Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Workout filmpjes

<<

Anoniem186

Bericht 25 Apr 2015 15:32

Workout filmpjes

Ik wil thuis wat workouts gaan doen (naast het sporten wat ik buitenshuis doe). Het liefst met een filmpje met uitleg enzo erbij. Ik ben wel eens begonnen aan de 30 days shred. Zo iets wil ik weer gaan doen. Zijn er nog meer van dat soort workout filmpjes? Welke zijn fijn om te doen?
<<

Anoniem156

Bericht 25 Apr 2015 15:44

Re: Workout filmpjes

Ik vind die van modelworkout en fitnessblender fijn om te doen.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Apr 2015 17:43

Re: Workout filmpjes

Je kunt ook filmpjes van Kayla Itsines opzoeken. Door bijvoorbeeld 'week 1 day 1 Kayla Itsines' in te vullen. Dit kan voor heel veel dagen. 'Week 2 day 3'.

Ken je de work outs van Kayla?
Leven en laten leven
<<

Anoniem186

Bericht 25 Apr 2015 20:46

Re: Workout filmpjes

Zoethout, nee die ken ik niet. Zal ik eens op googlen!

Vanmiddag had ik me gelijk aangemeld bij modelworkout. Poubelle, kan jij al die oefeningen? Haha ik niet hoor. Sommige kon ik echt niet volhouden.
Ik had ingesteld dat ik het 5 dagen ga doen, maar ik denk dat 3 dagen toch maar genoeg is.

En nu hopen dat ik het vol ga houden!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 26 Apr 2015 23:41

Re: Workout filmpjes

Zijn dit allemaal apps?
Of zijn er ook dingen via YouTube?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem156

Bericht 26 Apr 2015 23:52

Re: Workout filmpjes

Jans schreef:Zoethout, nee die ken ik niet. Zal ik eens op googlen!

Vanmiddag had ik me gelijk aangemeld bij modelworkout. Poubelle, kan jij al die oefeningen? Haha ik niet hoor. Sommige kon ik echt niet volhouden.
Ik had ingesteld dat ik het 5 dagen ga doen, maar ik denk dat 3 dagen toch maar genoeg is.

En nu hopen dat ik het vol ga houden!


Ik doe het drie keer per week, heb als doel 'strakker worden ' ingesteld.
De meeste oefeningen lukken aardig, alleen de bureel sla ik over. Maar had met sommige andere ook veel moeite in het begin!
Gisteren hen ik een training gedaan bij 1 van de trainers van Model workout; was heel tof! En vandaag heb ik spierpijn Haha!
<<

Anoniem186

Bericht 27 Apr 2015 08:18

Re: Workout filmpjes

Oh echt, wat gaaf! Waar was dat?
Ik heb gister de tweede dag gedaan. En nu heb ik spierpijn in m'n buik. Heerlijk gevoel!

Elsa, dat wat zoethout zei is op YouTube. Bij model workout moet je gewoon op een site inloggen en kan je de filmpjes bekijken. Volgens mij is er geen app van.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Apr 2015 08:34

Re: Workout filmpjes

Ik zal beide eens bekijken. Ik heb YouTube op m'n tv zitten, en soms is t wel handiger om via tv filmpjes te kijken dan via de tel/iPad vandaar.
Maar spierpijn in de buik klinkt wel erg verleidelijk!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 27 Apr 2015 09:46

Re: Workout filmpjes

Fitnessblender vind ik heel fijn inderdaad. Goede uitleg en geen achtergrondmuziek, zodat je je eigen muziek kunt luisteren.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Mei 2015 09:29

Re: Workout filmpjes

Bikini Body Mommy. Die is net begonnen met een 90 dagen bikini body challenge.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Mei 2015 10:27

Re: Workout filmpjes

Ik heb me aangemeld bij Model Workout en net de eerste training gedaan. Misschien doe ik iets fout hoor, maar ik vind het superirritant dat ik een combi van een filmpje of 8 krijg en die continu apart weer aan moet zetten! Ook houdt hij niet goed bij welke van de 8 ik al gedaan heb dus ik moet zelf die namen onthouden. Ik zal wel een zeikerd zijn maar ik vind het teveel gedoe :)
De workouts zelf vond ik wel goed te doen trouwens.
#teammaple🍁
<<

Anoniem156

Bericht 08 Mei 2015 10:37

Re: Workout filmpjes

Urban Naked schreef:Ik heb me aangemeld bij Model Workout en net de eerste training gedaan. Misschien doe ik iets fout hoor, maar ik vind het superirritant dat ik een combi van een filmpje of 8 krijg en die continu apart weer aan moet zetten! Ook houdt hij niet goed bij welke van de 8 ik al gedaan heb dus ik moet zelf die namen onthouden. Ik zal wel een zeikerd zijn maar ik vind het teveel gedoe :)
De workouts zelf vond ik wel goed te doen trouwens.


Klopt, als je betaalt krijg je de filmpjes allemaal achter elkaar te zien als 1 lange workout.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Mei 2015 10:38

Re: Workout filmpjes

Aha dankje voor je reactie! Dan sla ik deze workout over.
#teammaple🍁
<<

Anoniem186

Bericht 08 Mei 2015 14:34

Re: Workout filmpjes

Ik kijk ze op de iPad. Dan klik ik de filmpjes gewoon 1 voor 1 aan. Ik begin met de warming up en ga dan van boven naar beneden. Ik vind het niet zo erg, dan kan ik even op adem komen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers