Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Going nuts..

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Apr 2015 13:00

Re: Going nuts..

Mijn schatje zat om twee uur vannacht beneden aan de trap. Schrok me wild. Daarna is hij tot vier uur wakker geweest. En vijf uur moest ik opstaan. Wat een hel.
R. 2013
D. 2016
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Apr 2015 13:02

Re: Going nuts..

Spencer schreef:Mijn schatje zat om twee uur vannacht beneden aan de trap. Schrok me wild. Daarna is hij tot vier uur wakker geweest. En vijf uur moest ik opstaan. Wat een hel.


Dit heb ik ook maanden gehad met Ruben. Verschrikkelijk. Wij hebben uiteindelijk het slaapdronken van sleepzzz geprobeerd en dat werkte.

Sterkte, als ik terug denk aan die periode kan ik wel huilen, wat voelde ik me slecht en moe.

Edit: ik bedoel dat Ruben nachten lang achter elkaar van 2 tot 5 wakker was (en ik om 5 uur moest opstaan om te gaan werken).
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 29 Apr 2015 15:40

Re: Going nuts..

Ik lees even mee. Mijn dochter is nog niet eens 1, maar nu al erg alert, snel in ontwikkeling en een afschuwelijk slechte slaper. Om wanhopig van te worden en ik zie er nog geen direct einde aan komen dus ik lees maar mee voor wat tips voor in de toekomst...

Jans, ik vind het trouwens fijn om jouw reacties hier te lezen. Ik merk hier dat de meer ontspannen, geruststellend en vriendelijke manier ook beter werkt. Het is alleen soms zo moeilijk om vol te blijven houden wanneer je er écht doorheen zit. Dan is het een geruststelling om te lezen dat het tijdelijk is en ooit echt beter wordt ;-)
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem186

Bericht 29 Apr 2015 17:31

Re: Going nuts..

Dat is leuk om te lezen, Lilou.
Ja, weet je wat het is... Op het moment dat je er in zit wordt je knetter gek. Niets is zo erg als stelselmatig uit je slaap gehouden worden. Doodvermoeiend. En daardoor lijkt het ook uitzichtloos, alsof het echt nooit meer beter gaat worden. Maar dat wordt het (in de meeste gevallen ;)) wel.

Ik heb in 4 jaar tijd nog geen 14 nachten achter elkaar doorgeslapen. Achteraf vraag ik me af hoe ik dat in vredesnaam heb volgehouden. Hoewel... Het heeft me wel heel veel gekost, helaas..

Ik heb onze kinderen uit frustratie ook wel eens laten brullen hoor. Als ik het echt helemaal beu was. Mijn man heeft zelfs de meeste tijd besteed aan de "lieve" aanpak bij onze dochter. Want ik was het spuugzat. Gelukkig konden we elkaar wat dat betreft goed aanvullen. In m'n eentje had ik dat moeilijk getrokken.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers