Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijvoeding, nu al?

<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 22 Apr 2015 12:45

Re: Bijvoeding, nu al?

Als ze goed groeien is er niks aan de hand Anna, blijkbaar zijn het kleine eters, ook niet iedere volwassene der even veel he.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Apr 2015 16:48

Re: Bijvoeding, nu al?

AnnaK schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht nog een maand. Lana kan je uitleggen waarom je met brood bent begonnen, is dat beter?

Hier kijken ze trouwens helemaal niet naar eten. S is überhaupt niet geïnteresseerd in eten. Tijdens de fles is ze alleen maar aan het lachen en ze zit de hele dag door met haar handjes te spelen en als ze de kans krijgt dan pakt ze ook de handjes van haar broer. Dus ik heb zelf helemaal niet het idee dat ze er aan toe zijn. Ik vind wel dat ze weinig drinken. De fles gaat nooit leeg en dan krijgen ze al minder dan dat ze zouden moeten krijgen met hun gewicht.


ik denk dat Lana bedoelt, dat je ook met brood de gecorrigeerde leeftijd aan moet houden.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 22 Apr 2015 19:10

Re: Bijvoeding, nu al?

Lejow schreef:
AnnaK schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht nog een maand. Lana kan je uitleggen waarom je met brood bent begonnen, is dat beter?

Hier kijken ze trouwens helemaal niet naar eten. S is überhaupt niet geïnteresseerd in eten. Tijdens de fles is ze alleen maar aan het lachen en ze zit de hele dag door met haar handjes te spelen en als ze de kans krijgt dan pakt ze ook de handjes van haar broer. Dus ik heb zelf helemaal niet het idee dat ze er aan toe zijn. Ik vind wel dat ze weinig drinken. De fles gaat nooit leeg en dan krijgen ze al minder dan dat ze zouden moeten krijgen met hun gewicht.


ik denk dat Lana bedoelt, dat je ook met brood de gecorrigeerde leeftijd aan moet houden.


Dit bedoel ik inderdaad, het stond er een beetje onduidelijk :).

Ieder kindje neemt wel naar behoefte. Mijn zoon bijvoorbeeld dronk echt veel meer dan dochter. Die dronk kleine beetjes.
En zo gaat het nog steeds, haha.
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Apr 2015 19:41

Re: Bijvoeding, nu al?

AnnaK schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ze zijn aankomende donderdag 4 maanden, maar ze zijn wel een maand te vroeg geboren. Ik heb niet echt een gevoel hoor, over wat juist is. Ze drinken al vanaf de geboorte niet wat ze zouden moeten drinken. Ook niet toen ze borstvoeding kregen. Daar ben ik overigens een maand geleden mee gestopt.CB adviseerde fruit omdat hun ontlasting onregelmatig en maar 2x in de week komt.


CB corrigeert de leeftijd niet, daardoor kloppen de adviezen voor mijn gevoel ook niet helemaal. Met name over wat ze op een bepaalde leeftijd moeten kunnen of doen. Ik zou dus sowieso wachten tot ze gecorrigeerde leeftijd 4 maanden zijn. Maar ik vind het toch nog steeds wel erg vroeg en ik zou zelf wachten tot zes maanden tenzij ik zélf ook het gevoel heb dat mijn kinderen toe zijn aan bijvoeding.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron