Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 06 Mei 2015 08:28

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nou mijn vriend is dus al veel weg voor zijn werk, maar ik zou het echt niet leuk vinden als dat 9 maanden zou duren.Echt 6 weken is lang genoeg. Toen er nog geen kinderen waren, had ik het ook niet leuk gevonden, maar had ik denk ik wel gezegd dat het oke was dat hij ging, ik zou er niet om staan te juichen. Maar dan was ik hem denk ik wel achterna gekomen dat we een stuk samen zouden kunnen reizen.
:heart: :heart: 2011
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 06 Mei 2015 08:46

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Ik zou heel verbaasd zijn als mijn vriend met zo'n idee komt. Maar zou t niet ecvht kunnen waarderen, geen 9 maanden. Door werk zien we elkaar nu soms 2/3 maanden niet en dat is lang zat.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Mei 2015 05:48

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

No way, ik zou mee willen. Sowieso zou ik niet alleen met de kinderen achter willen blijven.
Ik geloof dat ik nu gewoon in een fase in mijn leven zit waarin ik niet meer wil los laten maar wil vasthouden. Ik ben zelf meerdere malen alleen op reis geweest en zelfs een half jaar weg geweest zonder mijn partner. Dat was toen allemaal prima, ik wilde dolgraag, had dat nodig, hij wilde niet maar wilde wel graag dat ik zou gaan. Prima.
Ik denk dat ik ook veel te bang ben hem kwijt te raken. Door de tijd of door een of ander stom ongeluk of zo.
<<

Anoniem99

Bericht 12 Mei 2015 18:08

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Nee, ik zou hem niet laten gaan maar hij mij net zo niet. We zijn bezig samen een toekomst op te bouwen. Als een van beiden voor langere tijd een reis gaat maken, kan ik me zo voorstellen dat er een soort van scheefgroei komt. Zo'n reis is een belangrijk deel van zijn/haar leven en dan ben je daar als partner geen onderdeel van terwijl je al lang en breed gesetteld bent.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mei 2015 19:55

Re: Zou jij je partner laten gaan? En je partner jou?

Ik droomde vannacht dat E. op een dag zei: Vanaf morgen ben ik 6 maanden op stage he. En inderdaad. De volgende ochtend had hij zijn koffers gepakt en weg was hij... Naar de andere kant van de wereld. Mij en onze dochter flabbergasted achterlatend.

Ik was woest! Verdrietig! Hysterisch! En toen heb ik de scheidingspapieren opgevraagd.

En vanochtend moest ik dus direct aan dit topic denken.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers