Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke stofzuiger heb jij?

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 01 Mei 2015 20:14

Welke stofzuiger heb jij?

Na ruim 13 jaar is mijn stofzuiger weleens aan vervanging toe :) Maar nu is er zoveeeel keuze. Welke stofzuiger heb jij en ben je tevreden?
<<

Anoniem119

Bericht 01 Mei 2015 20:20

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Een Dyson, geen idee welk type. Ik vind het heel fijn, hij heeft fijne koppen, vooral voor tapijt.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Mei 2015 20:23

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Een Dyson. Een gele.
<<

Anoniem273

Bericht 01 Mei 2015 20:33

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Een Miele, s4212. Fijn ding! Als de bovenverdieping klaar is gaan we een robotstofzuiger kopen :love:
<<

Anoniem167

Bericht 01 Mei 2015 20:34

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Een stofzakloze Philips, heel fijn ding
<<

Anoniem114

Bericht 01 Mei 2015 20:34

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Een Miele cats&dogs. Geen idee wat 't serienummer of zo is, ik weet alleen dat-ie perfect is voor een huishouden met huisdieren! Bij m'n moeder had ik ook nog een Miele, ik ben fan!
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 01 Mei 2015 21:36

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Ik heb ook een Miele en overal waar ik gewerkt heb (thuishulp) vond ik de Miele toch het fijnst. De meesten hadden trouwens ook een Miele.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem107

Bericht 01 Mei 2015 21:41

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Een Dirt Devil Fello&Friend, ook speciaal voor huisdieren. Is me ooit via hier aangeraden en ben er blij mee qua zuigkracht en verwijderen van haren en alles, alleen wordt hij nu, na ruim drie jaar al slecht. De slang dan vooral.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Mei 2015 22:18

Re: Welke stofzuiger heb jij?

AEG Elextrolux extra long reach. Super blij mee.

Heb m m'n moeder ook cadeau gedaan. Met het snoer in 1 stopcontact het hele huis door haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12153

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mei 2015 22:33

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Deze voor beneden ideaal met lang snoer je kan het hele huis er mee door

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_P ... langId=-11


En boven hebben we een Philips easylife. Handig is dat er in beide dezelfde zakken gaan
Afbeelding
<<

Anoniem107

Bericht 01 Mei 2015 23:01

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Echt? Twee? Ik woon dan gelijkvloers, maar m'n moeder sjouwde de stofzuiger gewoon de trap op en af. Niet d'r hobby trouwens, maar dan zoog ze gelijk de trap mee :)
<<

Anoniem234

Bericht 01 Mei 2015 23:58

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Wij hebben er twee van miele, voor boven en beneden. Ik weet zo de type nummers niet. Maar ben erg tevreden.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Mei 2015 01:26

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Maple schreef:Echt? Twee? Ik woon dan gelijkvloers, maar m'n moeder sjouwde de stofzuiger gewoon de trap op en af. Niet d'r hobby trouwens, maar dan zoog ze gelijk de trap mee :)


In ons oude huis had mijn moeder er zelfs 3 :palm: op iedere verdieping een...maar goed, die was ook echt stofzuigverslaafd. 5 keer per dag was redelijk normaal...

Dat waren alledrie Mieles. Ik heb een enorme kutstofzuiger van Philips uit het jaar nul. Moet ook dringend een nieuwe hebben, maar geen geld helaas.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Mei 2015 06:45

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Een Dyson. Met allergiefilter. Heb 'm nu 5 jaar en hij doet het nog perfect. Zou nooit meer een andere willen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Mei 2015 10:18

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Pippa schreef:Een stofzakloze Philips, heel fijn ding


Welke heb je? Lijkt me wel heel handig!
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Mei 2015 10:21

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Haha, hier heb ik ook 2 stofzuigers, eentje staat boven en eentje beneden. Super handig en je pakt 'm toch sneller vind ik.
Voor beneden heb ik een Miele en boven een Philips.
Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 02 Mei 2015 10:49

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Een Siemens gewoon standaard ding bij de blokker te koop. Maar is volgens mij al zo'n 5 jaar oud en doet het prima.
<<

Anoniem107

Bericht 02 Mei 2015 10:51

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Het isme een raadsel hoe die hartjessmiley nou achter m'n reactie is gekomen...
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12153

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mei 2015 13:10

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Maple we hebben 2 omdat ik de stofzuiger niet naar boven kan tillen door mijn whiplash daarom hebben we 2
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 02 Mei 2015 13:28

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Maple schreef:Het isme een raadsel hoe die hartjessmiley nou achter m'n reactie is gekomen...


Waar zie je die dan? Ik zie alleen een hartjessmiley achter mijn reactie namelijk :)
<<

Anoniem237

Bericht 02 Mei 2015 13:38

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Een robot stofzuiger beneden en boven staat onze oude en dat is een Miele cats & dogs.
<<

Anoniem107

Bericht 02 Mei 2015 14:09

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Aziraphale schreef:
Maple schreef:Het isme een raadsel hoe die hartjessmiley nou achter m'n reactie is gekomen...


Waar zie je die dan? Ik zie alleen een hartjessmiley achter mijn reactie namelijk :)

Huh? Neehoor! Achter mijn originele reactie, over mijn moeder de een stofzuiger de trap op zeult, staat een smiley.. Sowieso doen de smileys vreemd, ze zijn hiernaast helemaal uitgelubberd zegmaar en hieronder, dit typvak, staat ineens ook een smiley?
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 02 Mei 2015 14:21

Re: Welke stofzuiger heb jij?

_Lana_ schreef:
Pippa schreef:Een stofzakloze Philips, heel fijn ding


Welke heb je? Lijkt me wel heel handig!


Ik ben ook wel benieuwd! Mijn bejaarde stofzuiger is ook van Philips, dus neig weer naar een Philips. Al zegt dat niks natuurlijk.
<<

Anoniem273

Bericht 02 Mei 2015 14:33

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Maple schreef:
Aziraphale schreef:
Maple schreef:Het isme een raadsel hoe die hartjessmiley nou achter m'n reactie is gekomen...


Waar zie je die dan? Ik zie alleen een hartjessmiley achter mijn reactie namelijk :)

Huh? Neehoor! Achter mijn originele reactie, over mijn moeder de een stofzuiger de trap op zeult, staat een smiley.. Sowieso doen de smileys vreemd, ze zijn hiernaast helemaal uitgelubberd zegmaar en hieronder, dit typvak, staat ineens ook een smiley?


Ik zie daar alleen een lachende smiley, geen hartje hoor. Vreemd idd.
<<

anoniem213

Bericht 02 Mei 2015 14:42

Re: Welke stofzuiger heb jij?

Ik zie hetzelfde als Azi. Heb je misschien een virus of zo?
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers