Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koningsdag met de kindjes

<<

Anoniem154

Bericht 24 Apr 2015 21:21

Koningsdag met de kindjes

Wat gaan jullie met de kindjes doen? En hebben jullie kinderen meegedaan aan de koningsspelen?


De oudste heeft vandaag oo school ontbeten en meegedaan aan de koningsspelen. Man en jongste hebben gekeken.
Maandag gaan we ballonnen oplaten in het dorp, en er is wat te doen voor kinderen. En een rondje over de kleedjesmarkt.
<<

Anoniem171

Bericht 24 Apr 2015 21:42

Re: Koningsdag met de kindjes

Wij gaan naar het dorp waar ik tot m'n 18e heb gewoond.

Eerst rondje met de versierde fietsen optocht, dan kinderrommelmarkt (kids kijken hier enorm naar uit), dan naar kinderspelen (springkussens, schminken) en afsluiten met een rondje kermis.
<<

Anoniem255

Bericht 24 Apr 2015 21:57

Re: Koningsdag met de kindjes

Bij mijn dochter op school deden ze mee met de Koningsspelen en ik heb geholpen.

Maandag gaan we naar de Oranjemarkt en verder vooral genieten van de eerste vakantiedag.
<<

Anoniem133

Bericht 25 Apr 2015 08:23

Re: Koningsdag met de kindjes

Mijn oudste heeft meegedaan aan de koningsspelen gisteren. Maandag ga ik waarschijnlijk niet veel doen. Er is hier wel een vrijmarkt waar ik graag naar toe zou willen, maar twijfel nog of ik dat zie zitten met de kinderen.
<<

Anoniem123

Bericht 25 Apr 2015 08:27

Re: Koningsdag met de kindjes

Er is hier een rommelmarkt voor ons huis met allerlei spelletjes/springkussen voor kinderen. Nu zijn mijn kinderen daar nog te klein voor maar gezellig is het wel. Wij blijven dan ook gewoon thuis en lopen een paar keer het veldje op.
Normaal steken we ook voorhet eerst de bbq aan, maar schijnt niet best weer te worden.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 25 Apr 2015 15:11

Re: Koningsdag met de kindjes

De oudste is bij zijn vader en mijn vriend moet om 12.00 werken.

Misschien dat we meteen in de ochtend met z'n 3en naar de stad lopen om over de oranjemarkt te gaan en anders ga ik later op de dag met alleen mijn dochter.
Er is ook een kleine kermis, dus daar ga ik ook even kijken.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 25 Apr 2015 20:56

Re: Koningsdag met de kindjes

Wij gaan waarschijnlijk lekker zwemmen in aqua mundo :) we hebben beide niets met de drukte bij ons in de stad en hebben deze week al heel veel ondernomen ( speeltuin, pretpark, kermis) dat we het wel even lekker vinden om een dagje naar het zwembad te gaan.
<<

Anoniem127

Bericht 26 Apr 2015 00:23

Re: Koningsdag met de kindjes

De kinderen zijn in principe bij mijn ex maandag, maar kan zijn dat ik er twee meeneem naar de rommelmarkt / springkussen of dat we met zijn vijven daar even gaan kijken.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 26 Apr 2015 09:05

Re: Koningsdag met de kindjes

Ja, de oudste heeft vrijdag meegedaan aan de koningsspelen met school.'s Avonds had ze disco.

Morgen is er hier eerst in het dorp ballonnen oplaten. Kaartjes op school gekregen, dus tja, daar komen we niet onderuit :eyes: Verder geen idee, er is hier een soort rommelmarktje, maar in dit gat stelt dat niks voor, dus misschien gaan we wel naar een stad in de omgeving. Wij houden echt van rommelmarkten... :heart:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Apr 2015 09:40

Re: Koningsdag met de kindjes

Ik denk een rondje door het park lopen, waar een grote rommelmarkt is.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Apr 2015 09:54

Re: Koningsdag met de kindjes

Als het dit weer is of nog erger dan gaan we denk ik gewoon lekker thuis aan de klus met de slaapkamer van T. En anders in de buurt de braderie over. Waren ook genoeg kinder activiteiten te doen.
Iig weersafhankelijk.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Apr 2015 10:23

Re: Koningsdag met de kindjes

Hier in het dorp stelt het niet veel voor. Maar in mijn eentje naar een drukke stad met de meiden dat zie ik niet zitten, en gaan zij ook echt niet leuk vinden. Dus ik weet het eigenlijk nog niet, misschien voor de vorm maar naar de dingen hier in het dorp dat ze toch een beetje het idee hebben dat we iets aan koningsdag hebben gedaan.

Ze hebben donderdag op het kdv ook mee gedaan met de koningspelen(dag vervroegd omdat er dan veel meer kinderen zijn dan de vrijdag) en daar hebben ze toen pannenkoeken gegeten, ze vonden de spelletjes erg leuk om te doen.
:heart: :heart: 2011
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 26 Apr 2015 14:55

Re: Koningsdag met de kindjes

hier is er s ochtend een optocht met versierde fietsen en de fanfare waar ik even naar toe ga. verder zijn er spelletjes,disco en ballonnen oplaten. Daarna rommelmarkt en zeskamp, waar mn man aan meedoet, dus onze dag is wel gevuld. Meestal eten we daarna friet oid op het dorp met bekenden
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 26 Apr 2015 16:59

Re: Koningsdag met de kindjes

Ik ga morgen met de oudste in een laadbak van een vrachtwagen naar de aubade en daarna doen ze nog een rondje stad, komen we ook langs ons huis dus mijn man en de 2 kleinste gaan zwaaien.
Daarna gaan we hierd optocht bekijken en brengen we daarna de kids naar mijn ouders en gaan mijn man en ik de stad in :)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 26 Apr 2015 17:00

Re: Koningsdag met de kindjes

Vrijdag was er koningsspelen op school. Daar heeft de oudste aan mee gedaan. Voorafgaand een lekker ontbijtje gegeten in de klas.
De jongste mocht verkleed naar de PSZ komen als prinses. Ze hebben onwijs genoten.
Als afsluiter bij de kleuters gingen ze pannenkoeken eten. Morgen op koningsdag gaan we met mijn zus en zwager naar (diverse) vrijmarktjes in en rond het dorp hier. De kids kijken er ook heel erg naar uit om "koopjes" te scoren. :smile:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 26 Apr 2015 19:53

Re: Koningsdag met de kindjes

Morgen beginnen ze eerst met de versierde fietsen optocht. Daarna patatjes eten en kunnen de hele dag door ranja drinken. 's Middags is er een vrijmarkt, spingkussens en lekker spelen met elkaar. En er is nog live muziek op de brink. Ik hoop dat het weer morgen mee zit...
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem118

Bericht 26 Apr 2015 21:36

Re: Koningsdag met de kindjes

Ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer wordt! Dan ga ik wel even een rondje braderie met J in zijn oranje outfit, haha.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Apr 2015 21:39

Re: Koningsdag met de kindjes

Kenya schreef:Ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer wordt! Dan ga ik wel even een rondje braderie met J in zijn oranje outfit, haha.


De voorspellingen zijn goed!
Wij gaan wat dorpjes af en 's avonds lekker gourmetten.
<<

Anoniem118

Bericht 26 Apr 2015 22:00

Re: Koningsdag met de kindjes

Lejow schreef:
Kenya schreef:Ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer wordt! Dan ga ik wel even een rondje braderie met J in zijn oranje outfit, haha.


De voorspellingen zijn goed!
Wij gaan wat dorpjes af en 's avonds lekker gourmetten.


Toch wel ja? Da's goed nieuws!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 27 Apr 2015 07:58

Re: Koningsdag met de kindjes

Wij gaan zometeen even naar de Vrijmarkt hier in de buurt. Dan brengt vriend N. naar opa en oma, aangezien wij allebei moeten werken. N. gaat daar met opa en oma nog op stap, wat spelletjes doen en dergelijke. Daar logeert ze, dus vanavond kunnen we nog even de stad in (als vriend enigzins op tijd klaar is).
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 27 Apr 2015 08:27

Re: Koningsdag met de kindjes

Wij waren van plan om een dagje naar de Efteling te gaan maar J is vanmorgen niet helemaal fit wakker geworden dus we blijven voorlopig gewoon thuis en dan zien we vanmiddag wel hoe ze zich voelt en hoe het weer is.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 27 Apr 2015 09:32

Re: Koningsdag met de kindjes

Ons plan was om Arnhem in te gaan. Mirthe en Ruben zijn dol op muziek en dansen. Vorig jaar hebben we ons toen ook goed vermaakt daar. Helaas is Ruben waarschijnlijk ziek. Hij kon gisteren en vannacht niks binnenhouden. Nu heeft hij net een broodje op en wat drinken, hopelijk blijft dat er wel in. Hij is verder goed te pas en vrolijk, dus als het even kan gaan we hier de wijk in.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem101

Bericht 27 Apr 2015 10:18

Re: Koningsdag met de kindjes

Wij staan al sinds 6.00 uur op de rommelmarkt :cheering: . Beetje koud, maar wel droog en een lekker zonnetje. We hebben al veel verkocht, dus dat ruimt lekker op.
<<

Anoniem234

Bericht 27 Apr 2015 10:19

Re: Koningsdag met de kindjes

Ik moet zo gaan werken. En mijn man gaat vanmiddag met dochter en zijn moeder de stad in.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 27 Apr 2015 10:29

Re: Koningsdag met de kindjes

Wij gaan zo even naar de rommelmarkt en braderie hier in het dorp. M. is vannacht alleen een poosje wakker geweest, en was net al weer moe dus ligt hij nu eerst nog even weer te slapen.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers