Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie kent deze kast?

<<

Anoniem118

Bericht 02 Mei 2015 17:29

Wie kent deze kast?

Afbeelding


Wie weet welke kast dit is? We hebben allebei een gat in ons geheugen :p Ik denk dat hij bij de Ikea vandaan kwam maar Google en de Ikea site leveren niks op. Ik wil graag een tweede zelfde als ze nog gemaakt worden maar geen idee dus waar ik hem dan zou kunnen vinden. Misschien is hier iemand die zegt "oh ja die ken ik wel"?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12153

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mei 2015 17:45

Re: Wie kent deze kast?

Is het niet een besta van ikea. Waar je toen zelf met een programma hebt gemaakt?
Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 02 Mei 2015 20:24

Re: Wie kent deze kast?

Ik denk ook Ikea. Ik heb een kast die er bijna hetzelfde uitziet. Wat bij jou het onderste gedeelte is, heb ik ook, maar dan in het wit en dat twee keer op elkaar gestapeld. Dat kon je bij Ikea zelf samenstellen. En er waren ook lagere kasten, zoals het bovenste gedeelte dat jij hebt.
<<

Anoniem118

Bericht 02 Mei 2015 20:27

Re: Wie kent deze kast?

Ja toch wel hè. Ik ga nog eens op de site kijken, thanx!
<<

Anoniem216

Bericht 02 Mei 2015 20:41

Re: Wie kent deze kast?

Als het idd een besta is, dan maken ze die kleur niet meer. Kwamen wij achter toen we er een tweede erbij wilde.
<<

Anoniem118

Bericht 02 Mei 2015 20:54

Re: Wie kent deze kast?

Hmm, geen Bestå volgens mij. De kast bestaat gewoon uit een stuk, het zijn niet meerdere delen. Wel losse planken en deuren. Denk idd dat we die deuren zelf bedacht hebben zo dus zal toch wel Ikea zijn.
<<

Anoniem118

Bericht 04 Mei 2015 13:36

Re: Wie kent deze kast?

Ik kan 'm echt niet vinden :cry:
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 04 Mei 2015 14:06

Re: Wie kent deze kast?

Ikea besta. Van ik meen.....6jr terug? Die hebben wij toen ook gehad. Precies dezelfde.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem118

Bericht 04 Mei 2015 17:40

Re: Wie kent deze kast?

Meh, dan hebben ze hem niet meer denk ik. Moet ik een andere verzinnen, bah, daar kan ik niet tegen, haha
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 04 Mei 2015 19:22

Re: Wie kent deze kast?

http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inr ... ousPage=lr


Beetje het idee wel., maar niet de kleur en hij is het niet helemaal.
Ik was op marktplaats aan het kijken voor je.
<<

Anoniem287

Bericht 04 Mei 2015 19:24

Re: Wie kent deze kast?

Deze kleur is er inderdaad niet meer nee.
<<

Anoniem118

Bericht 04 Mei 2015 19:51

Re: Wie kent deze kast?

Dankje Dropveter! Ik ga even kijken wat we dan gaan doen qua tweede kast. Misschien iets anders verzinnen bij de Ikea

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers