Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij schulden?

<<

Zero

Bericht 24 Sep 2013 23:25

Re: Heb jij schulden?

Bij mijn ouders ja. Voornamelijk studieschuld, maar het word steeds meer de laatste tijd.
Niet iets heel schokkend, maar ik ben het meer dan zat.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 24 Sep 2013 23:29

Re: Heb jij schulden?

Alleen studieschuld. Maar die is hoog genoeg, helaas.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem173

Bericht 24 Sep 2013 23:39

Re: Heb jij schulden?

Nee geen schulden, alleen een creditcard die ik maandelijks inlos als ik hem heb gebruikt.
<<

Anoniem57

Bericht 25 Sep 2013 00:48

Re: Heb jij schulden?

De hypotheek, en een kleine studieschuld (die ik niet had hoeven hebben, maar dankzij laksheid van mijn vader heb ik hem wel, ben te trots om het contact omtrent dit te heropenen dus betalen het liever zelf). Oh, en we staan weleens rood.
<<

Anoniem30

Bericht 25 Sep 2013 06:31

Re: Heb jij schulden?

vriend en ik betalen beide onze studieschuld af & we hebben een hypotheek, verder geen schulden, kunnen/willen ook niet rood staan etc.
<<

Anoniem321

Bericht 25 Sep 2013 06:38

Re: Heb jij schulden?

Alleen de hypotheek. Familieleden hebben wel schulden bij mij uitstaan. maar dat is een ander verhaal.
<<

Anoniem12

Bericht 25 Sep 2013 07:19

Re: Heb jij schulden?

Nee. In de toekomst waarschijnlijk wel een hypotheek.

Er zijn wel mensen die schulden bij mij hebben, helaas.
<<

Anoniem13

Bericht 25 Sep 2013 07:50

Re: Heb jij schulden?

Alleen een hypotheek, verder gelukkig geen schulden.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Sep 2013 08:24

Re: Heb jij schulden?

Nu bij mijn ouders een paar honderd euro. Dat heeft te maken met de vakantie. Ik zou het kunnen betalen, maar mijn ouders vinden een buffer op de spaarrekening voor mij belangrijker. Ik mag dat terug betalen als ik weer werk heb.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem291

Bericht 25 Sep 2013 08:31

Re: Heb jij schulden?

Alleen hypotheek
<<

Anoniem91

Bericht 25 Sep 2013 08:35

Re: Heb jij schulden?

Hypotheek en een iets van 300 euro bij de belasting, kregen laatst een brief dat we teveel aan toeslagen hadden gehad, ging over 2010. Voor de rest niet. Studieschuld is afbetaald.
<<

Anoniem17

Bericht 25 Sep 2013 08:41

Re: Heb jij schulden?

Hypotheek, studieschuld en ik heb wat geld (renteloos) geleend van mijn oma om een deel van onze auto te kunnen betalen.
<<

Anoniem286

Bericht 25 Sep 2013 08:42

Re: Heb jij schulden?

Ja hypotheek en studieschuld bij duo. Verder niet gelukkig. Wel gehad overigens (krediet bij de bank en max rood) maar dat hebben we 2 jaar geleden opgelost en afbetaald. Heerlijk gevoel was dat!
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 25 Sep 2013 08:45

Re: Heb jij schulden?

Ik heb een studieschuld, maar die is niet zo heel hoog.
<<

Patsy

Bericht 25 Sep 2013 08:52

Re: Heb jij schulden?

Wij hebben alleen een hypotheek, verder geen schulden, gelukkig.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Sep 2013 09:08

Re: Heb jij schulden?

Alleen de hypotheek gelukkig.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 25 Sep 2013 09:21

Re: Heb jij schulden?

Op dit moment nog niet echt, maar vanaf volgend jaar ga ik lenen bij DUO, dus dan krijg ik een studieschuld.
<<

Anoniem 146

Bericht 25 Sep 2013 09:25

Re: Heb jij schulden?

Alleen hypotheek. We kunnen ook niet rood staan.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 25 Sep 2013 09:52

Re: Heb jij schulden?

Hypotheek, een lening voor de auto (welke heel bewust genomen is en niet voor problemen zorgt) en mijn creditcard heeft af en toe last van uitspattingen. Maar geen dubbeltje op z'n kant perikelen hier, gelukkig.
Wél moeten wij altijd voorzichtig zijn, opletten en lopen we elke maand zo'n beetje quit.
<<

Anoniem29

Bericht 25 Sep 2013 09:54

Re: Heb jij schulden?

Beide studieschuld. Verder niet.

Ik zou ook nooit spullen kopen (die ik niet nodig heb) d.m.v. een lening via Internet. Ik leen dan liever bij mensen waarvan ik weet dat ze mij altijd zullen steunen en dan voor een situatie die mijn financiele situatie zou kunnen verbeteren.
<<

Nyx

Bericht 25 Sep 2013 09:56

Re: Heb jij schulden?

Ja, ik sta rood. Dat was een domme keuze van bijna twee jaar geleden en luiheid om het niet meer recht te trekken. Ik maak wel vaker domme keuzes, maar ik heb ergens denk ik het geluk dat ik het niet nog erger maak.

Edit; Ik heb geen ouders of vrienden waar ik geld van kan lenen en roodstaan was aangevraagd voor de zekerheid, maar ik bleek het al snel nodig te zijn voor de vaste lasten. Inmiddels is dat niet meer nodig.
<<

Anoniem100

Bericht 25 Sep 2013 10:11

Re: Heb jij schulden?

Nee, geen schulden bij instanties. Wonen sociale huur en beide nooit studieschuld gehad. Alleen nu ik zonder werk zit heeft m'n vriend een deel van de vakantie voor mij voorgeschoten die hij met terugwerkende kracht gewoon terugkrijgt zodra ik weer werk heb. Ook stoppen m'n ouders me maandelijks wat extra's toe waarvan ze niet willen dat ik het terugbetaal, omdat ze in de positie zijn om dit nu te kunnen doen...maar ook hierbij weer, zodra ik weer werk heb krijgen ze het gewoon weer terug.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 25 Sep 2013 10:17

Re: Heb jij schulden?

Een hypotheek schuld en een studieschuld van mijn man. Die laatste zijn we versneld aan het aflossen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem27

Bericht 25 Sep 2013 18:41

Re: Heb jij schulden?

Alleen mijn studieschuld, valt mee..
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Sep 2013 18:49

Re: Heb jij schulden?

De huidige waarde van mijn flat is veel lager dan de hypotheek, dus ja, de hypotheek is mijn huidige schuld en in de toekomst heb ik te maken met een restschuld (waar ik nu al voor aan het sparen ben).

Behalve de CC die maandelijks gewoon direct betaal, heb ik verder geen schulden en juist een aardige spaarrekening, zelfs nog naast de restschuld-spaarrekening.
L2014 & H2017
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers