Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doorkomende kiezen

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 17 Apr 2015 13:13

Doorkomende kiezen

Na ruim een week superslechte nachten, kwam ik er achter dat Mats zijn kiezen al doorkomen. Er zijn er nu gelukkig al 2 doorheen, maar 2 moeten nog. Hij heeft nu 3 dagen achter elkaar paracetamol gehad en ik smeer met Dentinox, maar dat werkt maar de halve nacht geloof ik... Ik wil ook niet te lang achter elkaar pcm geven, hoe lang doen jullie dat? En misschien nog andere tips om de pijn te verlichten?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 17 Apr 2015 18:41

Re: Doorkomende kiezen

Ik gaf altijd Chamodent druppels. Homeopathisch middeltje, F had daar voldoende aan, heeft maar zelden paracetamol nodig gehad.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 18 Apr 2015 15:13

Re: Doorkomende kiezen

Hier waren de eerste kiezen in de nacht ook een drama. Duurde 3 weken. Er kwamen er drie tegelijk!
Dus elke avond een zetpil 120mg (die van jou mag al 240mg gezien ik laatst las dat ie al 11 kilo is) en Chamodent druppels en ze sliep.
Overdag had ze genoeg afleiding dus ik gaf 1 zetpil per dag (bij het slapen gaan).
Dentinox werkt hier niet.
succes!
04-2014
10-2015
<<

Anoniem315

Bericht 18 Apr 2015 19:51

Re: Doorkomende kiezen

Ik doe er niks aan. Ze wordt wel eens huilend wakker, maar dan troosten we even en dan leggen we haar weer terug. Als ze koorts heeft (dat heeft ze nu voor zover wij weten zo'n 2 a 3 keer gehad in 16 maanden) krijgt ze een zetpil. Maar ik ben heel terughoudend met zetpillen of andere medicijnen. Het lichaam lost zelf ook veel op en dat moet je tijd gunnen.
<<

ChiQ

Bericht 18 Apr 2015 20:45

Re: Doorkomende kiezen

Fijn Exo, dat jij bijna nooit een zetpil hoeft te geven maar écht pijn bij doorkomende kiesjes en tandjes heeft jouw dochter niet gehad als ze na wat getroost weer gaat slapen. Julian kronkelde letterlijk over de grond en beet zijn eigen vingertjes kapot van de pijn aan zijn tandjes, maar goed mijn kind kreeg 8 tandjes tegelijk, kapot tandvlees en gewoon naar van de pijn. Dus Julian kreeg wel een zetpil en ik smeerde Genigel, enige wat hielp.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Apr 2015 20:47

Re: Doorkomende kiezen

R bonkte met zijn hoofd op de grond van de pijn. Ik had wel een zetpil, vond het zo zielig. Ook zielig voor mijn eigen nachtrust Haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Nathalie

Noob

Berichten: 233

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:50

Bericht 18 Apr 2015 21:23

Re: Doorkomende kiezen

Hier ook genigel en zetpillen. Hij kreeg 4 kiezen in een week en had non stop pijn. Hij huilde veel en wist niet wat hij met zichzelf aanmoest.

Zolang je de bijsluiter volgd kan een zetpil echt geen kwaad.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Apr 2015 21:31

Re: Doorkomende kiezen

Dat snap ik Chiq. Dat is ons dus tot nu toe bespaard gebleven. Ik spreek alleen mijn ervaringen uit. Natuurlijk geef ik m'n kind ook iets tegen de pijn als het ligt te gillen en te kronkelen van de pijn.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers