Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grappige verhalen

<<

Anoniem301

Bericht 24 Apr 2015 10:15

Grappige verhalen

Heb jij nog een grappig verhaal? Het kan een blunder zijn maar ook iets grappigs uit je jeugd, of iets wat je op school of je werk hebt meegemaakt, whatever.

Mijn man is best onhandig. Vorige week wilde hij een vuilniszak weggooien, dus hij liep de tuin in en wilde de deur met een zwaai dichtgooien maar toen zat onze aller liefste kat Brammetje met zijn lichaam tussen de deur :snik: Uiteindelijk viel het wel mee, hij had gelukkig geen pijn.
Maar ik zei dus "oh F, let nou toch eens op!" en hij wilde gaan stofzuigen en op het moment dat ik dat zei plaatste hij zijn voet op de stofzuigerslang, waardoor hij in slow motion op de grond viel. Ik plaste bijna in mijn broek.

Daarna deed hij de koelkast open en zag dat ik knoflookolijven had gekocht bij de AH, in zo'n plastic (groot) bakje. Dus hij pakte het en zei "oh lekker, knoflookolijfen!" en liet het bakje vallen, alle oflijven door de keuken en in de koelkast. :nopompom:
<<

ChiQ

Bericht 24 Apr 2015 10:23

Re: Grappige verhalen

Haha! Lekker leedvermaak! De enige keer dat mijn man met de bus ging was toen hij geopereerd moest worden aan zijn knie en ik moest werken, dus wij samen in de bus. Afijn, drukke bus in de ochtendspits dus we zaten op van die klapstoeltjes aan de zijkant, mijn man staat half op om alvast uit te checken en toen hij wilde zitten ging hij op de grond zitten. Moest zó hard lachen, maar hij was helemaal boos omdat ik daardoor de aandacht trok en iedereen naar ons keek maar het was zo grappig! Vooral omdat ik nog dacht shit straks gaat hij weer zitten is de stoel dichtgeklapt.

Gisteren heb ik 10 minuten voor het stoplicht gewacht. Die was kapot maar ik was zover doorgereden dat ik het alleen nog maar op groen kon zien springen, dus ik dacht: hij staat gewoon op rood. Pas toen mensen langs me heenreden zag ik dat het kapot was. Slim hoor.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 24 Apr 2015 10:28

Re: Grappige verhalen

Haha Carrie, super handige man heb jij! :D
Chiq, ik zie je man al helemaal zitten, haha. Vet grappig dat soort slapstick-humor!

Ik lag laatst ook helemaal dubbel om mijn man, maar volgens mij is dit zo'n verhaal waar je bij had moeten zijn. Ik probeer het gewoon, ik hoor wel of jullie het lollig vinden.

Voordat we getrouwd waren was mijn achternaam op de personeelslijst al aangepast op mijn werk. Dus ik zeg tegen mijn baas: "Kijk nou, ze zijn een beetje vroeg!" Zegt hij: "Ja en er klopt ook nog eens niks van, de naam is helemaal verkeerd geschreven." Dus ik zeg: "Nee hoor, dat klopt gewoon." (mijn man heet M.ersie van zijn achternaam en mijn baas dacht waarschijnlijk dat het verkeerd gespeld was). Mijn baas bleef een beetje tegenstribbelen, en begon toen over de uitspraak. Of je het net als het Franse woord uitsprak.
Toen ik thuis kwam zei ik tegen mijn man wat mijn baas had gezegd. Mijn man vond het maar dom en zei echt heel droog en een beetje pissig: "Jezus, wat zei je? Nee, je spreekt het niet uit als Merci. De officiële uitspraak is 'Spring in 't Veld', nou goed!?"

Haha, ik moet weer lachen omdat ik het hem hoor zeggen. Sorry als dit voor jullie niet leuk is.

♥♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Apr 2015 10:38

Re: Grappige verhalen

Hahahah elliot ik moet er heel hard om lachen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem321

Bericht 24 Apr 2015 10:38

Re: Grappige verhalen

Een vriendin van mijn heeft een paard. Ik was geloof ik rond 18 jaar en mocht op haar paard rijden.
Er werd even een krukje naast het paard geplaatst zodat ik goed op kon stappen.
Ik zwaai dus mijn been over het paard en zet mijn voet in de voet in de voetsteun, blijkt het zadel niet goed vast te zitten.
Ik had nogal gang gemaakt en zwaaide door met zadel en al totdat ik onder het paard hing met mijn benen vast.
Mijn vriendin en haar zus lagen op de grond van het lachen en ik hing daar hulpeloos te zijn.
Toen ze een beetje bijgekomen waren hebben ze me los gemaakt.
Het paard bleef gelukkig al die tijd rustig staan.
Dit verhaal is tot op heden een zeer gewild onderwerp van gesprek op feesten en partijen. :laughcry:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 24 Apr 2015 12:14

Re: Grappige verhalen

Ik was net een paar weken in Wenen en ging een stage lopen bij een organisatie voor vluchtelingen, zodat ik de taal een beetje kon leren (Oostenrijks is dan wel Duits, maar heel moeilijk te verstaan en veel dialecten). We hadden nog geen subsidie gekregen en we zouden met een groepje uit eten met mensen die met de financien te maken hadden. Het was een leuk etentje en ik had een geitenkaas salade, waar ook ui in zat.

Vraag me niet HOE, maar opeens zat er een klein stukje ui vast in mijn neus. En het brandde behoorlijk. Maar ik wilde dat niet laten merken dus ik snoof een beetje, probeerde het weg te snuiten, mislukte allemaal. Intussen waren mijn ogen begonnen te tranen en toen kwam ik er niet meer onderuit.

Mijn overbuurman vroeg: 'alles in Ordnung?' En ik sprak dus bijna geen Duits. Dus ik nadenken, 'wat is ui toch ook alweer in het Duits?'. Met alle beste wil van de wereld zeg ik: 'ja, danke, ich habe eine Schniedel in meine Nase und es tut weh'. Vet trots op mezelf dat ik die zin eruit had. Maar in plaats van medeleven, barst de tafel in lachen uit. Ik snapte er niks van, ja, het was een beetje gek maar ook weer niet ZO grappig. Diezelfde man zei nog: 'ja, das verstehe ich, dass das weh tut'. Dus ik huh?

Wat bleek nou.. Schniedel betekent piemel in dialect. 'Ik heb een piemel in mijn neus en het doet zeer'. Au. Zwiebel is dus ui, dat leerde ik snel genoeg :(

(staan vast foutjes in in het Duits geschreven)
Laatst gewijzigd door Marsy31 op 24 Apr 2015 12:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem140

Bericht 24 Apr 2015 12:19

Re: Grappige verhalen

Whahah Marsy!

Mijn vader had eens een frietje vast in zijn kies zitten, hij was ervoor naar de tandarts geweest maar de vulling was er uit gegaan. Die kreeg hij die niet uit zijn kies, zonder aan tafel te gaan zitten peuteren.
Hij wilde opstaan maar het was daar nogal krap dus hij kieperde zo een glas wijn over de tafel, over degene die tegenover hem zat. Met die friet in zijn mond probeerde hij zich toen te verontschuldigen maar het zag er allemaal heel knullig uit. En wij wisten niet wat er aan de hand was, maakte ons al een beetje zorgen. Hij is toen naar het toilet gegaan en heeft die friet uit zijn mond gepeuterd, en toen kon hij uitleggen wat er nou precies aan de hand was. Daarna stak hij een olijf in zijn mond, en bleek dat daar een pit in zat, gevolg: weer een stuk tand afgebroken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Apr 2015 12:30

Re: Grappige verhalen

Ik heb zitten huilen van het lachen om je verhaal Marsy
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem301

Bericht 24 Apr 2015 13:18

Re: Grappige verhalen

Elliot ik moest lachen :D Hahaha Marsy wat erg, wel hilarisch! ChiQ ik moet lachen om je man haha, wel zielig dat hij mis ging zitten :nopompom:

Ik was een keer eten met mijn man en diens vriend + vriendin. Die vriendin zag ik toch pas voor de 2e keer en mijn man en ik hadden ook nog niet zo lang een relatie.

Het was hoogzomer en we zaten op een overvol terras. Ik gooide per ongeluk mijn wijnglas op de grond, en je hoorde goed het glas breken op de grond. Ik bestelde toen een nieuw glas wijn. Ik weet niet hoé maar ook deze gooide ik per ongeluk om. Ik schaamde me zo erg, ook tegenover die vrienden en het terras dat naar ons keek. Ik zei dus tegen mijn man zachtjes "oh ik schaam me zo, kan jij niet ook even je glas omgooien dan ben ik niet de enige" en zonder blikken of blozen veegde hij zo zijn glas van tafel. Dat vond ik wel lief van hem, haha. Glas hebben we zelf opgeruimd en een goede fooi gegeven en voorlopig daar niet meer wezen eten.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Apr 2015 13:22

Re: Grappige verhalen

Elliot schreef:Haha Carrie, super handige man heb jij! :D
Chiq, ik zie je man al helemaal zitten, haha. Vet grappig dat soort slapstick-humor!

Ik lag laatst ook helemaal dubbel om mijn man, maar volgens mij is dit zo'n verhaal waar je bij had moeten zijn. Ik probeer het gewoon, ik hoor wel of jullie het lollig vinden.

Voordat we getrouwd waren was mijn achternaam op de personeelslijst al aangepast op mijn werk. Dus ik zeg tegen mijn baas: "Kijk nou, ze zijn een beetje vroeg!" Zegt hij: "Ja en er klopt ook nog eens niks van, de naam is helemaal verkeerd geschreven." Dus ik zeg: "Nee hoor, dat klopt gewoon." (mijn man heet M.ersie van zijn achternaam en mijn baas dacht waarschijnlijk dat het verkeerd gespeld was). Mijn baas bleef een beetje tegenstribbelen, en begon toen over de uitspraak. Of je het net als het Franse woord uitsprak.
Toen ik thuis kwam zei ik tegen mijn man wat mijn baas had gezegd. Mijn man vond het maar dom en zei echt heel droog en een beetje pissig: "Jezus, wat zei je? Nee, je spreekt het niet uit als Merci. De officiële uitspraak is 'Spring in 't Veld', nou goed!?"

Haha, ik moet weer lachen omdat ik het hem hoor zeggen. Sorry als dit voor jullie niet leuk is.


WHAHAHAHAHA!
<<

Anoniem301

Bericht 24 Apr 2015 13:22

Re: Grappige verhalen

Oja en mijn moeder had een periode toen ik nog thuis woonde dat ze vaak viel, van de fiets, tijdens het lopen, gewoon heel onhandig. Zelf werd ze er ook gek van. Op een dag was ze bij ons op de stoep gevallen met haar fiets en ze zat zo verstrikt onder haar fiets en met haar tas dat ze niet op kon staan. Ze lag daar dus ruim 5 minuten en toen zei ze zachtjes en heel zielig:

"Waarom hélpt dan niemand me?"

Toevallig liep de (superknappe) buurman langs en die hoorde dat en kwam haar bevrijden. Toen ging ze naar binnen en van de schrik vergat ze de deur dicht te doen. Ze zag mij en ging heel dramatisch op de grond liggen en zei "ik ben net gevallen en lag daar best wel lang en toen kwam de knappe buurman me helpen" maar de buurman was haar achterna gelopen naar binnen om te kijken of alles wel goed ging en daar lag ze toen heel dramatisch op de grond :nerd:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 24 Apr 2015 13:25

Re: Grappige verhalen

Haha ahh Carrie je arme moeder! Ik moest heel hard lachen om die zin 'Waarom helpt dan niemand me?' Haha oh zo sneu!

Ik was laatst ook gevallen met m'n fiets. In de sloot. Heel zielig, het liep een beetje naar beneden langs de kant van de sloot en mijn hoofd lag half in de sloot en m'n benen nog half op de weg. Dat zag er ook echt zo debiel uit volgens mij! Er was een vriendin bij en die kon alleen nog maar lachen, toen riep ik ook heel zielig: "Help me nou, m'n benen zitten vast!"

♥♥
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 24 Apr 2015 13:40

Re: Grappige verhalen

De tranen rollen over mijn wangen door de verhalen van Carrie op terras en je moeder dramatisch op de grond, hahaahhahahaah
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Apr 2015 13:40

Re: Grappige verhalen

Elliot schreef:Haha ahh Carrie je arme moeder! Ik moest heel hard lachen om die zin 'Waarom helpt dan niemand me?' Haha oh zo sneu!

Ik was laatst ook gevallen met m'n fiets. In de sloot. Heel zielig, het liep een beetje naar beneden langs de kant van de sloot en mijn hoofd lag half in de sloot en m'n benen nog half op de weg. Dat zag er ook echt zo debiel uit volgens mij! Er was een vriendin bij en die kon alleen nog maar lachen, toen riep ik ook heel zielig: "Help me nou, m'n benen zitten vast!"


Hahaha oh Elliot wat grappig! En ook niet leuk, hopelijk had je geen pijn? Maar toch, alleen met je hoofd een stukje, hoe krijg je het voor mekaar :lol:
<<

Anoniem328

Bericht 24 Apr 2015 13:44

Re: Grappige verhalen

Carrie en Marsy te hilarisch jullie verhalen! Geweldig om te lezen dit :razz:
<<

Anoniem140

Bericht 24 Apr 2015 13:45

Re: Grappige verhalen

Oh!
Ik ben een keer naar school gereden op de scooter, maar ik had hem nog niet lang en was ook nog niet zo bekend met de weg zoeken enzo. Dus ik reed een straatje voorbij waar ik in moest. Ik wilde keren en draaide achteruit, zo de berm in, en die was heel diep :(
Ik probeerde hem nog zelf eruit te krijgen maar ben toen maar langs de weg gaan staan zwaaien voor hulp. Ik schaamde me dood. Een man heeft mij geholpen mijn scooter omhoog te duwen en dat ding zat toen vol gras en hooisprieten haha!
<<

Anoniem186

Bericht 24 Apr 2015 13:48

Re: Grappige verhalen

Hahahaha geweldige verhalen!!!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 24 Apr 2015 13:51

Re: Grappige verhalen

Hahah heerlijk topic om te lezen
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem186

Bericht 24 Apr 2015 13:52

Re: Grappige verhalen

Een vriendin van me woonde toen ze 16 was op kamertraining. Haar begeleider werkte in het weekend in een bekende discotheek. Dus als hij daar aan het werk was, dan vierden wij feest in het huis. Daar kwam uiteraard nogal wat drank aan te pas. Op een gegeven moment hadden we een lollige bui en gingen we een wedstrijdje rennen. Wie vanaf de hoek van de straat als eerste binnen was had gewonnen. Ze hadden een schuifpui die met mooi weer altijd open stond. Dit keer niet... Ik kwam als eerste aan, wilde naar binnen springen en knalde zo keihard tegen die schuifpui. Een andere bewoner kwam toevallig uit z'n kamer lopen en zag het precies gebeuren, die lag helemaal in een scheur.
Het was overigens wel echt pijnlijk, ik had er een flinke hersenschudding aan over gehouden.
<<

Anoniem186

Bericht 24 Apr 2015 13:54

Re: Grappige verhalen

Gister was ik met de kinderen in de speeltuin. Ik was heel hard aan het schommelen en sprong er op het hoogste punt vanaf. Heerlijk om te doen! Daarna probeerde ik het op een andere schommel. Maar m'n heupen waren iets te breed.. Ik schommelde keihard en wilde er weer vanaf springen. Alleen bleef ik met m'n heupen aan de kettingen haken en maakte ik een rare smak... M'n dochter zat me aan te kijken van, wat doe jij nou??!
<<

Anoniem114

Bericht 24 Apr 2015 13:55

Re: Grappige verhalen

Haha :D Wat een mutsen hier :D

Oh ik heb een hele oude, maar was wel bijzonder. Mijn broer wilde altijd iets actiefs doen, dus mams en ik deden hem een plezier en gingen mee kanoën. Gewoon, in de sloten zegmaar, bij ons in de polder. Waren trouwens wel brede sloten, hoor.. Maar goed, wij gingen mee. Maar het waaide best hard! Dus je moest op een gegeven moment met tegenwind blijven peddelen en dat lukte mij niet heel goed. Achteraf had m'n broer ook een moeilijkere route gekozen dan ik zou hebben gekozen voor beginners, maar oké.

M'n moeder werd dus zeeziek in haar kano'tje op de golven en moest spugen, terwijl ik mezelf gewoon aan de oever naar voren trok door aan 't riet en zo te trekken. M'n broer was allang en breed een bocht om en die zagen we niet meer. Uiteindelijk, na een uur ploegen in de tegenwind, besloten m'n moeder en ik gewoon aan land te gaan en dan maar zo verder te gaan, de kano's meeslepend.

Toen stonden we tussen de koeien. Met 2 knalrode kano's. En er bleek meer weiland en polder te zijn dan ik me herinnerde, want ik kon nergens de plek vinden waar we terug moesten komen en m'n broer was ook nergens te bekennen! Dus we sjokten verder, met die kano's meeslepend en toen volgden die koeien ons en dat was niet heel leuk. Dus we klommen onder prikkeldraad door en zo en waren op een gegeven moment gewoon bekaf. Enn toen kwamen we erachter, dat de polders niet aangesloten waren, maar er nog overal slootjes tussen zaten!!

Dus ik duwde m'n kano de sloot in en dacht, dan zet ik mezelf met m'n peddel af tegen de oevers en zo komen we er ook wel. Maar ik had één been in de kano en toen begon die kano te schommelen en toen viel ik om, in 't water, met nog één been uitgestoken BOVEN het water. Ik had namelijk een driekwartsbroek aan, met zo'n zak iets beneden m'n knie en daar zat m'n 2 weken oude Blackberry in. Ik bleef maar roepen naar m'n moeder 'M'n Blackberry! Pak m'n Blackberry!!'

Mam pieste bijna in dr broek van 't lachen, maar viste uiteindelijk wel m'n telefoon uit m'n zak, waarna ik me liet vallen in de sloot... Uiteindelijk waren we het zat, de organisatie waar we die kano's hadden gehuurd liet niks meer van zich horen, dus we hebben de kano's achtergelaten, zijn de sloten overgesprongen en uiteindelijk teruggegaan naar m'n broer die dus al die tijd stond te wachten bij 't eindpunt.

Ohja en toen we vroegen waarom hij niet op nam, wees hij naar z'n zwemshorts (hij had verder niks aan, want 't was zomer en zo) en riep 'Ja duh, die ligt bij jou in je tas!' Dus toen wij hem belden en dat deuntje hoorden, was 't geen radio ergens, maar m'n broers telefoon..

Het einde :D We zijn trouwens nooit meer wezen kanoën.
<<

ChiQ

Bericht 24 Apr 2015 14:00

Re: Grappige verhalen

Hahaha ik ga helemaal stuk om Carrie's moeder! O, Jans ik zie t zo gebeuren,haha! Vallen is sowieso lelijk.
Ik liep paar weken terug heel theatraal naar het lichtknopje toe (mijn man zet altijd het licht zo fel dat we vanuit Mars nog te zien zijn, geen grap) dus ik liep mokkend naar de muur toe, glij zo over een autootje op de grond van Julian en val zo lelijk op de grond, Julian stond binnen twee tellen naast me maar ik was zo aan het lachen om zo'n domme lelijke val, en hij maar vragen mamaaaa auto kapot??

Heb er nog een, vroeger werkte de vader van mijn beste vriendinnetje bij KPN en zij hadden in letterlijk élk kamertje een telefoon, dus wij elke dag een taxi bestellen voor de hoogbejaarde buurvrouw.. En dood van het lachen als dan vervolgens die taxi aanbelde bij die buurvrouw en die vrouw heel schaapachtig zei: 'maaar maar, ik heb geen taxi nodig' en dan reed die taxi weer weg en echt we lachen dubbel van het lachen. Tot een taxibedrijf terugbelde. O, wat waren we bang!!!
<<

Anoniem152

Bericht 24 Apr 2015 14:10

Re: Grappige verhalen

Ik moest eens met een collega op huisbezoek. Ze waren in de straat aan het afgraven.
Voor het huis waar me moesten zijn lag een brede greppel. Ik sprong er overheen, dat ging goed.
Toen moest mijn collega nog, dat ging niet goed...
Ze belandde op haar rug in die greppel en lag daar als een hulpeloze tor die niet meer overeind kan komen.
Gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden, dan was het een stuk minder grappig geweest.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 24 Apr 2015 14:28

Re: Grappige verhalen

Hahaha ik heb heel hard gelachen om jullie verhalen!

Ik heb er ook twee:

Ik was met mijn vriend op vakantie en we nadat we een paar dagen in een hotel hadden gezeten zouden we doorrijden naar een andere stad. Mijn vriend is een beetje een neuroot, dus tijdens het inpakken wilde hij checken of er niet nog iets op de kast lag. Dus hij springen om op de kast te kunnen kijken, VOL met zijn hoofd tegen de lamp die daar hing. Ik heb eerst gevraagd of het ging maar kon daarna niet meer stoppen met lachen.

Ander verhaaltje:

Mijn vader was de dakranden van ons huis blauw aan het schilderen. Hij hing het bakje verf aan zijn ladder, zo'n uitschuifding. Toen hij beneden stond en hij zijn ladder weer in elkaar wilde schuiven, stootte het ene deel van de ladder het hele bakje met verf van het andere deel van de ladder. Ook weer VOL op zijn hoofd! Hahaha, er zijn foto's van de blauwe lak in zijn haar en op zijn gezicht, helaas was de verf ook niet op waterbasis.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem114

Bericht 24 Apr 2015 14:39

Re: Grappige verhalen

Oh ik moet ook zo vaak om m'n vriend lachen, terwijl iets dan helemaal niet zo leuk is. Hij wilde de auto inparkeren maar deed er echt tig keer over en ik moest steeds harder lachen! Na de twaalfde poging schoot ik gewoon voluit in de lach en m'n vriend - die echt.. zelden vloekt - trapt in ene volop de gas in, al vloekend en parkeert de auto een straat verderop :D
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers