Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen reactie van zwager en schoonzus

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Apr 2015 16:18

Geen reactie van zwager en schoonzus

Op de verjaardag van B (3 mnd terug) hoestte ze wat, 's avonds werd dat eigenlijk steeds erger en de dag erna was ze aardig ziek. Ze is toen ook getest op kinkhoest, dit bleek gelukkig niet zo te zijn.
Mijn zwager en schoonzus (of wel, de zoon van de vrouw van mijn schoonvader), zijn op B's feestje geweest met mijn nichtje van toen nog geen 2 mnd oud.
Die werd de zondag ook ziek en is uiteindelijk met vermoedelijk RS/Kinkhoest een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis.
Ik voelde me vre-se-lijk schuldig, heb er toen ook een topic over geopend.
Ik heb een aantal keer gevraagd hoe het ging, en de eerste dagen kreeg ik nog antwoord terug, maar uiteindelijk hoorde ik helemaal niets meer.
Niet dat zij ook geen kinkhoest bleek te hebben, maar 'gewoon' een virus, niet dat ze thuis was, helemaal niets.
En nu zijn we 3 maanden verder (bijna) en heb ik al die tijd eigenlijk helemaal niets meer van ze gehoord.

Eigenlijk ben ik te koppig om zelf contact te zoeken, maar ergens begint het nu toch wel aan me te vreten.. Zijn ze dan toch boos? Doen ze het bewust, of niet?
Niet dat we normaal dagelijks contact hadden ofzo, maar dan reageerde ze tenminste nog wel op mn berichtjes..
Blegh
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 25 Apr 2015 16:26

Re: Geen reactie van zwager en schoonzus

Als ze niet reageert op je berichtjes dan zou ik er of naar vragen of het lekker zo laten. Maar ik ken mezelf, op den duur zit het me zo dwars dat ik toch er naar ga vragen. Het ligt er overigens wel aan of ik een band met degene heb. Als het voor de rest geen belangrijk iemand voor me is zou ik het naast me neerleggen.

Wel kinderachtig van hen om niet te reageren. Kleine moeite toch.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem107

Bericht 25 Apr 2015 16:38

Re: Geen reactie van zwager en schoonzus

En als je het nou op de man af vraagt, joh, ik merk dat je niet mee rop mijn berichtjes reageert en dat zit me niet lekker, is er misschien iets?
Anders blijf je ook maar zo met dat onrustige gevoel rondlopen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Apr 2015 16:39

Re: Geen reactie van zwager en schoonzus

Pfff ja sorry hoor, wat kun jij er in godsnaam aan doen als B. De baby wel besmet had met kinkhoest? Helemaal niks toch? Die dingen gebeuren. Zou het erg kinderachtig vinden als het daarom gaat...kan R. Niet even met zijn broer/zus bellen, gewoon van 'hee joh, lang niet gesproken, blabla'.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Apr 2015 16:40

Re: Geen reactie van zwager en schoonzus

Oh wacht, niet goed gelezen. Scuza. Ik zou doen wat Maple zegt, vind ik wel een goeie.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Apr 2015 16:41

Re: Geen reactie van zwager en schoonzus

Exact wat jij zegt Theeleut!! Dat heb ik dus ook, ergens denk ik.. Weet je, krijg de hik, ik deed het niet expres, heb interesse getoond, sorry gezegd en klaar..
Maar aan de andere kant, knaagt het dus wel.
En mede ook omdat ik niet weet of ze het bewust doen, of niet, of dus echt boos zijn, of niet.

Het zijn in de zin belangrijke mensen voor ons, omdat het aangetrouwde familie is.

Op de man af vragen zit ik ook aan te denken, al kom ik dan niet verder dan een berichtje, want bellen durf ik niet zo goed :nopompom:

Leaf, het is niet zn broer hoor :D
Het is de zoon van mijn schoonmoeder (en dat is dus niet Rs moeder, want die is overleden. Mijn schoonvader is hertrouwd hahaha).

Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik het al hier en daar heb laten vallen bij de rest van de familie, en die zeggen 'johhh laaat gaaaaan, je weeeet hoe ze zijn'.
Geen onbekend probleem dus hahahaha
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 25 Apr 2015 16:50

Re: Geen reactie van zwager en schoonzus

Dan zou ik het naast me neerleggen Lejow. Dat knagende gevoel slijt sneller dan je denkt.
Hun gebrek hoor!
05-05-2005 01-05-2011

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers