Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen

<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 01 Mei 2015 12:29

Re: Weekendplannen

Wat een leuke dingen komen er voorbij!
Ik heb niet zo'n spannend weekend:

Vandaag ben ik vrij en ben ik bezig met schoonmaken. Ondertussen ben ik een speltpizza (recept van Jans) aan het maken.
Morgen ga ik eerst hardlopen en dan werken, en zondag moet ik ook se hele dag werken.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 01 Mei 2015 12:38

Re: Weekendplannen

Leuke weekendplannen hebben jullie, meiden :)

Wij hebben vanavond een bruiloft.
Morgen ga ik overdag bij voetballen kijken van mijn man, 's avonds is er een feestje op de voetbal.
Zondagmiddag heb ik met m'n 2 beste vriendinnen afgesproken om ergens uitgebreid te gaan lunchen.
En tussendoor hoop ik het huis nog schoon te kunnen maken, want na het weekend is mijn man jarig en komen er dus allemaal mensen langs.
<<

Anoniem275

Bericht 01 Mei 2015 13:09

Re: Weekendplannen

Wat een leuke plannen allemaal! Vooral die weekendjes weg! :)

Ik ga vanavond de nachtdienst in en kom er maandag weer uit. Verder weinig plannen hier..
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 01 Mei 2015 13:21

Re: Weekendplannen

Vanaf vanmiddag, weekendje weg met vriendinnen :cheering:
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem118

Bericht 01 Mei 2015 17:25

Re: Weekendplannen

Hoochie schreef:
Kenya schreef:Ja klinkt zeker oud, haha. Ik moet er niet teveel over nadenken...
Dank jullie wel


Jij ook veel plezier Carra!


Het valt best mee hoor Kenya :) Ik ben gister 30 geworden en ik moet zeggen merk er nog weinig van :thumbup:

Mijn plannen
Vrijdagavond: taarten maken en soep
Zaterdag: mijn verjaardag vieren
Zondag: missschien 's morgens bootcampen en anders 's middags hardlopen, huis opruimen en naar mijn oma. Ze voelt zich te ziek om zaterdag te komen helaas :(


Haha, gelukkig maar! Nog gefeliciteerd!
<<

Anoniem118

Bericht 01 Mei 2015 17:29

Re: Weekendplannen

Leuke tripjes en plannen allemaal, veel plezier! En natuurlijk gefeliciteerd voor de andere jarigen en jarige familieleden!
<<

Anoniem119

Bericht 01 Mei 2015 17:42

Re: Weekendplannen

Ik moet het morgen vroeg werken van 7.00 - 15.30. 's Avonds lekker samen wedding plannen.
En zondag moet ik werken van 06.30 - 15.00 en 's middags/'s avonds naar het speciaalbier festival in ..... Den Bosch geloof ik?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Mei 2015 19:01

Re: Weekendplannen

Leuke plannen allemaal, veel plezier!

Ik doe vanavond helemaal niks meer, ben kapot. Morgen komen mn vader en zusje hier en gaan we een rondvaart doen en daarna lekker borrelen en eten en ga ik mijn nieuwe zwager ontmoeten haha. Mn vader blijft hier slapen en zondag gaan we naar een museum.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem154

Bericht 01 Mei 2015 20:41

Re: Weekendplannen

Weinig...

Zaterdag met de oudste naar de markt in de stad denk ik, laatste weekend dat dat 'kan'. Verder eenbeetje opruimen in huis. 's avonds is man weg, lekker bankhangen, pinterest afstruinen
Zondag een verjaardag
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Mei 2015 21:03

Re: Weekendplannen

Rustig weekend voor de boeg eigenlijk!
Morgen boodschappen doen en 's avonds naar de oma van mijn man, voor zondag zelfs geen plannen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem331

Bericht 01 Mei 2015 21:06

Re: Weekendplannen

Mijn 2 nichtjes komen logeren. Mijn kinderen zijn het weekend bij hun vader, dus ik vind het wel erg leuk dat ze komen. Ze zijn 10 en 8 en lopen over van de ideeën. We hebben in ieder geval een Mees Kees marathon :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Mei 2015 21:44

Re: Weekendplannen

Gelukkig kijk je die ook nog niet zo vaak, Popcorn! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem107

Bericht 01 Mei 2015 21:48

Re: Weekendplannen

Morgen ga ik een dagje naar m'n ouders, m'n moeder viert haar verjaardag, blijf lekker daar eten etc etc. En zondag heb ik een dagje alleen, vriend gaat heel vroeg in de ochtend richting Groningen om vervolgens weer per touringcar terug te rijden, naar de Kuip, voor de bekerfinale. Welke ik overigens lekker onderuit op de bank op tv ga kijken.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Mei 2015 21:55

Re: Weekendplannen

Rizzoli schreef:Gelukkig kijk je die ook nog niet zo vaak, Popcorn! ;)



Haha, daar zeg je wat! Mijn kinderen zitten nu in de Pietje Bel-fase, en als ik dan mag kiezen, kijk ik tóch liever naar Mees Kees :smile:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Mei 2015 21:58

Re: Weekendplannen

Popcorn schreef:
Rizzoli schreef:Gelukkig kijk je die ook nog niet zo vaak, Popcorn! ;)



Haha, daar zeg je wat! Mijn kinderen zitten nu in de Pietje Bel-fase, en als ik dan mag kiezen, kijk ik tóch liever naar Mees Kees :smile:

Pietje is ook leuk!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 01 Mei 2015 22:01

Re: Weekendplannen

Weg zwijmelen bij dokter Simon zeker ;)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 02 Mei 2015 08:23

Re: Weekendplannen

Wow wat omslachtig Maple! Woon je zo dicht bij Rotterdam, moet je eerst naar Groningen! Maar het zal vast gezellig zijn in zo'n bus. Moet hij op de terugweg ook weer eerst naar Groningen?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 02 Mei 2015 08:33

Re: Weekendplannen

Werken! Dag 3 van 11 achter elkaar zonder dagje vrij :nopompom:
Gisteravond drankje gedaan met Guusje, vanavond de bank gezelschap houden.

Fijn weekend allemaal :)
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem107

Bericht 02 Mei 2015 09:08

Re: Weekendplannen

Carra schreef:Wow wat omslachtig Maple! Woon je zo dicht bij Rotterdam, moet je eerst naar Groningen! Maar het zal vast gezellig zijn in zo'n bus. Moet hij op de terugweg ook weer eerst naar Groningen?

Ja, op de terugweg ook... Hij blijft een nachtje bij z'n moeder slapen, want met een beetje pech is hij pas 4:00 weer terug in Groningen. Hij vindt het vooral wel gezellig geloof ik, maar ik denk dat hij wel gesloopt is na dit weekend, vanavond heeft hij ook een feest dat vast tot 2:00 zal duren, morgen moet hij 5:15 al de bus aar Schiphol hebben om daar de eerste trein naar Groningen te pakken, want ze willen half 11 verzamelen. En hij heeft drie overstappen met kutverbindingen, één keer halfuur wachten, een keer twintig minuten wachten en een keer twaalf minuten wachten. Heel veel geregel en gedoe allemaal, de tickets werden ook alleen maar als buscombi aangeboden. Zelf hier vandaan de trein pakken en dan naar Rotterdam gaan was niet mogelijk. Maar ik geloof ook wel dat zo'n busreis retegezellig is, zeker als ze morgen ook nog eens winnen :)

Edit: speaking of Rotterdam en de Kuip: volgens mij komt Babyboy ineens minder, of niet?
Laatst gewijzigd door Anoniem107 op 02 Mei 2015 09:12, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Mei 2015 09:11

Re: Weekendplannen

Vanmiddag naar een kinderverjaardag, vanavond een bruiloft. Allebei in dezelfde plaats toevallig, hier een uurtje vandaan. Helaas kunnen we daar niet blijven, dochter moet terug naar huis, dus moeten heen en weer. Morgen moet ik werken van 12.00 tot 18.00.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Mei 2015 09:16

Re: Weekendplannen

Wij gaan komende week/weekend verhuizen dus probeer dit weekend al zoveel mogelijk losse spulletjes heen te brengen en misschien wat kamertjes en de keuken deels al inrichten. Zal wel even doorbijten worden want heb woensdag een ongelukje met mijn voet gehad waardoor ik slecht ter been ben...
Gelukkig is mijn vriendin zo lief om de meisjes vanmiddag op te vangen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 02 Mei 2015 09:23

Re: Weekendplannen

Vandaag: overdag huishouden en vanmiddag wandelen met J. In de avond hebben we een bruiloft.
Morgen: mijn man heeft zijn laatste voetbalwedstrijd dus ik ben de hele middag alleen met J. In de avond geen plannen. We nemen dinsdag een efteling abonnement, maar ik zit me nu te bedenken dat we dat morgen ook wel kunnen doen, dan kunnen we morgen al gaan :smile:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers