Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 29 Apr 2015 20:51

Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

N.a.v. enkele berichten geplaatst in een ander topic.

Hoe zou jij het vinden als je partner nu zegt dat hij/zij graag 9 maanden rond de wereld wil reizen in z'n eentje. Zou jij je partner laten gaan? En waarom?

En andersom? Zou jouw partner jou laten gaan?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem186

Bericht 29 Apr 2015 20:53

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Oh ja hoor, dat zou van mij wel mogen. Als hij echt denkt daar gelukkig van te worden, dan wil ik hem dat graag gunnen. Zelfs nu we kinderen hebben. Mits het allemaal (financieel) haalbaar is uiteraard.
<<

Anoniem107

Bericht 29 Apr 2015 20:56

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Oh jahoor. Hij mij ook trouwens. Maar ik denk dat het realistischer is dat we elkaar aansteken met ons enthousiasme en we uiteindelijk alsnog samen gaan.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 29 Apr 2015 21:00

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Ja hoor, we zouden elkaar de ruimte daarin geven.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Apr 2015 21:01

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Haha dat zou ik idioot vinden. Nee, nou zijn wij sowieso geen wereldreizigers, maar als je samenwoont en toekomstplannen hebt samen vind ik het een beetje raar als 1 van beide 9 maanden weg gaat.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 29 Apr 2015 21:01

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nee.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem216

Bericht 29 Apr 2015 21:01

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Op dit moment niet. Wij hebben een zoon van 1,5 en ik zou het niet tof vinden als mijn man 9 maanden zou gaan reizen. Ik denk ook niet dat hij mij op dit moment zou laten gaan.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Apr 2015 21:02

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nou, daar zou ik niet blij van worden. Nee, ik zou dan mee willen, want ik heb die wens ook.
<<

Anoniem142

Bericht 29 Apr 2015 21:03

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nee, als hij dat wil, dan is het einde relatie. Dat had hij dan maar moeten bedenken voor we een hypotheek aangingen en kinderen kregen. Als de kinderen veel groter zouden zijn zou het misschien een ander verhaal zijn, maar nu we volop in de hectiek van het hebben van kleine kinderen zitten ga ik echt niet 9 maanden overal alleen voor opdraaien (zorg, maar ook zéker financieel), terwijl hij aan het reizen is voor de lol.
<<

Anoniem127

Bericht 29 Apr 2015 21:06

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Ik heb geen partner, maar zelf zou ik dat niet doen. Ben tijdens mijn vorige relatie regelmatig een paar weken of een maand weg geweest, eenmaal zelfs vier maand. Dat kwam omdat ik die reis al gepland voordat we een relatie gekregen. Maar een maand was voor mij ook de max.

Van een partner zou ik het niet kunnen waarderen als hij negen maanden weg zou willen. Als ik nog samen was geweest met mijn ex, was het voor mij geen optie geweest dat hij negen maanden weg zou gaan. We hebben samen kinderen, ik zou niet willen dat ze hem zo lang zouden moeten missen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Apr 2015 21:06

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Voor we een gezin hadden, had ik het niet leuk gevonden maar ik had hem dan niet tegengehouden. Nu we kinderen hebben is het een ander verhaal, ik zou dat dus echt niet willen. Andersom ook niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem166

Bericht 29 Apr 2015 21:12

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nee, ik zou dat niet willen. En andersom zou mijn vriend dat ook niet willen.
<<

Anoniem154

Bericht 29 Apr 2015 21:13

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nee, zo lang niet. We hebben kleine kids, no way dat ik 9 maanden alleen voor hen ga zorgen.
Mijn man is twee weken naar de Antillen geweest in 2013, en ik wil in najaar 2016 1 tot 2 weken alleen op vakantie.
2 weken is echt de max., daar hebben we beide geen problemen mee. Vind wel fijn eigenlijk, even ruimte voor mezelf...hij ook.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Apr 2015 21:23

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nee.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2827

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 29 Apr 2015 21:36

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Als het kan zou ik meegaan. Maar ook alleen zou ik hem laten gaan. Ik denk dat reizen een verrijking is en we hebben geen kinderen dus nu kan het nog.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 29 Apr 2015 21:40

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

9 maanden vind ik iets teveel van het goede. Ik gun hem al het geluk van de hele wereld, maar 9 maanden weg uit het gezin; nee. Mocht hij graag een maand weg willen, dan geef ik hem die ruimte. Net zoals hij mij die ruimte zou geven.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

anoniem203

Bericht 29 Apr 2015 21:42

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nee en nee. We hebben kinderen dus dan kan je dat niet zimaar doen. Plus kunnen we elkaar niet zolang missen haha
<<

Anoniem167

Bericht 29 Apr 2015 21:44

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Ja hoor, als dat echt z'n droom is, zal ik achter hem staan. Maar, niet met een gezin denk ik.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2015 21:50

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Ik zou het heel moeilijk vinden dat hij dat zonder mij zou willen doen. Ten eerste omdat ik zelf ook graag reis en ten tweede omdat ik z'n beweegredenen daar achter niet zou snappen. Wel zou ik een poging doen tot zijn eventuele beweegredenen daarachter te begrijpen. Als hij dat denkt nodig te hebben in z'n eentje, zou ik het natuurlijk wel goedkeuren, of althans, ik vind dan dat ik er niet zoveel aan goed te keuren heb. Maar ik zou gewoon mee willen haha.
<<

Anoniem272

Bericht 29 Apr 2015 22:01

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

9 maanden is voor een kind van 1,5 jaar haar halve leven... Ik zou dat nu met de leeftijd van onze dochter echt niet leuk vinden. Dan mist hij de periode waarin ze gaat praten, voor het eerst naar de peuterspeelzaal gaat etc. etc.

Als de kinderen ouder zouden zijn zou ik erover na willen denken. Het zou qua opvang van de kinderen en qua financiën moeten kunnen. En dan zou ik zelf ook wel willen gaan reizen.
<<

Anoniem114

Bericht 29 Apr 2015 22:04

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nope, not gonna happen. Als mijn vriend er geen problemen mee zou hebben, zo'n groot avontuur, zoiets groots te ervaren zonder mij, dan zit er iets niet goed in onze relatie. En andersom dus ook.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Apr 2015 22:05

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Hmm.. Is dat aan de orde bij jullie nu rizzoli?

Ik zou het persoonlijk echt niet leuk vinden, maar je kan zoiets niet verbieden. Ik heb zelf wel gereisd, maar ook zelf wilde ik niet zolang weg zijn van thuis.. En als m'n vriend dat wel zou willen :? Ja dan vraag ik me wel af waarom hij dat wilt. Ik denk dat het einde relatie zou zijn. Of ik zou hem elke maand opzoeken/achterna reizen. Maar ja, dan kan ik beter mee :ja:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Apr 2015 22:08

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Trouwens, denk ik wel dat hij me zou laten gaan. Maar meer ook omdat hij me dan toch niet kan tegenhouden.

Maar dan ook denk ik dat de relatie het niet overleefd. Je maakt zoveel mee dan zonder elkaar.. Nee ik zie dan enkel twee verschillende mensen, levens en ook gewoon losse mensen en levens. Een relatie hebben is toch delen en samen zijn. Denk ik tenminste.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 29 Apr 2015 22:24

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nee is hier niet aan de hand hoor. Kwam nav reacties in een topic in reizen.

Zal morgen zelf even antwoord geven.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Apr 2015 22:27

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Ik wilde eigenlijk typen ja dat zou ik doen. Maar wij hebben geen kinderen (dan zou ik het veel moeilijker vinden). En nu denk ik 9 maanden...dat vind ik wel echt lang. Ik ben zelf een maand weg geweest en dat vond mijn vriend echt al lang. Ik denk dat ik een half jaar nog wel oké zou vinden haha. Maar het liefst ga ik natuurlijk gewoon mee.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers