Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Mei 2015 05:27

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ei. Met name Foeyong Hai. Man, wat werd ik daar gelukkig van!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem255

Bericht 01 Mei 2015 08:13

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Bruine boterhammen met kaas en piccalilly. Er gingen zo'n 2/3 potten in de week doorheen.
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 14:10

Bericht 01 Mei 2015 08:33

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

ik heb gedroomd over broodjes gerookje zalm serious :wtf:
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 01 Mei 2015 08:43

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik ben echt verslaafd aan salades met geitenkaas.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem301

Bericht 01 Mei 2015 08:52

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Goed dat je verse zalm koopt Foreverlove, want voorverpakte zalm mag je inderdaad echt niet eten.
Overigens mag je ook niet teveel tonijn eten, en niet teveel kaneel. Misschien moet je even op het voedingscentrum kijken wat je wel en niet mag eten, of met mate mag eten. Vooral de kaneel vind ik zelf jammer, waardoor ik geen appeltaart eet, of kaneelbroodjes, of stroopwafels, of mijn heerlijke zelfgemaakte granola. Er zit best vaak kaneel in dingen valt mij nu op!

Avocado hoef ik nu echt niet, terwijl ik eerst elke week wel avocado op brood at. Moest er bijna van spugen. De geur van gebakken uien met knoflook (maakte mijn man vaak om over de aardappels te doen voor meer smaak) kan ik nu ook niet verdragen.

Ik heb niet echt iets iets wat ik heel graag eet of moet eten tot nu toe! Benieuwd of dat nog komt. Oja en groenten vind ik echt niet lekker, moet mezelf echt dwingen dat binnen te krijgen. Fruit en zuivel gaat prima. Kip moet ik ook niet aan denken, maar ben sowieso al niet zo'n vleeseter.
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 14:10

Bericht 01 Mei 2015 09:07

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

wacht maar Carrie, toen ik rond de twaalf weken was begon het gevreet :palm:
Ik had me voorgenomen om vandaag gewoon een lekker thuis blijf dagje te halen, maar nu moet ik me toch alsnog aan gaan kleden want tjaaaaaaaaa de aardbeien en melk zijn op :omg:
En mijn vriend heeft me verboden om een broodje met zalm te gaan halen omdat het best veel geld kost, maar ik ga het stiekem toch lekker doen ( ik heb al bedacht als hij gaat zeuren ik ga zeggen dat hij elke dag bijna een pakje sigaretten rookt en of die wel niet weet wat dat kost hahahah)
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mei 2015 09:08

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik zou gewoon appeltaart eten hoor Carrie. Je moet wel zulke enorme hoeveelheden kaneel wegwerken voor het effect heeft; af en toe een stukje taart kan best.
Ik zou willen dat ik ergens versgerookte zalm zou kunnen kopen. Bij de meeste viswinkels is het toch echt vacuüm verpakt geweest. Misschien maar eens vrienden gaan zoeken met een eigen rookoventje.
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 14:10

Bericht 01 Mei 2015 09:11

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

ja denk je dat het bij de viswinkel ook zo is??
neee toch?? naja ik ga ervan uit dat je het daar echt wel veilig kan kopen hoor.
<<

Anoniem136

Bericht 01 Mei 2015 09:11

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Joh carrie die kaneeldingen mag je allemaal gewoon eten hoor! Zolang je geen potje kaneel per dag leegmaakt kan kaneel geen kwaad!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 01 Mei 2015 09:12

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik heb wat meer behoefte aan fris met prik, maar vooral ook tegen de misselijkheid. Verder eigenlijk nog helemaal geen verschil, niks dat ik niet meer lust of waar ik echt geen genoeg van kan hebben.
We zullen zien of dat zo blijft.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:28

Bericht 01 Mei 2015 09:13

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

foreverlove schreef:ja denk je dat het bij de viswinkel ook zo is??
neee toch?? naja ik ga ervan uit dat je het daar echt wel veilig kan kopen hoor.


Als ik jou was zou ik het nog even navragen.. er zijn helaas veel viswinkels die ook voorverpakte zalm gebruiken.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Mei 2015 09:14

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Normaal gebruik van kaneel mag hoor Carrie, dus die punt appeltaart lijkt me geen probleem.
Ik heb het net even nagezocht en kaneelpoeder toevoegen wordt niet echt aangeraden.. Terwijl ik toch wel regelmatig een appeltje met kaneel heb gegeten.. Had het van m'n VK of zo ook nooit gehoord..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 01 Mei 2015 09:16

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Wat ik las over kaneel is dat ze weten dat het schadelijk zou kunnen zijn. Waarschijnlijk moet je daar echter grote hoeveelheden van eten, echter weten ze niet hoeveel dat dan is en dus raden ze aan het te beperken. Maar mij lijkt dat je echt wel gewoon een stuk appeltaart of bijvoorbeeld havermout met kaneel kunt eten. Alleen niet iedere dag een hele lading kaneel.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem136

Bericht 01 Mei 2015 09:18

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Het effect is nooit bewezen en gebaseerd op aannames heb ik laatst gelezen in een onderzoek wat ik nu niet zo snel kan vinden. Die stof in kaneel zou ook schadelijk zijn voor niet zwangeren.

Ik heb ook zo'n zin in gerookte zalm. Maar wij hebben hier sowieso geen visboer.
<<

Anoniem113

Bericht 01 Mei 2015 09:23

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Bij de oudste at ik het liefst patat met 2 snacks. Alles ging op zelfs de patatjes die naast het bakje in het zakje waren gevallen.

De oudste eet nu het liefst kroketten :-D

Bij de jongste heb ik echt komkommers gevreten. 2 per dag was geen uitzondering. En raad eens, de jongste is gek op komkommer :-D
<<

Anoniem301

Bericht 01 Mei 2015 09:29

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ja, heel soms eet ik ook wel iets met kaneel. Ik bedoelde meer dat ik niet meer elke dag iets met kaneel eet, zoals de granola waar veel kaneel op zit.

FL ik snap dat je enthousiast bent en de zalm zo lekker vindt, maar ik zou dan even heel goed uitzoeken of het bij jouw visboer dan echt zo vers is. Anders moet je het maar niet meer eten hoor!
<<

Anoniem301

Bericht 01 Mei 2015 09:30

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Caulfield schreef:Misschien maar eens vrienden gaan zoeken met een eigen rookoventje.


:smile:
<<

Anoniem104

Bericht 01 Mei 2015 10:07

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik was gek op appeltaart. Kon je me 's nachts voor wakker maken.
En ik at meer chocola dan normaal..
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 01 Mei 2015 10:13

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik had geen verslaving in het bijzonder. Maar waar we eerst zeker twee keer per week rijst aten, kookte ik toen ik zwanger was bijna alleen maar aardappels.
Ik was mij er niet niet van bewust, maar mijn vriend viel het op. En die zegt ook dat dat de reden is waarom onze kleine man veel liever aardappel eet dan rijst.
Maar ik weet niet of ik daar zo in geloof.
<<

Anoniem 146

Bericht 01 Mei 2015 10:46

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Tijdens mijn zwangerschap kon ik weinig eten hebben/ruiken. Nu ik bevallen ben heb ik ineens een verslaving aan rijstwafels en wortels. Echt, dit at ik nóóit voor de zwangerschap. Nu is het niet aan te slepen. ;)
<<

Anoniem151

Bericht 01 Mei 2015 15:12

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik heb heel veel rijstwafels gegeten, dat hielp wel wat tegen het brandend maagzuur. Was ook gek op sinaasappelsap, maar dat was geen succes met het brandend maagzuur.
Verder niet zoveel bijzonders geloof ik
<<

Anoniem328

Bericht 01 Mei 2015 15:35

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Waar ik continu zin in heb zijn salmiakballen!!
Maar die zijn helaas niet zo goed voor me momenteel dus daar neem ik maar niet te veel van.

Verder hier ook verse jus d'orange. Qua dranken kan ik sowieso alleen maar de wat zuurdere goed verdragen dus ik drink veel jus d'orange en karnemelk.
Thee koffie en water word ik echt niet vrolijk van terwijl ik daar voor de zwangerschap veel van dronk.
<<

Anoniem181

Bericht 01 Mei 2015 17:09

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Laced schreef:Ik ben echt verslaafd aan salades met geitenkaas.


Oeh, die vind ik normaal al lekker, maar nu smul ik daar ook echt bijna wekelijks van! Heer-lijk!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 01 Mei 2015 19:17

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Nu niet zwanger maar ik vond de volgende dingen heel erg lekker:
* chocolademelk
* harde broodjes
* aardbeien (heb in 1 week tijd wel €12,50 aan aardbeien uitgegeven ... oeps ... hahaha)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Mei 2015 19:46

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Zure matjes, kiwi, ijsthee.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers