Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Polygamie

<<

ChiQ

Bericht 17 Apr 2015 15:36

Re: Polygamie

Haha jaa Kate.. Om te huilen.

'So we went to the playground, and Cara was having so much fun, and then.... maddie was protecting the little ones. Yes we had fun.' Allemaal even monotoon.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 17 Apr 2015 15:50

Re: Polygamie

Ik zit vanaf woensdag ziek thuis, dus heb mij ook kostelijk vermaakt met een paar afleveringen van 'my five wives'. Ik vind het een bizarre en ondenkbare situatie. Ze zien er wel gelukkig uit, ook al is er wel veel jaloezie tussen de vrouwen. Qua eten e.d. vind ik het wel veel lopende band werk voor die kinderen, dat is wel sneu eigenlijk. Er is niet een hele gezellige sfeer rond eten, want daarvoor zijn het te veel kinderen.
Vanmiddag in de aflevering gingen ze kamperen. Oh my, met 30 mensen kamperen is echt een soort zomerkamp organiseren! Ik hou echt wel van kamperen, maar dat gaat mij wel veel en veel te ver. Echt niet te doen!
<<

Anoniem132

Bericht 17 Apr 2015 16:03

Re: Polygamie

Ik zou ook echt niet mijn man kunnen delen dat ten eerste. Normaal gesproken ben ik niet jaloers maar dan zou ik het zeker weten worden. Je man bij een ander in bed en jij mag lekker in je eentje liggen. Feest.

Maar het valt mij vooral op hoe onderdanig die vrouwen zijn (bij Sister Wives in ieder geval). Daar was tijdje geleden ook zo'n vraag en antwoord voor en vroeg iemand of een vrouw dan ook meerdere mannen mocht hebben. Nou daar lachte Kody wat om, want dat kon in zijn ogen écht niet. Tja dat verschil zie ik dan weer niet.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 17 Apr 2015 16:21

Re: Polygamie

Jill schreef:
Maar het valt mij vooral op hoe onderdanig die vrouwen zijn (bij Sister Wives in ieder geval). Daar was tijdje geleden ook zo'n vraag en antwoord voor en vroeg iemand of een vrouw dan ook meerdere mannen mocht hebben. Nou daar lachte Kody wat om, want dat kon in zijn ogen écht niet. Tja dat verschil zie ik dan weer niet.


Nee, ik ook niet inderdaad!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 16:37

Re: Polygamie

ChiQ schreef:Haha jaa Kate.. Om te huilen.

'So we went to the playground, and Cara was having so much fun, and then.... maddie was protecting the little ones. Yes we had fun.' Allemaal even monotoon.

Hahahahahaha. You made my day. Ik hoor het gewoon!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Apr 2015 16:38

Re: Polygamie

Caro schreef:Ik kan die Kate echt niet luchten of zien. Ik krijg zó de kriebels van dat mens.


Ik vind haar ook heel vaak gewoon echt héél onaardig en onsympathiek. Zo kattig en kil!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem140

Bericht 18 Apr 2015 09:11

Re: Polygamie

Nee ik zou het niet kunnen, ik ben veel te jaloers. Maar het lijkt me wel handig, altijd oppas, je kunt gaan en staan waar je wil. Ik zou dan alleen emotioneel onafhankelijk moeten zijn van die man, maar ja dan zal ie me vast niet in zijn harem willen hebben.
<<

Anoniem148

Bericht 18 Apr 2015 22:03

Re: Polygamie

Ik heb een keer gezien bij Sister wife dat een dochter wilde studeren maar dat mocht niet van die koby omdat hij dat niet kon betalen. Zij kon echt goed leren en moest nu maar een beurs zien binnen te krijgen want anders moest ze iets gaan doen wat ze niet wilde. Dat vind ik echt zielig. Als hij gewoon zijn lul in zijn broek houdt en maar een paar kinderen heeft die hij goed kan verzorgen dan zoveel kinderen en allemaal maar een beetje. Dat snap ik dan niet. Vond het echt zielig voor haar!

Die man van de duggers die heeft dan maar 1 vrouw en bijna 20 kinderen maar die kunnen tenminste wel studeren.

Beide situaties lijken mij niet gezond.

En jullie hebben gelijk wat betreft Kate. Irritant en inderdaad die monotone stem. Bij mij gaat de tv op een andere zender als zij komt. En volgens mij was ze ook echt een bitch tegen die man. Heb maar een paar afleveringen gezien maar zij had toen ruzie met die man. Dat was gewoon echt niet normaal Hoe zij tegen hem deed en daarna tegen die kinderen. Nee sindsdien kijk ik dus niet meer.
<<

Anoniem122

Bericht 19 Apr 2015 08:45

Re: Polygamie

Dandelion schreef:Ik heb een keer gezien bij Sister wife dat een dochter wilde studeren maar dat mocht niet van die koby omdat hij dat niet kon betalen. Zij kon echt goed leren en moest nu maar een beurs zien binnen te krijgen want anders moest ze iets gaan doen wat ze niet wilde. Dat vind ik echt zielig. Als hij gewoon zijn lul in zijn broek houdt en maar een paar kinderen heeft die hij goed kan verzorgen dan zoveel kinderen en allemaal maar een beetje. Dat snap ik dan niet. Vond het echt zielig voor haar!

Die man van de duggers die heeft dan maar 1 vrouw en bijna 20 kinderen maar die kunnen tenminste wel studeren.

Beide situaties lijken mij niet gezond.

En jullie hebben gelijk wat betreft Kate. Irritant en inderdaad die monotone stem. Bij mij gaat de tv op een andere zender als zij komt. En volgens mij was ze ook echt een bitch tegen die man. Heb maar een paar afleveringen gezien maar zij had toen ruzie met die man. Dat was gewoon echt niet normaal Hoe zij tegen hem deed en daarna tegen die kinderen. Nee sindsdien kijk ik dus niet meer.


Volgens mij ging dat om een hele dure (prive?) universiteit die 20.000 dollar per jaar kostte terwijl de anderen naar gewone universiteiten gingen die een stuk goedkoper waren. En dat ze daar daarom niet heen mocht.

Overigens hebben de Duggars geen schulden en ook geen hypotheek, zij hebben het financieel gezien een stuk beter voor elkaar dan de Brown family (Sister wives)
<<

Anoniem114

Bericht 19 Apr 2015 09:08

Re: Polygamie

Ging om een medische opleiding, volgens mij omdat ze arts wilde worden. En dat kon-ie idd niet veroorloven. Maar dan nog... 24 kinderen in Amerika laten studeren, dan moet je wel een heel goed inkomen hebben.

Anderzijds; echt pensioen hebben ze ook niet nodig, met al die kinderen. Er is straks vast wel iemand die een schuurtje over heeft.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 19 Apr 2015 09:18

Re: Polygamie

Ik vind het vooral zielig voor die kinderen. Al roepen ze nog zo hard dat ze er steeds voor alle kinderen zijn, toch zie je elke keer wel weer een kind in een interview aangegeven dat ze het gewend zijn dat papa er niet bij kan zijn. En voor tv komt het dan natuurlijk altijd heel mooi uit dat hij er dan wel is en dan zie je dat kind helemaal blij worden. Maar als je 20+ kinderen hebt kun je er niet voor alle kinderen zijn en uiteindelijk moeten die dan toch inleveren.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers