Ik moet ook weer terugdenken.. ik had een geruite tuinbroek van cars en ik droeg wel eens zo'n opa petje, maar dat moest achterstevoren. Ik kan geen plaatje vinden... verder droeg ik graag de blousen van mijn moeder, lekker oversized :palm: dr martens heb ik ook nog gehad... en ook de haarmascara en de tatoo-bandjes.

En als ik dan nu zie hoe mijn leerlingen er soms bijlopen, hoop ik dat ze zich later ook doodschamen :smile:
december 2016
juli 2019
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 05 Mei 2015 22:53

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Theeleut schreef:Zoveel :smile:
Knalrood/roze haar.
Nephaar ingevlochten. Nepdreads.
Ook van die kleine staartjes naar achter met elastiekjes vast gemaakt.
Foute permanent.
Een dikke knot op mn hoofd met zakdoek of zwarte panty er omheen gewikkeld.
De 'heb je een neger gepijpt' omrandde lippen
Potloodstreepjes a la Pamele Anderson wenkbrauwen
Tark broeken icm hex schoenen. Tijdens het uitgaan dan een spaghettiband top erop dat vooraan in een punt liep.
Tattoo nekketting. Je had ook van die fluweelachtige bandjes met een bedeltje eraan. En dat strak om de nek.
Veel gouden dikke kettingen om a la zigeuner tokkie style :palm:
Geel geblondeerd haar dat verloop van tijd een uitgroei tot de oren had.
And so on :razz:

Wut? Wat zeg je nou?
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2015 22:55

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ja joh. Donkere piemels zijn niet kleurvast. Wist je dat niet? :P
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 05 Mei 2015 22:59

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Yadira schreef:Ja joh. Donkere piemels zijn niet kleurvast. Wist je dat niet? :P

:lol:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mei 2015 00:25

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Hahaha herkenbaar topic dit! Ik had geen uitgesproken stijl trouwens, ik was een behoorlijk grijze muis. Waar ik wél mee liep, in de brugklas, waren tuinbroeken, wijde bloezen, Nike Air. Mijn nagels lakte ik vaak allemaal in een andere kleur. Oh en ik maakte een tijdje een enorm lelijke kuif van mn pony. Vanaf de derde kleedde ik me soms iets alternatiever met Dr. Martens of een ribbroek ofzo. Verder had ik altijd heel veel armbandjes om.
❤ 7 juni 2018
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 06 Mei 2015 08:40

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik vind toch echt dat bij sommige looks een foto hoort hoor, ik stem voor een 'back to the 00's' selfie topic, de dames van nu met kapsels en make up van toen :hulde:
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 06 Mei 2015 09:12

Re: Wat was je slechtste look ooit?

mevrouw Stemband schreef:
Yadira schreef:Ja joh. Donkere piemels zijn niet kleurvast. Wist je dat niet? :P

:lol:


:smile:
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem147

Bericht 06 Mei 2015 09:17

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Toen ik nog 'aangekleed' werd door mijn ouders. Ik ben zo blij dat ik vanaf de eerste kleedgeld kreeg.

Mijn zus was altijd van zoveel mogelijk kopen voor het bedrag wat we kregen en ik spaarde het liever op waardoor ik mooie merkkleding kon kopen. Ik droeg dus eigenlijk vanaf de 1e al Diesel, Miss sixty, Indian Rose, Fornarina, Replay en wat hadden we nog meer? Hahaha. Van mij zul je denk ik geen hele rare fratsen tegenkomen m.u.v. de basisschool dus haha.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Mei 2015 09:46

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Isolt schreef:
mevrouw Stemband schreef:
Yadira schreef:Ja joh. Donkere piemels zijn niet kleurvast. Wist je dat niet? :P

:lol:


:smile:

Het spijt me maar ik vind dat jullie tamelijk belachelijke humor hebben.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 06 Mei 2015 10:27

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Ik ook, ervaar het zelfs als kwetsend. Hoe kunnen jullie zoiets zeggen en er dan om lachen? Doet me denken aan het topic van Nonnevot: reacties op internet en wat mensen allemaal neerzetten onder (nieuws)berichten. Echt jammer.
<<

ChiQ

Bericht 06 Mei 2015 10:30

Re: Wat was je slechtste look ooit?

O, wat erg. Ik kan hier niet om lachen.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2015 10:39

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Uh, ik had er nog nooit van gehoord hoor. Maakte alleen maar een geintje omdat ik het nogal een grove benaming vind 'een neger gepijpt'. Zoiets zeg je toch niet over jezelf/je stijl. :palm:
<<

Anoniem321

Bericht 06 Mei 2015 10:40

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Toen ik naar het voortgezet onderwijs ging droeg ik op de 1e dag een heuse spijkerbroek. Op de basisschool droeg ik die nooit.
Ik vond mezelf heel wat totdat ik op school aankwam en ik tot mijn schok er achter kwam dat mij model helemaal niet hip was. Ik had nl. geen kontzakken op mijn spijkerbroek en mijn klasgenoten wel!
Die middag heb ik mijn moeder aan de kop gezeurd dat ze met mij naar de stad ging om een 'goeie' spijkerbroek te kopen.
Verder droeg ik vooral in de 1e en 2e hele wijde T-shirts en shirts in fluorescerende kleuren.
Ook heb ik het gepresteerd om gedurende een (weliswaar korte) periode steeds in een paars trainingspak op school te verschijnen. Echt serieus...

Later toen ik uit mocht gaan droeg ik naveltruitjes. Goed, ik had er toen het figuur ook wel voor, maar dat ik die ooit gedragen heb! Kettingen met grote peacetekenhangers en kruisen. Permanent a-la-schapenlook, coupe soleil...

Toen ging ik over op baggy broeken met zakken overal en doc martens, en ribbroeken met wijde pijpen. Beetje altolook, zeg maar.
Vanaf het HBO is het steeds wat meer sophisticated geworden haha.
<<

ChiQ

Bericht 06 Mei 2015 10:40

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Yadira schreef:Uh, ik had er nog nooit van gehoord hoor. Maakte alleen maar een geintje omdat ik het nogal een grove benaming vind 'een neger gepijpt'. Zoiets zeg je toch niet over jezelf/je stijl. :palm:


O, ja nee ik kreeg een ander idee vanwege je smiley. Had zoiets ook niet van jou verwacht, eigenlijk! Haha
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mei 2015 10:44

Re: Wat was je slechtste look ooit?

ChiQ schreef:
Yadira schreef:Uh, ik had er nog nooit van gehoord hoor. Maakte alleen maar een geintje omdat ik het nogal een grove benaming vind 'een neger gepijpt'. Zoiets zeg je toch niet over jezelf/je stijl. :palm:


O, ja nee ik kreeg een ander idee vanwege je smiley. Had zoiets ook niet van jou verwacht, eigenlijk! Haha

Haha ik ben ook nogal verbaasd. Zou dat destijds ook echt zo gezegd zijn?

Wat voor lippenstift doe jij vandaag op?
Ik doe 'ik heb neger gepijpt' lippen.

Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat toen gewoon echt als benaming gebruikten.
<<

ChiQ

Bericht 06 Mei 2015 10:45

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Weet je, ik was met Koningsdag op een of ander blockparty beland waarbij mijn vriendin en ik de oudste waren, op een stel vrouwen uit een of ander uithoek, zo van: moms go wild. Maar ik werd niet goed van al die hipsters. Écht alle meiden een naveltruitje, rok en sneakers eronder met ronde brilletjes. En jongens idem maar dan een superskinny leer jasje en hipsterbaard met zo'n dom brilletje en dan dat haar in een zijscheiding. Weinig variatie hoor.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 06 Mei 2015 11:23

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Yadira schreef:Uh, ik had er nog nooit van gehoord hoor. Maakte alleen maar een geintje omdat ik het nogal een grove benaming vind 'een neger gepijpt'. Zoiets zeg je toch niet over jezelf/je stijl. :palm:


Ik had wel gelijk door dat je het sarcastisch bedoelt. Daarom lach ik om die opmerking. Niet omdat ik haar nou zo grappig vind. Dat is ronduit beledigend.
10-08-2017 ♥
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 06 Mei 2015 11:34

Re: Wat was je slechtste look ooit?

Urban Naked schreef:
Theeleut schreef:Zoveel :smile:
Knalrood/roze haar.
Nephaar ingevlochten. Nepdreads.
Ook van die kleine staartjes naar achter met elastiekjes vast gemaakt.
Foute permanent.
Een dikke knot op mn hoofd met zakdoek of zwarte panty er omheen gewikkeld.
De 'heb je een neger gepijpt' omrandde lippen
Potloodstreepjes a la Pamele Anderson wenkbrauwen
Tark broeken icm hex schoenen. Tijdens het uitgaan dan een spaghettiband top erop dat vooraan in een punt liep.
Tattoo nekketting. Je had ook van die fluweelachtige bandjes met een bedeltje eraan. En dat strak om de nek.
Veel gouden dikke kettingen om a la zigeuner tokkie style :palm:
Geel geblondeerd haar dat verloop van tijd een uitgroei tot de oren had.
And so on :razz:

Wut? Wat zeg je nou?
Zo noemde ze dat in mijn buurt. Geen algemene opmerking dus. Ik vond het altijd zo stom als dat gezegd werd :12:
05-05-2005 01-05-2011
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers