Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer vind jij iemand mooi?

<<

Anoniem163

Bericht 03 Mei 2015 23:17

Wanneer vind jij iemand mooi?

Nav de borst vergrotingen die 99% lelijk vind vraag ik me af wat de meeste meiden eigenlijk mooi vinden.

Bepaalde bouw? Kenmerken?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 03 Mei 2015 23:20

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Als iemand lekker in z'n vel zit en dat ook uitstraalt. Ik vind het mooi als iemand gezond haar heeft en een mooie glow op haar huid. Ik heb de voorkeur voor natuurlijk al vind ik subtiele cosmetische chirurgie niet perse lelijk. Doutzen spuit haar lippen ook bij en ik vind haar prachtig.

Als ik iemand echt mooi vind dan kan ik ook echt gaan staren, best gênant haha
<<

Anoniem108

Bericht 03 Mei 2015 23:23

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Dat verschilt; vaak pas als het hele plaatje klopt en dan hoef je dus niet heel slank o.i.d. te zijn. Maar eerlijk gezegd vind ik maar heel weinig mensen echt mooi. Innerlijk weegt bij mij ook zwaar. Een 'lelijk' innerlijk kan iemand voor mij qua uiterlijk ook 'lelijk' maken, terwijl over het algemeen die persoon dan wel mooi wordt gevonden puur qua uiterlijk.

Iemand die zelfvertrouwen uitstraalt zie ik wel eerder staan, net als iemand met een open blik.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 03 Mei 2015 23:33

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Jou stoffie!

Omdat je zo je best doet om er moois van te maken en ervoor knokt. Ondanks je vele tegenslagen. Je bent een doorzetter!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Mei 2015 12:03

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Het heeft voor mij met uitstraling te maken. Als iemand zelfverzekerdheid uitstraalt en een open vriendelijke uitstraling heeft vind ik diegene denk ik vaak al mooi.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Mei 2015 12:15

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Ik houd heel erg van een quirky feature, dus iets geks in het gezicht. Een scheef lachje, of een net loenzende blik bijvoorbeeld. Als eerste komt nu Emma Stone in mij op, zoiets. Dat het nét niet klopt. Dat vind ik heel erg mooi en intrigerend aan iemand.

En daarnaast houd ik heel erg van bruin haar, brunettes, met name bij vrouwen. Dat vind ik dan weer heel klassiek.
<<

Anoniem321

Bericht 04 Mei 2015 13:18

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Het heeft inderdaad te maken met uitstraling. Hoe iemand uit de ogen kijkt, de houding, of je er verzorgd bij loopt.
Dat kan bij een vrouw bijv. iemand met kleine of grote borsten zijn, blond of donker haar, een lichte of donkere huidskleur, ik kijk naar het totaalplaatje. Ik denk dat schoonheid ook heel subjectief is.
<<

Anoniem185

Bericht 04 Mei 2015 16:51

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Ik denk dat het ook veel te maken heeft met verzorgd zijn. Mensen die onverzorgd zijn heb ik nog niet vaak mooi gevonden. Kan me er namelijk geen herinneren. Dus verzorgd zijn is een voorwaarde.

Verder is bij mij persoonlijkheid een voorwaarde. Persoonlijkheid kan iemand die ik niet knap vind wel mooi maken, maar ook iemand die ik heel knap vind kan persoonlijkheid lelijk maken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Mei 2015 17:17

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Idd een verzorgd uiterlijk en een zelfverzekerde uitstraling. Ik vind brunettes vaak mooi en vrouwen met krullen. Verder denk ik dat ik ga voor symmetrie en een vrouwelijk, normaal postuur. Dat wil overigens absoluut niet zeggen dat ik iemand zonder deze kenmerken niet mooi kan vinden, integendeel.

Nu heb ik het over vrouwen trouwens. Mannen vind ik sowieso veel minder vaak echt mooi :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Mei 2015 18:23

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Zelfvertrouwen en goede verzorging, dat maakt mensen het mooiste. Verder helpt het wel als je lijf goed in verhouding is. Lang haar vind ik bijna altijd knapper dan kort haar (bij vrouwen).
<<

Anoniem315

Bericht 04 Mei 2015 19:34

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Ik voel me aangetrokken tot mensen die een zelfverzekerde houding hebben, maar niet arrogant.

Verder vind ik het aantrekkelijk wanneer iemand verzorgd oogt en slank tot volslank (curvy, niet chubby). En het kapsel, de ogen, de mond.. Meerdere factoren.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 04 Mei 2015 19:52

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Zelfverzekerd (maar niet arrogant) vind ik ook aantrekkelijk en iemand die blij is met zichzelf en dat uitstraalt. Ik hou niet van te gestyld, beetje losjes vind ik leuk. En persoonlijkheid vind ik erg belangrijk, sympathieke mensen vind ik vaak ook aantrekkelijker.

Op mannengebied: bos krullen! en ofwel helderblauwe ogen of donkerbruine ogen (lekker oppervlakkig hihi) Heb een krullen-met blauwe ogen-man :love:
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 05 Mei 2015 00:51

Re: Wanneer vind jij iemand mooi?

Iemand die zelfvertrouwen uitstraalt, vind ik bijna altijd mooi. Dan realiseer ik me vaak dat diegene heus niet perfect is, maar dat ik hem of haar toch heel mooi vind. En dan snap ik weer niet hoe het kan dat ik bij mezelf zoveel dingen zie die ik niet mooi vind. Ik hoop dan altijd maar dat anderen die dingen bij mij ook door de vingers kunnen zien ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron