Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


badkamer poetsen

<<

Anoniem321

Bericht 28 Apr 2015 14:08

Re: badkamer poetsen

Ja da's waar Yadira, ik vind dat ook vies.
Gelukkig leegt mijn vriend het doucheputje altijd! Daar ben ik hem erg dankbaar voor.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 28 Apr 2015 14:08

Re: badkamer poetsen

Ik heb gelukkig niet zo'n putje. Andes zou het elke dag gebeuren. Hier hebben we een putje die je eruit trekt, erop ligt een afdekputje, je ziet dus niets van haar iggen.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 28 Apr 2015 14:11

Re: badkamer poetsen

Ragazza schreef:Theeleut, dat klinkt erg praktisch. Ik vrees dat ik zoveel efficiëntie niet kan opbrengen :laughcry:

Het voelt voor mij op deze manier alsof ik nooit echt de badkamer boen. Ik houd het bij zeg maar.
Voorheen toen ik nog candycrushverslaafde was zat ik dat altijd te spelen terwijl zoon stond te douchen. Dus ik ben al vooruit gegaan :smile:
05-05-2005 01-05-2011
<<

anoniem203

Bericht 28 Apr 2015 14:31

Re: badkamer poetsen

Ik maak mijn badkamer minder vaak schoon dat ik eigenlijk zou willen. Voorheen toen ik nog geen kinderen had deed ik 'm om de week heel grondig. Nu ehm echt veel te weinig.. Ik houd alles goed bij behalve de badkamer. Dat schiet er gewoon altijd bij in.
<<

Anoniem237

Bericht 28 Apr 2015 14:38

Re: badkamer poetsen

Ik ben echt een schoonmaakster. Heb nog net geen plastic tafelkleden over de tafel omdat ze niet mogen beschadigen. :laughcry:
Ik doe de wastafels en de wc's om de dag met een doekje en 1 keer per week grondig. De hele badkamer maak ik ook 1 keer per week grondig schoon en de douchedeur maak ik elke dag met een ramentrekker droog.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Apr 2015 14:41

Re: badkamer poetsen

Theeleut schreef:Ik heb gelukkig niet zo'n putje. Andes zou het elke dag gebeuren. Hier hebben we een putje die je eruit trekt, erop ligt een afdekputje, je ziet dus niets van haar iggen.

Handig. In onze nieuwe badkamer (ooit ooit) wil ik ook zoiets!
<<

Anoniem186

Bericht 28 Apr 2015 15:45

Re: badkamer poetsen

Theeleut schreef:
Ragazza schreef:Theeleut, dat klinkt erg praktisch. Ik vrees dat ik zoveel efficiëntie niet kan opbrengen :laughcry:

Het voelt voor mij op deze manier alsof ik nooit echt de badkamer boen. Ik houd het bij zeg maar.
Voorheen toen ik nog candycrushverslaafde was zat ik dat altijd te spelen terwijl zoon stond te douchen. Dus ik ben al vooruit gegaan :smile:


Hahahaha :lol:

Ik zat dus ook altijd te internetten als de kinderen in bad zaten. Maar gister ben ik dus gaan schoonmaken ipv internetten. Ik was echt trots op mezelf, haha. De kinderen ook gelijk een doekje gegeven, dus zij hebben gelijk mee geholpen.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 28 Apr 2015 16:26

Re: badkamer poetsen

Jans schreef:
Theeleut schreef:
Ragazza schreef:Theeleut, dat klinkt erg praktisch. Ik vrees dat ik zoveel efficiëntie niet kan opbrengen :laughcry:

Het voelt voor mij op deze manier alsof ik nooit echt de badkamer boen. Ik houd het bij zeg maar.
Voorheen toen ik nog candycrushverslaafde was zat ik dat altijd te spelen terwijl zoon stond te douchen. Dus ik ben al vooruit gegaan :smile:


Hahahaha :lol:

Ik zat dus ook altijd te internetten als de kinderen in bad zaten. Maar gister ben ik dus gaan schoonmaken ipv internetten. Ik was echt trots op mezelf, haha. De kinderen ook gelijk een doekje gegeven, dus zij hebben gelijk mee geholpen.

Haha, kijk zo komen we er wel :smile:
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem186

Bericht 28 Apr 2015 20:13

Re: badkamer poetsen

Waar dit forum al niet goed voor is. :banaan:
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 28 Apr 2015 20:27

Re: badkamer poetsen

Wij zijn niet zo braaf in het bijhouden van de badkamer, meestal gebeurt het als het echt heel heel erg nodig is. Ik ben ook meestal degene die zich er eerder aan stoort en ermee aan de slag gaat, maar vandaag heeft mijn man om me te verrassen de badkamer gepoetst :).
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem148

Bericht 29 Apr 2015 09:43

Re: badkamer poetsen

Mijn man doet ook meestal de badkamer maar werkt de laatste tijd teveel dus schiet er bij in. Voordeel van de kraamhulp dat het toen echt goed werd bijgehouden en nu doe ik dat dan maar.
De wasbak doe ik iedere avond uit na het tanden poetsen, de douche droog Ik iedere douche beurt en 1 keer in de met anti kalk. De wc doe ik 2 keer per week en de bril vaker. De vloer doet mijn man nog steeds iedere week nat en ik stofzuig het 2 keer in de week.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 29 Apr 2015 14:08

Re: badkamer poetsen

Ik ben woensdag altijd vrij en dan is het vaste prik om de badkamer te doen. Soms doe ik het heel uitgebreid zoals vanmorgen. Dan pak ik de stoomreiniger erbij en doe ik alle voegen goed. En de glazen douchedeur was ook aan de beurt. Dat is echt een onding want het is een schuifdeur en er loopt water tussen de twee deuren. Altijd kalkafzet daar. Dat gaat er alleen maar af met de stoomreiniger.
Ik douche dagelijks en spuit vaak 2 keer in de week rond met antikal dus verder valt het wel mee. Dan is het vaak alleen nog de wasbak en de wc. Maar dat is maar 10 min werk.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem140

Bericht 29 Apr 2015 19:36

Re: badkamer poetsen

Als mijn zoon in de douche begin ik uit verveling vaak wat te doen op de badkamer (voorheen deed ik ook candy crush). Ik maak ook niet altijd de tegens schoon na het douchen, dat doe ik eigenlijk alleen als ik in een energieke bui ben.
Ik doe het met en met zeg maar...
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers