Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ierland

<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:31

Bericht 20 Apr 2015 19:31

Ierland

Binnenkort ga ik 2 weken naar Ierland. Ik heb nu alleen nog maar een hostel in Dublin geboekt. Wie heeft er tips over wat ik niet mag missen in Ierland of tips voor een goed hostel?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 21 Apr 2015 18:56

Re: Ierland

Ik zou hier nog een stuk over Galway en omgeving posten. Ik heb dat bijna klaar en kan je dus wel het stuk tot nu toe pm-en.

Ierland is prachtig. Ga sowieso een van Aran Islands (ik ben zelf ben op Inisheer geweest, huur daar een mountainbike en fiets over het eiland. Prachtig!). Verder Colmacnoise, Dingle, Ring of Kerry, Cliffs of Mohor, Rock of Cashel, Glandalow valley, Powerscourt Gardens (laatste twee genoemde liggen relatief in de buurt van Dublin) en nog veel meer...
<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:31

Bericht 21 Apr 2015 22:12

Re: Ierland

Bedankt voor je reactie. cliffs of mohor stonden al op mijn lijstje. Ga nu eens kijken voor de rest van je tips. Dankjewel dat je het stuk wilt pm-en.
<<

Anoniem287

Bericht 21 Apr 2015 22:32

Re: Ierland

Ierland is geweldig! Ik ben er nu twee keer geweest en ik denk en hoop niet dat het bij deze twee keer zal blijven. Als je naar de Glendalough Valley gaat in de Wicklow Mountains heb ik nog een tip voor een fijne B&B, maar aangezien je in Dublin in een hostel zal verblijven en om tips voor hostels vraagt, denk ik dat het boven je budget zal zijn? Uiteraard zijn er nog meer B&B's daar in de omgeving, maar met deze heb ik ervaring. http://www.bramblerock.com

Oh en ik moet het echt even zeggen: het is Moher, niet Mohor :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers