Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Apr 2015 14:08

Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Ik heb al een tijdje vreselijke maagpijn. Ik weet het aan stress oid. Afgelopen week werd het zo erg, gelukkig Domperidon voorgeschreven en dinsdag naar de dokter. Nu ben ik sinds gisteren zo duizelig van de Domperidon (denk ik), gewoon slecht geslapen ervan. Zou ik hiervoor nou de HAP moeten bellen?

Oh, waarom ben ik toch zo eigenwijs en ga ik altijd te laat naar de dokter...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Apr 2015 14:14

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Ik zou geen domperidon meer innemen, kijken hoe het dan gaat. Verder, tsja wat is extreem duizelig? Als ik dat ben kan ik niet meer typen.. Laat het afhangen van hoe je je voelt, probeer wat te slapen. Als het niet gaat kan je altijd even bellen voor advies.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Apr 2015 16:22

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Ik ga idd maar even stoppen met de Domperidon, dit is ook niet chill. Met een beetje moeite kan ik wel typen, maar ik loop alsof ik 3 flessen sterke drank in mn mik heb.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 25 Apr 2015 16:30

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Weet je zeker dat het aan de domperidon ligt? Ik heb daar nog nooit last van gehad. Ik gebruik het bij misselijkheid.

Heb je toevallig geen last van je holtes/oren?

Ik vind het trouwens apart dat je domperidon tegen maagpijn krijgt.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Apr 2015 16:36

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Nee, geen last van mijn oren.

Ik heb de Domperidon tegen de misselijkheid en overgeven gekregen. Sorry, stond er een beetje onduidelijk idd. Maar ik heb dus echt heel veel last van mn maag (zelfs mn bh doet pijn) en die kokhalsreflex maakt het er dan niet beter op.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 25 Apr 2015 16:55

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Als ik zo'n last heb doe ik mijn bh uit. Wel als ik thuis ben, dat moet wel met een E cup en anders een grote colsjaal ervoor ;)

Okugest,van vsm geloof ik, helpt ook tegen misselijkheid. Ik herken het dat het van stress komt. Echt een rot gevoel!
Kleine beetjes eten, en brood laten staan. Als drinken kun je beter kruidenthee nemen.
Sterkte!
05-05-2005 01-05-2011
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Apr 2015 18:47

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Haha ja ik heb ook geen bh aan :smile: maar ik vind dat zooo niet lekker zitten ook eigenlijk, maar goed. Aan vind ik nu ook niks....

Dinsdag moet ik naar de HA, ze is bang dat er toch een ontsteking oid zit omdat het al best een tijdje duurt en ik heb verder geen diarree oid, dus ze vind het niet als buikgriep klinken.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 26 Apr 2015 09:49

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Gestopt met Domperidon en ik had net weer prijs....met wat bloed erbij.

Dus maar weer Domperidon ingenomen.

Bah.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 26 Apr 2015 10:29

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Heb je ineens hoge koorts gekregen afgelopen week? Als ik dat heb gaat er iets mis in mijn oren en word ik heel duizelig. Steeds het gevoel alsof ik uit bed val. Heel naar.
R. 2013
D. 2016
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Apr 2015 11:50

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Gebruik je eigenlijk al een maagbeschermer? En is je duizeligheid al wel iets minder geworden?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 26 Apr 2015 12:19

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Nee, geen koorts gehad! Zonder de Domperidon neemt de duizeligheid idd af, maar dan moet ik dus weer braken. Ik ben nu al 3 weken aan het braken, met name in de ochtend (en nee, ik ben echt niet zwanger).

Ben dus heel benieuwd wat dit nou weer voor gekkigheid is. De huisarts dacht mogelijk aan een maagzweer....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem109

Bericht 26 Apr 2015 12:27

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem109 op 25 Mei 2015 13:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Apr 2015 13:26

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Dat bloed, als het een klein beetje is, komt waarschijnlijk gewoon door het vele overgeven.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 26 Apr 2015 13:38

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Ik heb net de HAP gebeld, maar ik kreeg te horen dat er 26 wachtenden voor me waren....dus heb ik het opgegeven. Dat ga ik niet redden met 7 euro beltegoed....

Lady, door de Domperidon had ik al bijna een week niet meer overgegeven....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 26 Apr 2015 13:38

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Ik slik trouwens idd antidepressiva, heb geen maagbeschermers en normaalgesproken ook niet echt een gevoelige maag...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Apr 2015 14:14

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Als je heftig moet overgeven kan je ook wat bloed opgeven (gesprongen vaatje) dus dat hoeft niet meteen ernstig te zijn. Ik zou zelf een maagbeschermer gaan halen bij de apotheek, is er vast wel een open (dienstapotheek). Bijvoorbeeld losecosan. Zoiets zal de huisarts je ook gaan geven waarschijnlijk en het helpt heel erg goed tegen het maagzuur. Ik raad je wel aan naar een apotheek te gaan en niet naar de drogist, dan kan het in de computer gezet worden.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 26 Apr 2015 18:00

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Ik moet straks naar de HAP. Ik had al een week niet overgegeven tot vanmorgen, en ook niet heel heftig. Er zat gewoon echt een klont bloed in. En ik zweet me dus ook al een paar dagen helemaal rot, dus ze willen me toch ff zien.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem109

Bericht 26 Apr 2015 18:08

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem109 op 25 Mei 2015 13:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 26 Apr 2015 21:55

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Hoe is het afgelopen bij de Hap?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem108

Bericht 26 Apr 2015 22:48

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Jeetje, dat klinkt niet fijn. Ik vind het geheel niet raar dat je Domperidon voorgeschreven krijgt met maagklachten trouwens. Het maakt rustiger en ik heb het ooit ook gekregen tegen een maagwandontsteking. Wondermiddel! Ik hoop dat je inmiddels wat duidelijkheid hebt gekregen van de HAP. Beterschap!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 27 Apr 2015 00:04

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Ik moet dinsdag bloed laten prikken bij mijn eigen huisarts om het te bevestigen, maar ik heb hoogstwaarschijnlijk idd een maagzweer.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Apr 2015 05:13

Re: Extreem duizelig van Domperidon: HAP bellen?

Beterschap!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers