Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 03 Dec 2015 20:59

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Leuk Aziraphale, leuk idee! Ik kende het ook niet, vind het wel grappig. Misschien bestel ik het nog wel voor kerst voor mijn vriend.
:heart: :heart: 2011
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 05 Dec 2015 09:49

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Azi ik vond jou adventkalender van vorig jaar zo tof! Als mijn vriend en ik ooit gaan samenwonen ga ik dat ook voor hem maken.

Ik heb als laatste een navigatiesysteem gekocht. We doen niet aan Sinterklaas en hij zou het eigenlijk pas voor zijn verjaardag in februari krijgen. Maar mijn vriend is zo slecht met wegen dat ik het hem nu maar geef. Ik stop het vanavond in zijn schoen.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 05 Dec 2015 09:57

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Ik ben hem net zijn lunchpakketje gaan brengen. Telt dat ook? :ja:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 05 Dec 2015 14:33

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Heb gister 4 kerstcadeaus gekocht. Maar ben bang dat hij dit leest haha dus zeg nog niet wat ;-)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 08 Dec 2015 12:17

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Een etentje op ons luxe-nachtje.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Dec 2015 12:19

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Aziraphale schreef:Ik heb de kerstcadeautjes ook al in huis. Eentje moet nog bezorgd worden, een vrij groot cadeau maar dat heeft -ie wel verdiend dit jaar met al dat verbouwen. LEGO Modulair Buildings: Parisian Restaurant krijgt hij van me. En verder nog kleine dingetjes want ik heb zijn lootje toevallig ook met Kerst met de familie. Een creditcard formaat tool ding (ninja wallet), kogels voor z'n Nerf gun en een mini led zaklampje.


Hij vond het dus he-le-maal geweldig he! Ik had hem die trui helemaal niet hoeven te kopen want hij was hier al oh zo gelukkig en blij mee!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Dec 2015 16:44

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Carra schreef:Azi ik vond jou adventkalender van vorig jaar zo tof! Als mijn vriend en ik ooit gaan samenwonen ga ik dat ook voor hem maken.

Ik heb als laatste een navigatiesysteem gekocht. We doen niet aan Sinterklaas en hij zou het eigenlijk pas voor zijn verjaardag in februari krijgen. Maar mijn vriend is zo slecht met wegen dat ik het hem nu maar geef. Ik stop het vanavond in zijn schoen.


Ennn wat vond ie ervan? Heeft hij al een auto gekocht dan? Mooi cadeau!

PS JouW :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 08 Dec 2015 16:50

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Ik heb in zijn schoen een chocoladeletter gedaan met een gedicht over hoe zielig hij is dat er alleen maar vrouwenbladen op de wc liggen en dat hij daarom een abonnement van zeven weken krijgt op Donald Duck.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 08 Dec 2015 21:45

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Bliss schreef:
Carra schreef:Azi ik vond jou adventkalender van vorig jaar zo tof! Als mijn vriend en ik ooit gaan samenwonen ga ik dat ook voor hem maken.

Ik heb als laatste een navigatiesysteem gekocht. We doen niet aan Sinterklaas en hij zou het eigenlijk pas voor zijn verjaardag in februari krijgen. Maar mijn vriend is zo slecht met wegen dat ik het hem nu maar geef. Ik stop het vanavond in zijn schoen.


Ennn wat vond ie ervan? Heeft hij al een auto gekocht dan? Mooi cadeau!

PS JouW :smile:


Oepsie! Dat kwam door jouw vind. Was ik zo van slag van dat ik ook letters vergat.

Ja hij heeft een auto! Heel handig!
En hij was heel blij en verrast. Ook het gedicht vond ie heel tof.
<<

Anoniem273

Bericht 08 Dec 2015 21:54

Re: Wat was jouw laatste cadeau voor je partner?

Caro schreef:
Aziraphale schreef:Ik heb de kerstcadeautjes ook al in huis. Eentje moet nog bezorgd worden, een vrij groot cadeau maar dat heeft -ie wel verdiend dit jaar met al dat verbouwen. LEGO Modulair Buildings: Parisian Restaurant krijgt hij van me. En verder nog kleine dingetjes want ik heb zijn lootje toevallig ook met Kerst met de familie. Een creditcard formaat tool ding (ninja wallet), kogels voor z'n Nerf gun en een mini led zaklampje.


Hij vond het dus he-le-maal geweldig he! Ik had hem die trui helemaal niet hoeven te kopen want hij was hier al oh zo gelukkig en blij mee!


Wat tof! Mijne moet nog even wachten, krijgt het pas tweede kerstdag :) Heb de grote doos LEGO wel alvast gegeven, kon niet wachten. Hij was zo blij ermee!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers