Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Panty's

<<

Anoniem 146

Bericht 26 Apr 2015 09:19

Panty's

Ik heb leuke jurkjes gekocht en wilde van de dikke legging af. Panty's dus. Ik heb/had er 0,0 ervaring mee.

Ik heb me daarom laten adviseren en een panty aangeschaft van -jawel- 18 euro. Er zat binnen twee uur een ladder in. Verkeerd gebruik door mij. Oops. Ik wist niet hoe je een panty moest 'gebruiken'. Ik heb hem mogen ruilen. Nu ben ik doodsbang die panty aan te trekken.
Ik heb overigens eens eerder een poging gedaan om een (huidskleur) panty te kopen. Ik vond dat je nog goed kon zien dat ik een panty aan had, deze was geloof ik van de Hema.

Wie heeft er goede ervaringen met panty's die iets goedkoper zijn en ik niet in de stress hoef te schieten als er een ladder in komt.

Geen panty is geen optie voor mij. ;-)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 26 Apr 2015 09:25

Re: Panty's

Hema panty's ;) die zijn lekker goedkoop. Ladders krijg je op een gegeven moment toch wel....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem156

Bericht 26 Apr 2015 09:35

Re: Panty's

Ik haal ze altijd bij de Zeeman, 3 voor een euro.
<<

Anoniem189

Bericht 26 Apr 2015 09:36

Re: Panty's

Ik heb een paar jaar geleden een panty bij Miss Etam gekocht en die zit perfect. Ik heb hem nu een aantal jaar en hij blijft mooi.
<<

Anoniem 146

Bericht 26 Apr 2015 09:45

Re: Panty's

Dank voor jullie reacties! Hebben de panty's die jullie dragen een 'zachte' buikband of snijden ze erg?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Apr 2015 10:06

Re: Panty's

Hoe trek jij je panty aan dan? Het is belangrijk dat je geen haakjes aan je nagels hebt. Je rolt de ene kant van de panty op, stapt er voorzichtig in en dan rol je hem voorzichtig weer naar boven. Daarna de andere kant.

Ik heb goede ervaringen met panty's van Wolford (duur) en de duurdere van H&m. Panty's van Hema en de AH draag ik ook gewoon. Een lager denier gaat gewoon sneller stuk.

Iemand nog een goede tip voor koffiekleurige panty's?
<<

Anoniem 146

Bericht 26 Apr 2015 10:37

Re: Panty's

Zo deed ik de panty aan echter dacht ik er niet aan na toilet bezoek de panty weer op te trekken vanaf de enkels. Dus, ik trok de panty op zoals ik een legging aan trek. Ik weet nu dat dat absoluut not done is bij een panty. Maar zoals ik al aangaf had ik nog geen ervaring met het dragen van panty's. :)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 26 Apr 2015 10:54

Re: Panty's

Mrs. Jansen schreef:Zo deed ik de panty aan echter dacht ik er niet aan na toilet bezoek de panty weer op te trekken vanaf de enkels. Dus, ik trok de panty op zoals ik een legging aan trek. Ik weet nu dat dat absoluut not done is bij een panty. Maar zoals ik al aangaf had ik nog geen ervaring met het dragen van panty's. :)


Ok, nou dan weet je dat toch voor de volgende keer joh. Komt goed! :yes:
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 26 Apr 2015 11:12

Re: Panty's

De panty's van Oroblu zijn ook mooi en fijn. Wel rond de 10 euro.
Voor bijv een bruiloft oid koop ik dan zo'n panty.
Ik vind die van de V&D ook fijn en wat goedkoper.
<<

Anoniem113

Bericht 26 Apr 2015 12:26

Re: Panty's

Ik heb bij de V&D panty's van Tommie Hilfiger gehaald en deze blijven lang mooi en zijn ook sterk. Ik heb ze in de aanbieding gekocht 3 halen 2 betalen, was toen 30 euro kwijt.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 26 Apr 2015 12:44

Re: Panty's

Zelf koop ik ze vaak bij de Hema, omdat die ook extra lange hebben.
Panty's zijn mij eigenlijk altijd te kort..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem315

Bericht 26 Apr 2015 12:53

Re: Panty's

Ik koop ze zo goedkoop mogelijk. Bij de Zeeman of Wibra en Hema of H&M.

Ondanks dat ik altijd heel voorzichtig doe, heb ik regelmatig een ladder. Meestal komt dat door een tafel tijdens het aanschuiven of ik blijf haken met een ketting o.i.d. Ik ben 's avonds altijd blij dat dat kreng weer uit kan.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 26 Apr 2015 13:22

Re: Panty's

Huidskleuige heb ik nooit maar als je nog een 1 met een kleurtje wil hebben vind ik die van zeeman voor €1.99 echt een aanrader! Gaan helemaal niet snel stuk. Verder vind ik van v&d ook fijn. Van de hema vind ik alle panty's aan maillots nogal klein vallen. Dus altijd een grotere maat nemen!
<<

Anoniem159

Bericht 27 Apr 2015 15:26

Re: Panty's

Oroblu of Kunert zijn erg mooi en ook heel goed vind ik. Die zijn 10 euro.

Van de Zeeman, van 1,49 die zijn op zich wel goed en ik vind ze ook mooi, maar ze zakken snel af en dat is wel een rotgevoel.

Verder heb ik ook wel eens van EuraTon of EuraLon, die zijn 2,50 en erg fijn, maar net wat te donker voor mij, maar ik heb ook wel dunne beentjes.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 27 Apr 2015 21:07

Re: Panty's

Floddertje schreef:Oroblu of Kunert zijn erg mooi en ook heel goed vind ik. Die zijn 10 euro.

Van de Zeeman, van 1,49 die zijn op zich wel goed en ik vind ze ook mooi, maar ze zakken snel af en dat is wel een rotgevoel.

Verder heb ik ook wel eens van EuraTon of EuraLon, die zijn 2,50 en erg fijn, maar net wat te donker voor mij, maar ik heb ook wel dunne beentjes.


Voor afzakken doe ik er altijd een onderbroek overheen aan. Maar dan kan natuurlijk niet onder elk jurkje. Niet echt charmant als die zichtbaar is.
<<

Anoniem 146

Bericht 28 Apr 2015 21:32

Re: Panty's

Ik vind afzakken ook erg irritant. Ik dacht daardoor een maat groter te moeten hebben alleen had ik toen teveel panty aan mijn been. :palm:

Ik ben nog zoekende naar de juiste voor mij. Ik heb nu weer een paar bij de Hema gekocht. Ik durf de dure panty nog niet aan, haha! :nerd:
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 29 Apr 2015 09:16

Re: Panty's

Ik draag meestal panty's van de Zeeman. Niet duur en na verloop van tijd komen er toch haakjes, gaatjes oid in. Zeker als het maar een 20 den panty is. Voor de winter heb ik microfiber (60? den) panty's en die gaan al jaren mee. Warm en stevig.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem 146

Bericht 05 Jun 2015 10:21

Re: Panty's

Ik heb al een hoop plezier gehad van de 1 euro panty's van de Hema! Haha. Daarvoor gaan ze niet eens in de was. Ik heb wel een reserve in mijn tas zitten. :thumbup:

De dure panty's hebben het BEIDE niet eens één dag overleefd. (10 den tov 15 den van de Hema) :laughcry:
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 05 Jun 2015 11:31

Re: Panty's

Ik ga ook voor de Hema panty. Heb ook wel die van Zeeman gehad maar ik krijg er na 1 dag dragen vaak al een (beginnende) ladder in dus denk niet dat ik die weer koop.
<<

Annabel80

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 22 Jun 2015 13:53

Bericht 23 Jun 2015 12:49

Re: Panty's

Voor mijn werk draag ik graag de panty's van Stessonline, sterk en niet duur ( vanaf 4,- en ze zakken niet af, wat ik vaak met andere panty's wel heb. Met die hele dunne panty's heb ik helaas nooit veel geluk.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Jun 2015 09:14

Re: Panty's

Ik draag panty's van DIM. Die vind ik erg goed. Bij huidkleurig zie je ze niet en ze zijn goed van kwaliteit. Normaal heb ik ook snel ladders, maar met deze totaal niet, zelfs als de kinderen gaan aanhangen niet. Ze blijven ook mooi als ik ze heb uitgewassen (dat doe ik wel met de hand). Ze kosten rond de 12 euro.
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron