Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie! Wie nog meer?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 24 Apr 2015 14:34

Vakantie! Wie nog meer?

Jeej, mijn meivakantie is begonnen, ik was er echt aan toe met alle hectiek op het werk de laatste twee weken.
Wie heeft er nog meer (al) vakantie en heb je nog leuke plannen?

Mijn vakantie begint helaas niet zo leuk. Eigenlijk zou ik nu in het vliegtuig naar Israel zitten, maar we hebben onze vakantie moeten annuleren omdat een vriend deze week is overleden. :snik: De begrafenis is morgen. Ik had me het begin van de vakantie helaas heel anders voorgesteld...

Omdat we dus vandaag niet op vakantie gaan, gaan we nu straks naar Amsterdam naar het London Calling festival. Ik ben nog niet echt in de stemming, maar we gaan toch proberen er nog een leuke avond van te maken.

Voor de rest van de vakantie heb ik inmiddels ook al aardig wat dingen gepland. Mijn man moet onverwachts een paar dagen naar het buitenland voor zijn werk, nu onze vakantie toch niet kon doorgaan kon dat ineens, dus ik ben een paar dagen alleen. Niet echt de ideale planning en hij is er zelf ook niet echt blij mee, maar goed. Zondag komen mijn zus en nicht langs en ze blijven ook eten. Maandag even over de vrijmarkt en 's avonds ga ik met vrienden spelletjes doen en Chinees eten. Woensdagmiddag komt mijn man weer thuis, en hij heeft dan ter compensatie van de abrupte werkreis vrij gekregen tot en met in elk geval 7 mei, zodat we toch nog samen van de vakantie kunnen genieten. We gaan dan nog vier dagen samen naar Denemarken, we wilden er toch nog even uit. En samen Bevrijdingsdag vieren in Wageningen.
Verder nog een keer met een vriendin en een vriend afspreken. Mijn vakantie zit dus al aardig vol, al voelt het ergens nu ook wel een beetje dubbel om zoveel leuke dingen te plannen...
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 24 Apr 2015 17:50

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Gecondoleerd ten eerste.
Ik denk dat het juist goed is dat je leuke dingen gaat doen. Thuis zitten kniezen heeft ook weinig zin toch?
Ik heb 2 weken vakantie. Jij ook?
De eerste week heb ik nog niks gepland staan. Mijn man moet gewoon werken.
Wel hebben we vlg week een echo voor het geslacht, dus dat is erg spannend.
Verder ga ik leuke dingen doen met vriendinnen die kindjes hebben. Naar een indoorspeeltuin voor hele kleine kinderen, het zwembad, enz.
En de tweede week gaan we een midweekje in een viphuisje van Centerparcs.
Hopelijk dat het dan wat mooier weer wordt want het schijnt deze week niks te worden qua weer.
En dan gaan we bbqen, zwemmen, wandelen, usual kind of stuff.
Maandag een rondje dorp als het droog is met Koningsdag. Anders bankhangen of op visite gaan.
Toch nog een fijne vakantie gewenst ondanks het verlies van jullie vriend.
04-2014
10-2015
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 24 Apr 2015 22:49

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Gecondoleerd. Ook jammer van de reis naar Israel.

Ik heb deze week ook veel extra uren gemaakt maar heb nu 2 weken vakantie. Heerlijk gevoel! Ik ga naar Oman en Dubai en kijk er naar uit alhoewel ik het ook altijd wel even spannend vind zo vlak voor vertrek.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 24 Apr 2015 23:19

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Gecondoleerd meid. Gelukkig gaan jullie toch nog een beetje genieten. Veel plezier in Denemarken!
Mijn vriend heeft ook vakantie sinds vandaag. We gaan lekker wat dagjes weg. We beginnen morgen met Antwerpen, maandag Keulen en we gaan voor het eerst zwemmen met de kleine. Zin in!!!
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem315

Bericht 25 Apr 2015 09:19

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Gecondoleerd met jullie vriend :(

Wij moeten nog 1 week en hebben dan 2 weken vrij.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 25 Apr 2015 18:42

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Thanks dames! De uitvaart was vandaag en dat was erg mooi.
Jullie ook een fijne vakantie Milou, Fender en Rapa Nui. Exo, jij werkze nog even komende week!
<<

Anoniem255

Bericht 26 Apr 2015 09:50

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Gecondoleerd Mizz S.

Ik moet nog 2 dagen werken en dan ben ik werkeloos. De kinderen hebben vakantie en gaan op mijn werkdagen logeren. Verder gaan we veel leuke dingen doen. Nu kan het :)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Apr 2015 10:02

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Dank je Mien.
Wat vervelend voor jou dat je werkloos wordt. Heb je al zicht op iets anders?
<<

Anoniem255

Bericht 26 Apr 2015 10:31

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Nee, nog niet echt. Heb nu 2 afwijzingen binnen. Voor mijn functie vragen ze vooral fulltimers of mensen met een universitaire opleiding. Dat laatste slaat overigens nergens op maar goed...
Vanavond weer heel Internet afspeuren en wat sollicitaties weg doen. We zijn gelukkig met zo'n 40 collega's die weg moeten en sturen onderling ook vacatures door.
<<

Anoniem189

Bericht 26 Apr 2015 10:39

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Mizz_S, wat naar! Gecondoleerd.

Ik moet woensdag, donderdag en vrijdag nog werken en dan heb ik twee weken vakantie.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Apr 2015 06:55

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Miss_S gecondoleerd. "Gelukkig" was het een mooie uitvaart.

Ik heb nu ook twee weken vakantie. Eerst even bijkomen van het weekend. Verder wil ik veel gaan studeren, mijn verslagen gaan voorbereiden en mijn verjaardag vieren.
Even kijken of ik ook vast een planning kan maken voor de zomervakantie qua reizen, aangezien ik wil gaan back-packen.

Verder nog een kraambezoek staan en wat afspraken met mijn zus. De komende twee weken kom ik wel door.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 27 Apr 2015 09:28

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Bedankt Liv en Silly One. Jullie ook (alvast) een fijne vakantie!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 28 Apr 2015 08:22

Re: Vakantie! Wie nog meer?

Mizz_S, gecondoleerd, wat een naar nieuws.

Ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik ook vakantie!
2012 & 2016
<<

Anoniem123

Bericht 28 Apr 2015 08:26

Re: Vakantie! Wie nog meer?

mizz_s gecondoleerd, fijn dat de uitvaart mooi was. Ondanks het verdriet toch een fijne vakantie.

Ik moet nog 1 week werken en dan heb ik ook 'vakantie'. Ik stop met werken dus ik heb heel lang vakantie zoals mijn man dat noemt. :palm: :P

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron