Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat gaan jullie doen op koningsdag?

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Apr 2015 17:31

Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Nou vertel wat gaan jullie doen op koningsdag. Hier totaal geen inspiratie. Wil eens wat leuks doen maar ja wat
Afbeelding
<<

Anoniem107

Bericht 19 Apr 2015 17:45

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Niet heel veel, of althans, niks spectaculairs. We gaan de rommelmarkt hier over en gaan even wat in het centrum rondsnuffelen. M'n tante en vrienden van ons staan ook op die rommelmarkt, dus wellicht blijven we daar ook nog wel even hangen. Op één van de pleinen hier is een muziekfeest met verschillende coverbandjes, dat lijkt me ook wel gezellig.
<<

Anoniem103

Bericht 19 Apr 2015 17:50

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

In de ochtend gaan we naar de kinder vrijmarkt in de buurt. Daarna heb ik avonddienst op m'n werk.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 19 Apr 2015 17:53

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Ik heb dan een paar verjaardagen.
<<

Anoniem107

Bericht 19 Apr 2015 17:54

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Jada schreef:Ik heb dan een paar verjaardagen.

Óp Koningsdag?
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 19 Apr 2015 17:55

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Maple schreef:
Jada schreef:Ik heb dan een paar verjaardagen.

Óp Koningsdag?

Ja
<<

Anoniem107

Bericht 19 Apr 2015 17:57

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Oke, dat kan. Mijn moeder was altijd op Koninginnedag jarig en zij vierde het nooit op 30 april omdat ze vind dat ze dat niet kin maken richting de evt visite. Vandaar dat ik er een beetje van sta te kijken :)
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 19 Apr 2015 18:00

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Maple schreef:Oke, dat kan. Mijn moeder was altijd op Koninginnedag jarig en zij vierde het nooit op 30 april omdat ze vind dat ze dat niet kin maken richting de evt visite. Vandaar dat ik er een beetje van sta te kijken :)

Oh het is ook allemaal wel vrijblijvend hoor. Als ik zou zeggen dat ik niet kom omdat ik graag iets anders wil doen met Koningsdag dan zouden ze dat ook allemaal prima vinden.
Maar ik en de meeste mensen in mijn omgeving hebben niet zoveel met Koningsdag dus een prima dag om je verjaardag te vieren als je die dag toch jarig bent.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 19 Apr 2015 18:32

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Op vakantie / vliegen
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem178

Bericht 19 Apr 2015 18:34

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Naar Klok Rock Orange. Vind het wel fijn dat Eindhoven voor elk soort publiek een feest neerzet.
<<

Anoniem167

Bericht 19 Apr 2015 18:34

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Waarschijnlijk werken, anders gewoon lekker dagje met m'n vriend
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 19 Apr 2015 18:39

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

In de ochtend even met de kinderen over de rommelmarkt (elk jaar weer en elk jaar struikel ik zo over de troep dat ik me voorneem het jaar erna gewoon thuis te blijven. Maar wie weet vind ik dit jaar wel echt wat leuks ;) )
In de middag /avond moet ik werken
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Apr 2015 18:42

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Ik denk gewoon even hier in de stad naar wat muziek luisteren en wandelen, niet echt iets bijzonders.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Apr 2015 18:58

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Ik ga met mijn kinderen het weekend logeren bij mijn broer. Die wonen in een dorp vlak bij Leeuwarden waar veel te doen is. Dus we vertrekken zaterdag of zondag, en blijven dan tot en met maandag.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 19 Apr 2015 18:59

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Vrijmarkten! bezoeken. O heerlijk, ik hou er zo van he. Ben blij dat het seizoen weer "geopend" is qua rommelmarkten & kofferbakverkopen etc.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 19 Apr 2015 19:02

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Denk een rondje door het dorp hier met M. En misschien komt er nog wel iets anders op mijn pad.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem149

Bericht 19 Apr 2015 19:15

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Hopen op mooi weer zodat ik lekker in de tuin kan gaan liggen.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Apr 2015 19:16

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Geen idee.
<<

Anoniem123

Bericht 19 Apr 2015 19:20

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Er is een rommelmarkt voor ons huis. Doe om 8 uur al een rondje, soms eerder. Later in de ochtend nog 2 keer rondlopen. In de middag gaan we voor het eerst de bbq aansteken, is traditie geworden.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Apr 2015 19:21

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Niks bijzonders. Als het mooi weer is, ga ik waarschijnlijk met wat vriendinnen op het terras met speeltuintje.
<<

Anoniem185

Bericht 19 Apr 2015 19:21

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Ik moet werken. Werk in België, dus helaas voor mij geen vrije dag op Koningsdag.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Apr 2015 19:25

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Yadira schreef:Geen idee.



Wij waren vorig jaar in je woonplaats! Was erg gezellig, leuk voor de kinderen, en grote vrijmarkt!
<<

Anoniem304

Bericht 19 Apr 2015 19:28

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Popcorn schreef:
Yadira schreef:Geen idee.



Wij waren vorig jaar in je woonplaats! Was erg gezellig, leuk voor de kinderen, en grote vrijmarkt!

Ja meestal kijk ik wel even op de vrijmarkt idd!
<<

Anoniem273

Bericht 19 Apr 2015 19:30

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

Ik denk even een rondje door ons dorp, de vrijmarkt is voor ons huis. Verder klussen boven. :)
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 19 Apr 2015 19:37

Re: Wat gaan jullie doen op koningsdag?

In de ochtend door het dorp lopen hier met zijn drieën. Er is ook nog braderie en een aantal eettentjes dus dat is dan wel leuk.
Verder geen idee. Moet er nog steeds aan wennen dat we niet meer "loesoe kunnen gaan" in Amsterdam haha.
Ohja ik geloof dat er voor kleine kinderen nog allerlei speeldingen zijn dus misschien daar nog even kijken.
04-2014
10-2015
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers