Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verbouwingslawaai, wat vind jij acceptabel?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 30 Apr 2015 16:53

Re: Verbouwingslawaai, wat vind jij acceptabel?

Ik zou er in principe elk moment van de dag last van kunnen hebben omdat ik ook thuis werk. Maar overdag zou ik er niet over klagen en me erin schikken, desnoods ergens anders heen gaan of een koptelefoon opzetten, mensen kunnen daar moeilijk rekening mee houden. 's Avonds na achten zou ik het wel heel vervelend vinden omdat mijn kinderen dan gaan slapen. Als het dan nog erg lang door zou gaan zou ik me wel ergeren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 30 Apr 2015 16:54

Re: Verbouwingslawaai, wat vind jij acceptabel?

Overigens zijn onze buren altijd wel iets aan het opknappen en de meeste geluiden hoor ik al niet eens meer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 01 Mei 2015 13:43

Re: Verbouwingslawaai, wat vind jij acceptabel?

Hier zijn we nu ook met de badkamer bezig. Ze beginnen om 9 uur smorgens en doordeweeks gaan ze tot max 21 uur door. Nu in het weekend zal dat tot 22 uur zijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Mei 2015 16:55

Re: Verbouwingslawaai, wat vind jij acceptabel?

Twee jaar geleden woonde ik nog naaste de hema in de stad. Deze ging grondig verbouwen. De bouwvakkers begonnen om zes! uur in de ochtend en gingen tot zes door. Ik ben toen wel gaan klagen dat ik zes uur iets te roeg vond voor breekwerk, of ze dat vanaf zeven wilde doen en daarvoor ander werk aangezien ik ook wel een beetje wilde slapen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers