Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkoop eten in Dordrecht

<<

Anoniem122

Bericht 19 Apr 2015 12:05

Goedkoop eten in Dordrecht

Iemand toevallig bekend in Dordrecht? Ben nog opzoek naar een leuk, klein en goed betaalbaar restaurantje/eetcafe waar je makkelijk in je eentje kan gaan eten zonder gek aangekeken te worden.

Heb woensdag sollicitatiegesprek en ga er dinsdag al heen, slaap in Stayok.ay Dordrecht en je kan daar helaas niet zelf koken :thumbdown:

Andere optie is even snel langs een snackbar gaan, maar wil liever wat meer keus hebben :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Apr 2015 12:26

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Zit daar geen beren restaurant toevallig?
<<

Anoniem122

Bericht 19 Apr 2015 12:30

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Ha toevallig, die kwam ik net tijdens het googlen ook tegen! Is dat iets? Het zag er heel groot uit, weet niet of het niet raar is om daar in je eentje heen te gaan?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Apr 2015 12:31

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Nee hoor, de meeste hebben ook een bar waar je aan kunt zitten.

ik vind het beren restaurant altijd goed te eten, niet duur en veel keuze :D
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 19 Apr 2015 14:21

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Gewoon Dordrecht in gaan, er zijn net als overal, genoeg eetcafe's, restaurants ed waar je alleen kunt eten/zitten zonder dat je gek wordt aangekeken omdat je alleen bent. Ga gewoon om een uur of zes de stad in, dan zijn er genoeg mensen die niet echt een avond uit eten gaan maar gewoon na het werk oid een hapje gaan eten. Bij mooi weer lekker een terrasje pakken, anders bij voorkeur tafeltje aan het raam, heb je genoeg te zien. Ik lees bv van te voren vaak een krant of iets van de leestafel die op veel plekken wel is. En op veel plekken zie je snel genoeg of ze een soort dagmenu hebben oid.

http://www.eetcafedepassant.nl/ Hebben ze een dagmenu voor 12,50
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 19 Apr 2015 14:24

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem122

Bericht 19 Apr 2015 16:25

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Bedankt voor je reactie, ik weet dat ik gewoon Dordt in kan lopen en rondkijken maar heb daar niet veel zin in. Heb liever van te voren een idee waar heen te gaan ipv te moeten gaan zoeken na een dag werken :-) Vandaar dat ik hier berichtje plaatste, is ook wel fijn om te weten waar het eten goed is.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Apr 2015 16:58

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Ik weet het helaas niet want ik woon er pas net. Maar ik vind in mijn eentje ergens gaan eten sowieso niet raar. Gewoon doen dus!
Wat voor sollicitatie heb je? Ik dacht dat je naar Thailand zou gaan?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Apr 2015 16:59

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

T is dat ik dinsdag zelf laat thuis ben anders had je gerust mee mogen komen eten trouwens.
<<

Anoniem122

Bericht 19 Apr 2015 17:05

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Ah wat lief van je! Ja het stomme is dat ik in Thailand er geen probleem mee had, maar laatst was ik in Antwerpen en durfde ik het toch niet aan om in mijn eentje een restaurantje in te lopen.. Wil daarom nu iets beter voorbereid zijn ;)

Thailand staat even on hold, er is geen toestemming vanuit het hoofdkantoor gekomen, er is geen budget om iemand aan te nemen op het moment. Ik blijf bovenaan hun lijst staan, maar ik kan niet nu stil gaan staan. Dus zoek toch werk nu hier in NL en zie dan wel hoe de toekomst loopt. Misschien over een jaar, misschien over een paar jaar dat ik terug ga naar Thailand. Het belangrijkste is nu werk vinden, ervaring opdoen en ook vooral, weer een eigen appartementje gaan huren!
Heb nu een sollicitatie bij het bedrijf waar ik al eerder gewerkt heb, dus hopelijk werkt dat in mijn voordeel :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Apr 2015 19:58

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Wat jammer! Maar ja je kunt inderdaad moeilijk gaan zitten wachten tot het wel kan. Hopelijk vind je gauw een leuke en geschikte baan waar je de nodige ervaring kan gaan opdoen!
<<

Anoniem122

Bericht 19 Apr 2015 20:06

Re: Goedkoop eten in Dordrecht

Dankjewel! Ik hoop ook echt dat ik aangenomen wordt, door mijn werk destijds bij dit bedrijf besloot ik om die opleiding te gaan doen, dus zou het extra leuk zijn om juist daar nu weer te gaan werken. Had daar ook graag mijn stage gedaan maar mocht van de opleiding geen stage in NL doen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers