Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heel veel moedervlekjes.

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 21 Apr 2015 06:33

Heel veel moedervlekjes.

Het viel mij gisteren ook al op en maar ik zag het net weer, ik krijg er op eens zo veel moedervlekjes bij. Ze komen en blijven dan wel in dezelfde vorm. Allemaal kleintjes. Maar ik vind het zo veel in eens. Wie heeft dit ook gehad?
10-08-2017 ♥
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 21 Apr 2015 07:12

Re: Heel veel moedervlekjes.

Ik heb ook superveel moedervlekken en er komen er bij mij ook nog steeds bij...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Apr 2015 07:13

Re: Heel veel moedervlekjes.

Ik. En ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik heb er echt mega veel.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Apr 2015 08:26

Re: Heel veel moedervlekjes.

Me too. Ik had er al veel maar er blijven er steeds bijkomen. Niks aan te doen vrees ik :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem280

Bericht 21 Apr 2015 08:35

Re: Heel veel moedervlekjes.

Heb het ook, vind het wel leuk :ja:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Apr 2015 08:46

Re: Heel veel moedervlekjes.

Ik heb het ook! Vooral op mijn rug en armen, en er komen er inderdaad nog steeds bij.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem149

Bericht 21 Apr 2015 09:58

Re: Heel veel moedervlekjes.

Ik heb dat ook, vooral op mijn schouders.
<<

Tyrael

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:16

Bericht 21 Apr 2015 10:31

Re: Heel veel moedervlekjes.

Ik heb er de laatste tijd ook weer veel bijgekregen, zelfs 2 op mijn hand (heel irritant omdat ik vaak denk dat ik iets op mijn hand geknoeid heb ofzo :laughcry: ).
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 21 Apr 2015 10:41

Re: Heel veel moedervlekjes.

Dat is niet erg, moedervlekken zijn gewoon pigmentvlekken, die maak je in principe je hele leven aan. Pas wanneer een nieuwe moedervlek er anders uit gaat zien, bijvoorbeeld grillig, een heel andere kleur of kleurovergangen, bloedend of pijnlijk, dan is er wat aan de hand. Ik krijg er ook heel regelmatig een moedervlek bij, die heet ik altijd hartelijk welkom in de grote moedervlekfamilie die mijn huid al bevat :p

Ik kreeg alleen vorig jaar een nieuwe moedervlek die gelijk al heel gek was. Pikzwart, in tegenstelling tot de schattige lichtbruine moedervlekken op de rest van mijn lichaam, hij groeide razendsnel (van een piepklein puntje tot ongeveer de doorsnede van een potlood in 2,5 week tijd), en was vrij pijnlijk. Daar ben ik toen wel voor naar de dermatoloog geweest, vooral omdat ik niet meer confortabel kon zitten vanwege de gevoeligheid, bleek het helemaal geen moedervlek te zijn, maar wat tumorweefsel in een bloedvat. Het was dus eerder vergelijkbaar met een groeiende bloedblaar dan met een moedervlek, wat de kleur en de gevoeligheid wel verklaarde. Toen voelde ik me wel een beetje dom :nerd:
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 21 Apr 2015 13:51

Re: Heel veel moedervlekjes.

Ik heb er ook een heleboel bij gekregen, vooral het laatste jaar.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 22 Apr 2015 08:45

Re: Heel veel moedervlekjes.

Goed om te horen dat meer hier last van hebben. Ze zien er inderdaad niet gek uit dus daar maak ik mij geen zorgen om. Ik vond het alleen zo vreemd dat er zo veel tegelijk kwamen.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem148

Bericht 22 Apr 2015 08:52

Re: Heel veel moedervlekjes.

Mij viel het de laatste maanden ook op. Vooral sinds ik zwanger ben want toen had ik tijd teveel. Wel grappig dat ik Veel moedervlekjes ontdekte terwijl ik moeder werd!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers