Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ik ga voor deze borsten volgend jaar!

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 07 Mei 2015 21:42

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Haha maar als nu ik album kon maken had ik minimaaal 10 fotos
Dus 40 verschil
Zoon *
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 07 Mei 2015 23:02

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Leuk topic :thumbup:
Afbeelding
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 07 Mei 2015 23:23

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Jatog
Zoon *
<<

Anoniem109

Bericht 07 Mei 2015 23:29

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem109 op 25 Mei 2015 13:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

dream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 161

Geregistreerd: 04 Sep 2013 16:43

Bericht 08 Mei 2015 09:26

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Afbeelding

op een gegeven moment is er geen houden meer aan
Afbeelding

Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Mei 2015 08:11

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Babyboy schreef:Ja maar nederland word nu steeds veiliger met borstvergroting enzo en dat het gaat lekken komt niet vaak meer voor

Ookal maken mensen mij zo bang. Ik ga op mijn gevoel af


Ik was ook bang voor het lekken, daarom heb ik voor de gel variant gekozen. Komt er een klein gaatje in, dan kan er niks gebeuren. Deze dus:
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 12 Mei 2015 09:39

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Ik las een ander topic dat je hardloopt. Dat lijkt mij niet echt fijn met hele grote borsten die jij wil. Krijg je denk ik last van.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mei 2015 09:56

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Ik denk inderdaad dat het 't sporten best wel beïnvloed. Ik had met een D cup al dat ze gingen flapperen als ik rende. Met paardrijden net zo. Daar moet je wel rekening mee houden Babyboy!
<<

Anoniem301

Bericht 12 Mei 2015 13:00

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Forumster schreef:
Babyboy schreef:Valt mee als ik nu kijk?
Meestal als ik keek was het stuk of 10leden online


Forumster wist jij dat hardcore uit Rotterdam komt?

Meid, er zijn daar bijna 1500 mensen online op dit moment. Ik wil op dit forum verder niet uitwijden over mijn kennis mbt hardcore maar ik weet wel dat veel van wat jij hier vertelt niet helemaal overeenkomt met de waarheid.

Ik dacht dat hardcore oorspronkelijk uit Engeland kwam? Er is toch ook zo'n lied over een stad in Engeland waar het is ontstaan? Kom ff niet op het nummer.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Mei 2015 13:18

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Nog nooit gehoord. Ik weet dat paul elstak hardcore muziek als eerste maakte en hij komt uit Rotterdam
Veel Rotterdam hooligans gingen erop feesten enzo maar tegenwoordig luister iedereen het

In oost europa zoals polen enzo zijn gek op Nederlandse hardcore. Het is nu normaal iederen luisterd ernaar haha
Zoon *
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Mei 2015 13:23

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

2015 💙
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Mei 2015 13:24

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

http://partyflock.nl/topic/929928:Ontstaan-Hardcore

Ik heb even opgezocht.
Amsterdam waar leg da dan?

Die was eerste en komt uit Rotterdam :-)
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Mei 2015 13:31

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Aleen deze gozer lult nogal onzin enzo
Maar zover ik weet van veel mensen en veel lezen en lezen komt het uit Roffa :-)

Maarja ik vind het heerlijke muziek!!!!!!
http://youtu.be/TKKOi70R8MY
Zoon *
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Mei 2015 16:28

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Babyboy schreef:Amsterdam waar leg da dan?


Waarom doe jij zo raar over Amsterdam? Ik bedoel, ik weet dat er zo'n soort 'strijd' is tussen die-hard Amsterdammers en die-hard Rotterdammers, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal sneu om zomaar een stad af te lopen zeiken. Ik vind het altijd getuigen van weinig intelligentie om zo dom over andere steden te praten.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2015 16:44

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Elliot schreef:
Babyboy schreef:Amsterdam waar leg da dan?


Waarom doe jij zo raar over Amsterdam? Ik bedoel, ik weet dat er zo'n soort 'strijd' is tussen die-hard Amsterdammers en die-hard Rotterdammers, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal sneu om zomaar een stad af te lopen zeiken. Ik vind het altijd getuigen van weinig intelligentie om zo dom over andere steden te praten.

Want andere reacties vond je inhoudelijk wel getuigen van veel intelligentie? :laughcry:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Mei 2015 16:45

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Yadira schreef:Want andere reacties vond je inhoudelijk wel getuigen van veel intelligentie? :laughcry:


:lol:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Mei 2015 16:45

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Yadira schreef:
Elliot schreef:
Babyboy schreef:Amsterdam waar leg da dan?


Waarom doe jij zo raar over Amsterdam? Ik bedoel, ik weet dat er zo'n soort 'strijd' is tussen die-hard Amsterdammers en die-hard Rotterdammers, maar ik vind het eerlijk gezegd nogal sneu om zomaar een stad af te lopen zeiken. Ik vind het altijd getuigen van weinig intelligentie om zo dom over andere steden te praten.

Want andere reacties vond je inhoudelijk wel getuigen van veel intelligentie? :laughcry:


:good:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Mei 2015 16:48

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Hahahaha. Iets met een krappe bovenkamer :lol:
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem99

Bericht 12 Mei 2015 16:51

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Haha sorry hoor. Ben een tijdje niet op het forum geweest en kende BabyBoy dan ook niet maar is het niet gewoon een grote grap die ik gemist heb ofzo? :P
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2015 16:53

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Geen grap.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Mei 2015 16:53

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Sienna schreef:Haha sorry hoor. Ben een tijdje niet op het forum geweest en kende BabyBoy dan ook niet maar is het niet gewoon een grote grap die ik gemist heb ofzo? :P


Dat vroeg ik me ook af maar toch is het echt. Het valt gewoon zo op omdat ze totaal niet in het plaatje van dit forum past. Maar stiekem denk ik dat ze niet zo dom is als ze overkomt maar precies weet hoe je de aandacht krijgt. Ik heb BB inmiddels op negeren gezet, ik word moedeloos van haar.
<<

Anoniem99

Bericht 12 Mei 2015 16:56

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Fantine schreef:
Sienna schreef:Haha sorry hoor. Ben een tijdje niet op het forum geweest en kende BabyBoy dan ook niet maar is het niet gewoon een grote grap die ik gemist heb ofzo? :P


Dat vroeg ik me ook af maar toch is het echt. Het valt gewoon zo op omdat ze totaal niet in het plaatje van dit forum past. Maar stiekem denk ik dat ze niet zo dom is als ze overkomt maar precies weet hoe je de aandacht krijgt. Ik heb BB inmiddels op negeren gezet, ik word moedeloos van haar.


Nou en of.. Ik heb een paar dingen gelezen van haar (wat ik er van begreep) en heb continu zin om het volgende te doen: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm:

Dat negeerknopje, die ga ik maar eens zoeken dan.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Mei 2015 16:58

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Sienna schreef:
Fantine schreef:
Sienna schreef:Haha sorry hoor. Ben een tijdje niet op het forum geweest en kende BabyBoy dan ook niet maar is het niet gewoon een grote grap die ik gemist heb ofzo? :P


Dat vroeg ik me ook af maar toch is het echt. Het valt gewoon zo op omdat ze totaal niet in het plaatje van dit forum past. Maar stiekem denk ik dat ze niet zo dom is als ze overkomt maar precies weet hoe je de aandacht krijgt. Ik heb BB inmiddels op negeren gezet, ik word moedeloos van haar.


Nou en of.. Ik heb een paar dingen gelezen van haar (wat ik er van begreep) en heb continu zin om het volgende te doen: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm: :palm:

Dat negeerknopje, die ga ik maar eens zoeken dan.


Ik word er heel blij van, die negeerknop!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Mei 2015 17:02

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Leaf schreef:Hahahaha. Iets met een krappe bovenkamer :lol:


Slanke bovenkamer ;) hoe slanker hoe beter toch??
2015 💙
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 12 Mei 2015 17:03

Re: ik ga voor deze borsten volgend jaar!

Minx schreef:
Leaf schreef:Hahahaha. Iets met een krappe bovenkamer :lol:


Slanke bovenkamer ;) hoe slanker hoe beter toch??


Oh ja true! :D
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers