Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snelle (juridische werk) vraag

<<

Anoniem255

Bericht 29 Apr 2015 09:20

Snelle (juridische werk) vraag

Als je al een jaar een bepaalde functie hebt uitgevoerd en je moet weg ivm reorganisatie en er komt een nieuwe vacature vrij die verglijkbaar is met jouw functie, mag dat zomaar?
Ookal is je contract qua functie omschrijving nooit aangepast en zijn er wat taken bij gekomen in de nieuwe functie omschrijving?
<<

Anoniem193

Bericht 29 Apr 2015 09:36

Re: Snelle (juridische werk) vraag

Op welke manier wordt je weggebonjourd? Met vaststellingsovereenkomst, met tussenkomst UWV of omdat je contract afloopt per een bepaalde datum
<<

Anoniem152

Bericht 29 Apr 2015 09:40

Re: Snelle (juridische werk) vraag

Als het om vergelijkbare werkzaamheden (werkzaamheden van dezelfde aard) gaat en het UWV heeft bij het verlenen van toestemming voor het ontslag als voorwaarde gesteld dat de werkgever binnen 26 weken na die toestemming eerst de persoon voor wie de opzegging geldt gelegenheid moet geven de vroegere werkzaamheden te hervatten, dan mag hij niet zomaar een nieuwe vacature opstellen.


Edit: het staat er erg krom zie ik nu.
<<

Anoniem255

Bericht 29 Apr 2015 12:30

Re: Snelle (juridische werk) vraag

Het is via een vaststellingsovereenkomst gegaan.
Het UWV heeft er niet tussen gezeten en het gaat wel om een verglijkbare functie zoals ik die het laatste jaar gehad heb. Dat staat echter niet op papier...
<<

anoniem203

Bericht 29 Apr 2015 13:46

Re: Snelle (juridische werk) vraag

Ga je wel solliciteren op die functie?
<<

Anoniem193

Bericht 29 Apr 2015 14:13

Re: Snelle (juridische werk) vraag

Als het via een vaststellingsovereenkomst is gegaan heb je dus ingestaan met het ontslag en zijn zij vrij om iemand aan te nemen voor nagenoeg dezelfde functie
<<

Anoniem255

Bericht 29 Apr 2015 15:13

Re: Snelle (juridische werk) vraag

Ja maar ik moest weg om financiële redenen.
Mag dat dan ook?

Ava: nee. ze hebben mij niet eens op de hoogte gebracht en ik ken ze langer dan vandaag ;)
Dan doet het er al niet eens toe of ik wel of niet solliciteer.
<<

Anoniem193

Bericht 29 Apr 2015 15:29

Re: Snelle (juridische werk) vraag

Ja.
<<

Anoniem255

Bericht 29 Apr 2015 19:13

Re: Snelle (juridische werk) vraag

Oké. Duidelijk :)
Bedankt!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers