Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen!

<<

Anoniem30

Bericht 25 Sep 2013 06:52

Goedemorgen!

Goedemorgen dames, hoe ziet jullie dag eruit vandaag? Nog meer mensen wakker/onderweg of ben ik in mijn eentje? Haha! Ik heb veel te kort en slecht geslapen. Een vriend van ons zijn relatie is uitgegaan gisteren op een vervelende manier dus was een rare avond en toen vriend daar vannacht van terugkwam moest die zijn ei kwijt haha..prima, maar ik wilde graag verder slapen, grr! Ik ga dus proberen om 2 uur weg te gaan vandaag! Benieuwd of dat lukt..

Werkze vandaag!
<<

Anoniem7

Bericht 25 Sep 2013 06:53

Re: Goedemorgen!

Wakker, over 10 minuten onderweg naar werk! Drukke dag voor de boeg.

Werk ze vandaag :)
<<

Anoniem 47

Bericht 25 Sep 2013 06:57

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Ik ga zo werken. Eind van de middag even boodschappen doen. Vanavond ga ik sporten en lekker op de bank tv kijken.

Een fijne dag allemaal!
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 25 Sep 2013 07:44

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen! Ik ben op woensdag altijd vrij, dus lekker rommelen vandaag. Straks haal ik mijn man op van Schiphol die voor zijn werk 5 weken is weggeweest, nu is hij weer lekker 5 weken thuis!
2014 2016 2019
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Sep 2013 07:59

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Mikado, wat fijn dat je man weer thuis komt!

Liv, Maple en Pippa, werkse vandaag.

Ik ga straks met N. even naar mijn opa en oma. Nog wat vakantiefoto's laten zien. Mijn moeder komt daar ook even heen. Vanmiddag naar de verjaardag van mijn buurmeisje.

Fijne (werk)dag allemaal!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Sep 2013 08:19

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen allemaal,

Ik lig nu nog in bed. Helaas niet gebeld om te werken.
In de ochtend ga ik wat opruimen in huis en vanmiddag meteen vriend boodschappen doen voor de bbq die de vereniging vrijdag bij mij gaat houden. Vanavond nog even naar het beleidsplan kijken en mijn huiswerk.

Fijne (werk) dag allemaal.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem17

Bericht 25 Sep 2013 08:30

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!
Vandaag een half dagje werken, daarna naar de tandarts. Vanmiddag nog even mijn laarzen ophalen bij de schoenmaker en verder wat wasjes draaien en opruimen zodat het huis netjes is als we op vakantie gaan. Wellicht maak ik vast een beginnetje met het inpakken van m'n koffer :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Sep 2013 08:52

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen

Vandaag vrij. Heb slecht geslapen. Heb vannacht raar gedroomd werd echt raar wakker
Vandaag beneden schoonmaken en vanavond sporten

Fijne dag allemaal
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Sep 2013 08:56

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Ik heb ook vreselijk gedroomd en moet zo weer aan de slag :( Totaal geen zin in en voel me zwakjes. Zal het weer wel zijn.

Vervelend voor die vriend Pippa en wat lief van jouw vriend dat hij daarheen is gegaan. (de single in mij: een leuke vriend?)

Elliot: vooral dat inpakken van je koffer klinkt top!

Werkse mensen!
<<

Nyx

Bericht 25 Sep 2013 09:03

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Gisteren na heel veel wikken en wegen toch besloten Melatonine te halen en vannacht best redelijk geslapen door zo'n pil. Uur geleden wakker geworden, gedoucht, even naar de winkel en zit ik net dit stukje te tikken word ik gebeld door de huisarts; Plekje vrij en of ik er over 20 minuten wil zijn. Dus snel mijn kopje koffie opdrinken en dan die kant oplopen. Wel fijn dat er nu even naar mijn oog wordt gekeken, want ik zie alleen maar vlekken.

Fijne dag iedereen!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Sep 2013 09:05

Re: Goedemorgen!

Seriously Tabbie?
<<

Anoniem8

Bericht 25 Sep 2013 09:20

Re: Goedemorgen!

Hier is de dag goed begonnen: ik heb van mijn man kaartjes gekregen voor de dansvoorstelling van Isabelle Beernaert. Ik wist niet eens dat hij wist dat ik haar zo geweldig vind, dus hij heeft me positief verrast. Echt een super cadeau :heart:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Sep 2013 09:36

Re: Goedemorgen!

Feline schreef:Seriously Tabbie?


Nee natuurlijk niet! Mijn ochtendhumor is ook niet zo goed.
<<

Anoniem100

Bericht 25 Sep 2013 09:57

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Redelijk geslapen hier, last van hoofdpijn en buikkrampen vannacht...en nog niet over :( Gister iets te veel kruiden door het eten gedaan denk ik...beetje verkeerd gevallen.

Rustig dagje thuis hier, alleen vanmiddag even een paar boodschapjes doen.

Fijne dag allemaal!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Sep 2013 10:03

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen.
Hier ook een vrije dage vandaag. Zo ff de was opruimen, en dan wil ik even een beetje rond gaan rijden op de scooter (kan ik altijd m'n hoofd een beetje leegmaken). Eten koken (ook voor morgen alvast) en dan vanavond heb ik een sieraden party bij een vriendin thuis
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 25 Sep 2013 10:10

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Vandaag ga ik de hele dag aan school werken, tussendoor komen mijn ouders even op de koffie.
Vanavond lekker voor de tv met vriend.

Fijne dag vandaag!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Sep 2013 10:10

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Straks even de was ophangen en koken. Daarna werken van 15.00 tot 23.30 uur.

Fijne dag allemaal!
2014 2016
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 25 Sep 2013 10:11

Re: Goedemorgen!

Ahh HoS! Wat gaaf! Zij is zooo goed! En wat lief :heart:

Goeiemorgen trouwens. Ik was om 5 uur al weg, even data verzameld en nu weer thuis. Ik wil vanmiddag de analyse bijwerken en verder beetje bijslapen. Vanavond trainen :cheering:
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 25 Sep 2013 10:12

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen, hier nog iemand met een vrije dag. Vandaag even de keukenkasten opruimen, vanmiddag nog even de stad in voor een paar nieuwe schoenen en vanavond nog even naar de sportschool.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 49

Bericht 25 Sep 2013 10:13

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Dag begon goed! Ik had me verslapen! :nopompom:
Vandaag aan het werk tot 17.00u, vanavond ga ik lekker op de bank of ik ga nog even een korfbalwedstrijd kijken! :)
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Sep 2013 10:18

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Nyx, succes bij de huisarts.

HoS, gaaf! Stiekem een beetje jaloers hier!

Pippa en Maple, werk ze vandaag.

Ik ben vrij vandaag. Lig nu een beetje wakker te worden nog met de kat gezellig bij me. Vanmiddag even de stad in, naar de apotheek en even langs mijn ouders om te kijken hoe het met mijn paps is. Vanavond heb ik een etentje met collega's.

Fijne dag allemaal!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers