Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mag ik even heel trots zijn!

<<

anoniem203

Bericht 17 Apr 2015 21:35

Mag ik even heel trots zijn!

Mijn oudste zoon slaapt nu al 3 weken zonder speentje! Hij is nu ruim 4,5 en hij was echt zó verslaafd aan dat ding. We hadden echt zo veel dingen gedaan, verzonnen, beloofd en noem maar op maar hij trapte er gewoon niet in. Tot ik de tip kreeg om iedere dag een mini stukje van het speentje af te knippen en dat leek te helpen. Alleen brak bij zijn laatste speentje ineens heel het speentje af (waar dus nog maar de helft van over was) en dat vlak voordat hij naar bed moest. We hielden onze adem in maar hij deed eigenlijk heel nuchter. 'Oh mij speentje is kapot nou hier mama ik slaap wel zonder speen'.. Volgens mij heb ik in heel m'n leven nog nooit zo verbaasd gekeken haha! Hij ging ook echt zonder mokken of huilen slapen en de volgende ochtend zag hij zijn speentje op tafel liggen en zei ' mama ik hoef mijn speentje niet meer en ik ga 'm nu ook meteen in de prullenbak gooien' en sindsdien slaapt hij al een roosje en heeft nooit meer naar zijn speen gevraagd. En ik ben echt zooo trots!! We hebben altijd gezegd dat al hij een week lang zonder speen zou slapen hij mee mocht naar de speelgoedwinkel en daar iets mocht uitzoeken. En dat heeft hij gedaan. Er staat nu een mooie grote kraan + vrachtwagen van Bruder te blinken op zijn kast! :smile:
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 17 Apr 2015 21:38

Re: Mag ik even heel trots zijn!

Hij zoekt ook wel meteen een goed cadeau uit, haha! Wat een knapperd!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem236

Bericht 17 Apr 2015 21:44

Re: Mag ik even heel trots zijn!

Fijn dat het nu is meegevallen!

Hier soortgelijk verhaal. Rond Sinterklaastijd in zijn schoen gedaan voor babypiet. S avonds huilen huilen huilen. Niet naaaaaa babypieeeet, zo sneu, ding teruggeven ook omdat hij pas 2 was. Maar hij beet hem kapot en ik kon onderhand elke week n nieuwe halen.

Tot we pakjes avond gevierd hadden bij schoonfamilie. We kwamen thuis en zag dat de speen helemaal doorgebeten was. Snel naar de jumbo en ah gefietst maar beide hadden geen spenen voor 18+ maanden. Eerste avond ging het inslapen slecht maar daarna heeft hij de hele nacht als een roosje geslapen. Toen ook maar geen nieuwe gekocht, viel echt 100% mee. Alleen sindsdien is hij wel Stuk vroeger wakker.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 17 Apr 2015 21:50

Re: Mag ik even heel trots zijn!

Wat goed!!

Hier is de oudste sinds een maand van het duimen af. Ik ben ook zo trots op hem. Hij deed het altijd en overal en had niet eens in de gaten dat hij het deed. Uiteindelijk heeft hij een kleine week pleisters gedragen en hij is er vanaf! Hij mocht ook een cadeautje uitkiezen en koos voor een lego politie auto, viel me nog alles mee :smile:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Apr 2015 08:10

Re: Mag ik even heel trots zijn!

Oh wat goed zeg! Dat verdient inderdaad een mooi cadeau.

Hier is B sinds deze week zindelijk. Ik was de luiers zo zat en wilde wel eens kijken wat er zou gebeuren, dus heb hem afgelopen zondag gewoon uit gedaan. Mevrouw blijkt heel goed aan te kunnen geven dat ze moet plassen, alleen is het in een luier lekker makkelijk want dan kun je doorspelen natuurlijk!
's Nachts hebben we hem ook gelijk uit gedaan, en op een paar kleine ongelukjes na gaat het eigenlijk heel erg goed.
Woensdag was ze bij de gastouder aan het spelen in de speeltuin en daar had ze in haar broek geplast en het niet gezegd, want 'Mama... in de speeltuin is toch geen wc??' :laughcry:
<<

anoniem203

Bericht 18 Apr 2015 13:25

Re: Mag ik even heel trots zijn!

Bedankt allemaal! Hij heeft idd een groot cadeau uitgekozen maar dat heeft hij dan ook dubbel en dwars verdiend!

Lotus hier zijn de ochtenden hetzelfde gebleven qua tijd. Dus dat is ons ook erg mee gevallen. We waren ook bang dat hij wat vaker wakker zou worden in de nacht maar we hebben het idee dat hij nu ook veel beter door slaapt. Voorheen was hij minimaal 1x per nacht wakker en nu slaapt hij de hele nacht door. Misschien ook wel toeval maar het is wel toevallig.

Knillis ook erg knap van je zoon en een pleister is idd ook een goed idee!

En Lejow goed van B.!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers