Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kun jij echt niet tegen?

<<

Anoniem152

Bericht 10 Mei 2015 12:24

Re: Waar kun jij echt niet tegen?

Mensen die doordrammen/door blijven zeuren.
Van de week belde een collega mij met een vraag. Ik wist het antwoord niet en dat zei ik haar ook. En zij bleef maar doorvragen of ik het écht niet wist. Daarbij was ik druk met iets anders bezig, maar ook die opmerking maakte geen indruk. Zulke mensen zitten al heel snel in mijn allergie.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 10 Mei 2015 20:42

Re: Waar kun jij echt niet tegen?

Ik kan er niet tegen als ik met collega's werk die half werk doen zeg maar, kom je de volgende ochtend de winkel binnen is de koeling gespiegeld in plaats van bijgevuld. Terwijl alles in de kast staat om bij te vullen, als je kan spiegelen kan je ook bijvullen :laughcry:

Verder mensen die zeuren over wat hun moeder allemaal verkeerd doet, dan kan ik echt denken zeik niet zo ik zou willen dat ik mijn moeder nog bij mij had.

En een frustratie van vandaag, als je niet kan komen op een verjaardag laat dat dan even weten :cry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 11 Mei 2015 09:13

Re: Waar kun jij echt niet tegen?

Of van die oude mensen die nog prima mee kunnen, maar klagen. Dan denk ik ook 'ben blij dat je er nog bent in goede gezondheid'. Ik heb m'n moeder verloren toen ze 65 was...

Qua weggebruikers zie ik de laatste tijd zoveel idioten die zonder knipperlicht gaan inhalen en weer naar rechts gaan. Zo ontzettend gevaarlijk, zeker als je met de gewone snelheid komt aanrijden en ze achter een vrachtwagen vandaan komen.
Maar... heb er de laatste weken ook meegemaakt die met knipperlicht aan rijden en vervolgens niet hoeven/willen in (te) halen. Ook zo gevaarlijk!

Mensen die met hun telefoon in de auto bezig zijn. Levensgevaarlijk!

Mensen die in de supermarkt de doorgang versperren met hun winkelwagentjes.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem114

Bericht 11 Mei 2015 19:58

Re: Waar kun jij echt niet tegen?

Oh ik weet nog iets; thuiskomen na een fudging lange dag en dan je schoenen willen uitschoppen en dan lukt dat niet. Dan kan ik echt tegen m'n schoenen gaan mopperen van 'Wat nou jij wilt niet uit? Flikker toch op, jij bent een schoen en ik schop jou uit. GA. UIT. Kutschoen.' Ik kan daar écht niet tegen, als zoiets stoms niet lukt.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Mei 2015 21:00

Re: Waar kun jij echt niet tegen?

Joh Baaz. Ik heb dat altijd andersom: Dan doe ik mijn schoenen met veters gestrikt uit.. Dat gaat gewoon soepel enzo. En de volgende dag wil ik ze aantrekken, maar denk maar niet dat de bitches meewerken. Nopes. De veters moeten eerst los. En de schoen opengewrikt. En dan nog protest soms. Ja. Dat is irritant als je snel wilt. Fuckers.
<<

Anoniem124

Bericht 11 Mei 2015 21:13

Re: Waar kun jij echt niet tegen?

Ik vind dit topic zo ongemakkelijk. Vind het bestwel disturbing te lezen waaraan anderen zich storen. Ik ben bang dat ik super irritant voor anderen ben en het niet weet: ik knak met mn vingers, ik zing, ik ben raar op de weg enz enz enz.
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 11 Mei 2015 21:20

Re: Waar kun jij echt niet tegen?

Ik kan absoluut niet tegen mensen die vol van zichzelf zijn en altijd alles beter weten of zich beter voor doen dan een ander.
Afbeelding
<<

Anoniem118

Bericht 12 Mei 2015 10:12

Re: Waar kun jij echt niet tegen?

Verbouwingsherrie.... Nu zijn de achterburen weer aan het heien. Het is altijd wat hier in de buurt.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 12 Mei 2015 10:14

Re: Waar kun jij echt niet tegen?

Charles schreef:Ik vind dit topic zo ongemakkelijk. Vind het bestwel disturbing te lezen waaraan anderen zich storen. Ik ben bang dat ik super irritant voor anderen ben en het niet weet: ik knak met mn vingers, ik zing, ik ben raar op de weg enz enz enz.


Waarom? Ieder is toch weer anders? Soms is het gewoon lekker om je frustraties van je af te schrijven. Als jij zingt, lekker doorgaan toch? Maar wat bedoel je met raar op de weg? Daar stel ik me dan gevaarlijke situaties bij voor.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers