Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je bent een echte moeder als...

<<

Patsy

Bericht 01 Mei 2015 11:45

Re: Je bent een echte moeder als...

Kajaka88 schreef:Of de winkelwagen op de rem wilt zetten als je bijvoorbeeld bij de auto bent.

Oja! Regelmatig.
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 01 Mei 2015 11:49

Re: Je bent een echte moeder als...

Stofzuiger schreef:Als je geen idee hebt wat er is aan nieuwe muziek maar wel alle kinderliedjes kent.

Als je je boodschappenkar staat te wiegen alsof het een kinderwagen is


Deze is heel herkenbaar, gebeurd me regelmatig. In het begin, zat ik zelf ook wel eens te wiebelen terwijl ik de kleine niet eens vast had.
<<

Anoniem280

Bericht 01 Mei 2015 12:52

Re: Je bent een echte moeder als...

Ik schrik soms zelfs in de nacht wakker, denk dan ineens, de kinderen moeten de fles, maar dan slapen ze en kijk op de wekker en hebben ze net hun voeding gehad.
Heb soms echt van die stomme dromen.
Ben gewoon dag en nacht met ze bezig, ookal zijn ze bv een nachtje bij opa en oma.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 01 Mei 2015 13:10

Re: Je bent een echte moeder als...

Dat ik hem sàvonds denk te horen en naar zijn bedje loop en als ik de kamer binnen kom al "wat is er lieve schat" zeg maar als ik naast het bedje sta besef dat hij bij papa is.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

anoniem203

Bericht 01 Mei 2015 20:26

Re: Je bent een echte moeder als...

Als je een keer alleen in de auto zit en bijna wil zeggen : 'kijk S. daar rijdt een traktor/ambulance/politieauto etc'
<<

Anoniem166

Bericht 01 Mei 2015 20:29

Re: Je bent een echte moeder als...

Ava schreef:Als je een keer alleen in de auto zit en bijna wil zeggen : 'kijk S. daar rijdt een traktor/ambulance/politieauto etc'


Haha, zo denk ik niet meer 'trein' als ik een trein zie, maar ik mijn hoofd klinkt het tegenwoordig als 'treeeeeeeeeiiiiiiinnnn!'
<<

Anoniem154

Bericht 01 Mei 2015 20:33

Re: Je bent een echte moeder als...

Als je op het werk een papieren zakdoekje zoekt in je tas, en enige dat je kunt vinden luierdoekjes, een luier en een kindersok
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 01 Mei 2015 20:35

Re: Je bent een echte moeder als...

Lonely Goatherd schreef:... je ook een lege kinderwagen constant heen en weer rijdt en daarna pas beseft dat het kind allang naar de draagdoek is verhuisd.

... je tijden het koken/boodschappen doen/wat dan ook ineens spontaan 'Niiiiiiiiijntje, lief klein konijntje' of 'Booooooob de Bouwer' begint te zingen.


Dat deed ik met de winkelwagen...heen en weer rijden in de supermarkt, of de kinderwagen met kind er in terwijl kind hartstikke vrolijk met andere dingen bezig is en helemaal niet gewiegd hoeft te worden.
<<

Anoniem236

Bericht 01 Mei 2015 20:37

Re: Je bent een echte moeder als...

Haha dat heb ik ook ja, kijk daar rijdt een .... Om vervolgens te denken boeien...
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 01 Mei 2015 21:32

Re: Je bent een echte moeder als...

Heel erg herkenbaar!

Zo krijg ik het liedje van Little People niet meer uit mijn hoofd! Of heel erg blij zijn als je de ontbrekende dvd vind op de Koningsdagmarkt. En dan nog net niet staan te juichen van blijdschap.... *schaam*
Afbeelding

Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 01 Mei 2015 21:47

Re: Je bent een echte moeder als...

June schreef:
Elsa schreef:Als je een bewoner aan t verzorgen bent en zegt tegen degene bijv draai maar even naar mama, ipv m'n naam


Maar als je op zo'n moment je naam zegt in plaats van mama, dan klinkt dat toch nog steeds alsof je tegen een heel klein kind praat? 'Draai maar even naar mij' lijkt me veel logischer om te zeggen tegen een volwassene.


Ligt eraan welk niveau die volwassene heeft :wink:
L2014 & H2017
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Mei 2015 22:29

Re: Je bent een echte moeder als...

zonneschijn schreef:Dat ik hem sàvonds denk te horen en naar zijn bedje loop en als ik de kamer binnen kom al "wat is er lieve schat" zeg maar als ik naast het bedje sta besef dat hij bij papa is.


Dit lijkt me zo rot! :hug:

Het in de autospiegel kijken herken ik heel erg!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Mei 2015 00:50

Re: Je bent een echte moeder als...

Wolbol schreef:Als je op het werk een papieren zakdoekje zoekt in je tas, en enige dat je kunt vinden luierdoekjes, een luier en een kindersok

Haha! Laatst vroeg iemand in het café aan mij: "Heb je misschien een doekje?" Ik: "Ja tuurlijk!" en haal een dik pak billendoekjes uit mijn tas. Samen met wat lege doosjes Smarties, lege koekjeszakjes en nog wat spenen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 02 Mei 2015 08:02

Re: Je bent een echte moeder als...

mzcharlotte schreef:
June schreef:
Elsa schreef:Als je een bewoner aan t verzorgen bent en zegt tegen degene bijv draai maar even naar mama, ipv m'n naam


Maar als je op zo'n moment je naam zegt in plaats van mama, dan klinkt dat toch nog steeds alsof je tegen een heel klein kind praat? 'Draai maar even naar mij' lijkt me veel logischer om te zeggen tegen een volwassene.


Ligt eraan welk niveau die volwassene heeft :wink:


+1
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 02 Mei 2015 08:24

Re: Je bent een echte moeder als...

Als je 's avonds tegen een patiënt zegt "ga maar lekker slapen schat!" En je nog net op tijd bedenkt dat het niet gepast er een nachtzoen achter aan te geven.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 03 Mei 2015 11:13

Re: Je bent een echte moeder als...

Ooh La La! schreef:
Lonely Goatherd schreef:
Dagelijks! Zelfs 's nachts... Ik krijg Nijntje niet meer uit m'n hoofd.
En soms als afwisseling... 'Tralala, tijd voor een nieuw verhaal, dag allemaaaahaaaalll! Kijk mee!' Dankjewel Netflix. :wink:


Hahaha echt he!
Zo had ik ook tijden het deuntje van Olivia en Pieter Konijn in m'n hoofd. En de ergste van alles...Timmy Tijd... :palm:[/quote]

Het zaaandkasteel, zaaaandkasteel, zandkasteel aan zeee, het zaaaandkasteel.
Of Afrika tot aan Amerika, tot aan de himalaya tot in de woestijn...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Mei 2015 12:16

Re: Je bent een echte moeder als...

Jans schreef:
Parel schreef:Hahaha of bij een volwassen persoon die toevallig naast je staat je arm uitsteken om hem tegen te houden bij het oversteken :smile:


Hahaha ja die is mooi! Dat deed ik laatst nog bij m'n zus.


Mijn moeder doet dit nog steeds. Zwaar irritant.
2015 💙
<<

Anoniem261

Bericht 03 Mei 2015 13:07

Re: Je bent een echte moeder als...

Haha veel herkenning! Vooral het blijven wiebelen terwijl je helemaal geen baby tegen je aan hebt. Gok dat mensen bij mij wel eens gedacht hebben dat ik niet helemaal oke was haha, met dat gewiebel.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 03 Mei 2015 19:55

Re: Je bent een echte moeder als...

Laatst praatte ik ineens tegen de vaatwasmachine: 'zo en nou doe ik jou even dicht' :smile: iets te gewend geraakt aan alles wat ik doe benoemen haha
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 03 Mei 2015 20:20

Re: Je bent een echte moeder als...

Als je je broodje eet en er achter komt dat je een kinderbordje hebt gepakt....
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Patsy

Bericht 03 Mei 2015 20:24

Re: Je bent een echte moeder als...

Myloon schreef:Als je je broodje eet en er achter komt dat je een kinderbordje hebt gepakt....


Mijn man at vanmorgen per ongeluk zijn boterham vanaf een plastic bordje met schaapjes :smile:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Mei 2015 22:09

Re: Je bent een echte moeder als...

Myloon schreef:Als je je broodje eet en er achter komt dat je een kinderbordje hebt gepakt....


Herkenbaar! Of je eigen brood in stukjes snijden!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 04 Mei 2015 08:00

Re: Je bent een echte moeder als...

Haha, brood in stukjes dat herken ik ook. Smeerde laatst voor mijn man een boterham, kreeg als commentaar.. oh lekker stukjes :palm:
20-09-2013 N. & T. Geboren!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo