Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vlees op brood.

<<

Anoniem286

Bericht 25 Apr 2015 22:04

Re: Vlees op brood.

Ja ze is gek op vlees en kaas, ze lust graag kipfilet, ham en kips leverworst (van die plakjes). Ook lust ze ardennerworst, salami, cervelaat en gewone boterhamworst, maar die laatste soorten hebben wij weinig in huis.

De kips worst koop ik inderdaad speciaal voor haar, ze vind dat lekker en ik af en toe ook wel. Ik gooi het gewoon in de vriezer in kleine delen en haal het er uit als we het nodig hebben, doe ik met al het vleeswaar trouwens.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 25 Apr 2015 22:08

Re: Vlees op brood.

De jongste eet regelmatig iets van vlees op brood. Meestal vlees, (smeer)kaas of alleen boter. Zoet beleg vind ze meestal niet lekker. Zeker jam en appelstroop niet.
De laatste tijd heeft ze kipfilet, smeerworst en boterhamworst gehad.
Ze eet dan wel eerst de worst eraf en daarna het brood.

De oudste eet ook alles op brood. Meestal smeer ik er gewoon iets op 's avonds en is het voor hem een verassing wat het is als hij op school is.
Afbeelding
Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 26 Apr 2015 09:10

Re: Vlees op brood.

Jans schreef: Ik geef niet zoveel vlees op brood. Het meeste beleg zit vol (ongezonde) additieven. En meestal aten ze het beleg op en lieten dan het brood liggen......


Dit dus...
Haha, en dan te bedenken dat ik bij de jongste echt serieus dacht mega gezond bezig te zijn met smeerkaas en smeerworst, ook van die speciale kinderdingen (Dat MOET toch mega gezond zijn? :palm: ), want jeeeejjjj, er zat helemaal geen suiker in, goed bezig!
Nu moet ik daar hard om lachen. Vooral bij de jongste let ik daar wel nog heel erg op, die krijgt eigenlijk weinig tot geen van dat soort dingen, de oudste wel meer.

Beiden lusten trouwens echt ALLES.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 26 Apr 2015 11:16

Re: Vlees op brood.

Bedankt voor de uitleg, weet ik dat ook weer :).
<<

Anoniem255

Bericht 26 Apr 2015 20:02

Re: Vlees op brood.

Hier wisselen we af. Ze lusten vrijwel alles.
<<

Lou77

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 31 Mei 2014 21:17

Bericht 27 Apr 2015 19:39

Re: Vlees op brood.

Smeerleverworst en kip/kalkoekfilet vindt ze heerlijk!! Verder nog geen andere vleeswaren geprobeerd.
Dochter 24-01-2014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder