Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


airfryer

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 06 Jul 2015 13:54

Re: airfryer

Mijn ouders hebben een Actifry, maar ik vind de Airfryer toch een stuk fijner. Dingen uit de Actifry zijn minder krokant.

Dat van die rook is herkenbaar, dat heb je met dingen waar veel vet in zit. Ik heb het met loempia's altijd heel erg, maar er is weinig tegen te doen. Ik zet meestal een extra raam open.
<<

Anoniem123

Bericht 07 Jul 2015 08:53

Re: airfryer

Ik had het laatst ook met loempia's en gisteren met de diepvries kibbeling.
Sommige doen een klein beetje water onderin de bak, dat kan de rook wat minder maken.
<<

anoniem203

Bericht 07 Jul 2015 09:16

Re: airfryer

Zonnetje schreef:
Yadira schreef:
Zonnetje schreef:Ik heb een vraagje. Gisteren heb ik wat bitterballen in de airfryer gebakken en toen ze klaar waren, rookte de airfryer best wel. Hebben jullie dit ook? Of is er een manier om dit te voorkomen?

Ik denk dat je altijd wel iets ruikt. Als je de oven gebruikt ruik je dat ook.

Ik vind het iig lang niet zo stinken als frituren.


Het gaat me niet om de geur, maar er hing best veel rook in de keuken.


Misschien dat er ergens een verbrand stukje eten zit?
<<

Anoniem174

Bericht 07 Jul 2015 14:35

Re: airfryer

Zit er misschien veel vet op de spiraal Zonnetje? Die is lastig schoon te maken, maar kan wel behoorlijk vies worden.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2015 10:17

Re: airfryer

Ik wil vanavond eigenlijk aardappelschijfjes in de airfryer maken. Ik heb altijd zo`n zakje uit de koeling van de Lidl. Weet iemand op hoeveel graden en hoeveel minuten ik deze het beste kan maken?
<<

Anoniem273

Bericht 08 Jul 2015 10:28

Re: airfryer

Ik gebruik deze site! http://tjeerd.eu/airfryer/airfryer-baktijden/
En ik ben lid van de airfryer FB pagina haha :)
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2015 10:30

Re: airfryer

Aziraphale schreef:Ik gebruik deze site! http://tjeerd.eu/airfryer/airfryer-baktijden/
En ik ben lid van de airfryer FB pagina haha :)

Haha. Ja die site had ik ook gezien, maar zie daar niet echt voorgekookte aardappelschijfjes staan, wel krieltjes. Alleen aardappelschijfjes ontdooid, maar dan stel ik me weer van die Aviko zakken voor die je hebt laten ontdooien, terwijl dat weer volgens mij niet hoeft.

Anyway, maar even proberen denk ik. Doe eerst wel 14 minuten ofzo. Zo nu en dan even husselen en dan nog een paar minuutjes erbij.
<<

Anoniem174

Bericht 08 Jul 2015 10:31

Re: airfryer

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 20 Okt 2015 08:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2015 10:33

Re: airfryer

Oh en ik ben nu ook lid van de pagina. Zie al een hoop goede tips, thanks!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2015 10:33

Re: airfryer

Believe schreef:Zou 180 graden doen en qua minuten even kijken wanneer je ze zelf goed vindt.
Tussendoor misschien even schudden? Doe ik met krieltjes wel altijd.

Ja, zo ga ik het maar proberen idd! :ja:
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2015 08:27

Re: airfryer

Gelukt. Op 180 graden. In totaal ongeveer 20 minuten. Zo nu en dan even kijken en schudden.

De smaak moet wel even wennen, maar ik vind het wel lekker. Mijn vriend zat eerst een beetje vreemd te kijken, want normaal hebben we altijd hele zachte aardappelschijfjes en nu waren ze wat knapperiger enzo, maar ook hij is nu wel enthousiast.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 09 Jul 2015 16:15

Re: airfryer

Als het goed is gaan wij vanavond een pan ophalen via marktplaats. We zullen hem dit weekend voor de eerste keer gaan gebruiken denk.

Ben erg benieuwd!
<<

Anoniem114

Bericht 09 Jul 2015 16:18

Re: airfryer

Mijne komt morgen binnen! Ik kan niet wachten :D
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 10 Jul 2015 19:03

Re: airfryer

vraag voor de mensen met een airfryer Viva HD9220/20.
Wij hebben hem dus tweedehands gekocht, ziet/zag er nog perfect uit, zou maar één keer gebruikt zijn.

Nu hebben we hem net aangezet, timer gezet op drie minuten, maar na een minuut ongeveer houdt die timer ermee op. Het lijkt wel alsof hij dus niet helemaal goed afloopt.

Lijkt mij niet de bedoeling van een nieuwe airfryer toch? Hebben daar meer mensen last van?
<<

Anoniem137

Bericht 10 Jul 2015 19:08

Re: airfryer

Dat is die zonder een digitaal schermpje toch? Moet je een timer zetten om hem voor te verwarmen? Je moet hem namelijk sowieso even een paar minuutjes voor verwarmen. Bij de mijne (ik heb met een digitaal schermpje) stel ik eerst de temperatuur in, dan warmt hij automatisch voor en daarna pas doe ik het eten erin en zet ik de timer. Maar ik weet niet of dat bij jouw model dan weer anders werkt en je misschien bij het voorverwarmen wel een timer moet zetten.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 10 Jul 2015 19:18

Re: airfryer

Je moet een timer zetten bij voorverwarmen ja. Dan lijkt ie dus raar te doen dat de timer zo weinig minuten niet goed pakt ofzo.

Hebben net gewoon iets erin gemaakt met meer minuten en nu lijkt ie het wel beter te doen en alle minuten goed te pakken!

Even aankijken dus.
<<

Anoniem123

Bericht 11 Jul 2015 08:31

Re: airfryer

Winegum: heb je het apparaat niet getest bij die mensen? Heb je er eventueel nog garantie op?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Jul 2015 13:52

Re: airfryer

Inmiddels hebben we hem goed kunnen gebruiken. De eerste minuten leken in het begin niet goed te werken, maar dat bleek uiteindelijk loos alarm te zijn.
Ik ben er nu al erg blij mee haha.
<<

Anoniem123

Bericht 13 Jul 2015 07:49

Re: airfryer

fijn dat hij het gewoon goed doet. Veel plezier ermee :)
<<

anoniem203

Bericht 19 Aug 2015 16:14

Re: airfryer

Mijn aanbaklaag van mijn Airfryer laat los :(

En deze week vielen er ook ineens 2 hele kleine ijzeren balletjes onder uit de Airfryer. Zo groot als zo'n balletje die in een vulling zit van een vulpen.

Ik moet 'm nu gaan opsturen maar ik kan 'm eigenlijk niet missen.. :cry:
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2015 16:38

Re: airfryer

Noooooooooo!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Aug 2015 17:57

Re: airfryer

jemig dat is snel ava
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 20 Aug 2015 13:37

Re: airfryer

Nou idd dat is best snel, zo lang heb je hem nog niet, wat balen zeg
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 22 Aug 2015 10:37

Re: airfryer

Dat is echt balen, Ava! Hopelijk heb je 'm snel terug en blijft ie dan lang gewoon goed werken.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 28 Aug 2015 19:09

Re: airfryer

Al enig idee of hij snel terug komt Ava?
Ik kan hem ook echt niet missen, er gaat (zeker in de vakantie als we vaak lunchen met afbakbroodjes) bijna geen dag voorbij zonder dat we hem gebruiken.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers