Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

<<

Anoniem315

Bericht 31 Jul 2016 18:56

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Ik ben begonnen met stranger things. Ik zit er nog niet helemaal in, ik vind hem tot nu toe een beetje een mengelmoesje van eerder geziene series. Even afwachten welke wending het neemt.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 31 Jul 2016 20:16

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Het deed mij een beetje denken aan Under the Dome. Waar vind jij het een mengelmoesje van?
<<

Anoniem315

Bericht 31 Jul 2016 22:31

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Inderdaad Under the Dome, maar ook Misfits, Falling Skies, The Returned, de film Super 8...
<<

Anoniem304

Bericht 01 Aug 2016 10:45

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Wayward Pines, Devious Maids en Suits kijk ik nu wekelijks.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Aug 2016 11:29

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Nashville.

Ben er 4x aan begonnen en kwam er maar niet doorheen.
Bij de 5e keer ben ik bij aflevering 3 begonnen en nu zit ik 'ineens' halverwege seizoen 3 :smile:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

anoniem213

Bericht 01 Aug 2016 11:30

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Heel goed OLL!
<<

Anoniem186

Bericht 01 Aug 2016 12:28

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

American horror story
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 01 Aug 2016 21:21

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Exogenesis schreef:Inderdaad Under the Dome, maar ook Misfits, Falling Skies, The Returned, de film Super 8...


Oh die andere series/film ken ik niet, dus dat scheelt misschien. Ben je nog verder gegaan met Stranger Things en wat vind je er ondertussen van?
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 01 Aug 2016 21:23

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Ik hoef nog maar 1 aflevering van seizoen 1 van Call the Midwife, zit ondertussen helemaal in het verhaal :) Seizoen 2 staat al voor me klaar bij de bieb gelukkig :P

Verder kijk ik ook nog wekelijks naar Devious Maids en The Fosters, en Suits ben ik op dit moment nog even aan het opsparen zodat ik straks lekker veel afleveringen achter elkaar kan bekijken ;)
Laatst gewijzigd door Bueno op 02 Aug 2016 06:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Aug 2016 23:11

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Ik heb nu aflevering 5 gezien, Bueno, en ik ben wel dusdanig geboeid dat ik verder blijf kijken :)
<<

Anoniem177

Bericht 02 Aug 2016 03:38

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Iemand Army wives ook gezien? Volgens mij vrij onbekend maar kijkt ook heerlijk weg
<<

Anoniem304

Bericht 02 Aug 2016 06:51

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Jaaaaaa. Zo leuk!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 07 Aug 2016 11:46

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

OITNB heb ik nu afgekeken, dus nu weer verder met GG. Moet nog ongeveer 1,5 seizoen. Verder kijk ik soms nog een aflevering van Full House als ik voor het slapen gaan nog even een kleine aflevering wil kijken.

Verder wil ik Orphan Black eigenlijk ook wel weer eens oppakken. En volgende maand komt het nieuwe seizoen van Narcos uit, dus daar wacht ik ook op.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Aug 2016 10:56

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

New Girl. Maar ik weet eigenlijk niet waarom, want ik vind het niet echt grappig :P
<<

Anoniem301

Bericht 08 Aug 2016 21:55

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Had ik in het begin ook maar je moet ff doorkijken en dan snap je de humor ineens. Tenminste, dat ging bij mij zo :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 08 Aug 2016 21:55

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Carrie schreef:Had ik in het begin ook maar je moet ff doorkijken en dan snap je de humor ineens. Tenminste, dat ging bij mij zo :smile:

Duurt dat ruim 3 seizoenen? :P

Ik snap de humor wel, maar ik vind het nu echt irritant worden ofzo. Ik weet het niet. Het is niet meer grappig. Ik vond het in het begin absoluut niet grappig en Jess vooral enorm irritant. Daarna ging het wel en nu vind ik er niet zoveel meer aan.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Aug 2016 22:01

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Cotton schreef:
Carrie schreef:Had ik in het begin ook maar je moet ff doorkijken en dan snap je de humor ineens. Tenminste, dat ging bij mij zo :smile:

Duurt dat ruim 3 seizoenen? :P

Ik snap de humor wel, maar ik vind het nu echt irritant worden ofzo. Ik weet het niet. Het is niet meer grappig. Ik vond het in het begin absoluut niet grappig en Jess vooral enorm irritant. Daarna ging het wel en nu vind ik er niet zoveel meer aan.

Hm snappen is ook de verkeerde woordkeuze denk ik. Maar dat kan natuurlijk,
Misschien is New Girl gewoon niet voor jou :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 08 Aug 2016 22:04

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Ik denk het niet. Ik heb sowieso niet zo heel veel met dat komedie achtige en ik vind Nick en Jess nu gewoon echt heel saai op dit moment in de serie. Misschien wordt het nog wel beter. Maarja, ik moet nu wel verder kijken. Half afgemaakte series zijn een doorn in mijn serie kijkende oog natuurlijk.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Aug 2016 22:06

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Haha ja dat snap ik! Ik ben afgehaakt bij seizoen 3 geloof ik van Orphan Black en moet ik ook nog steeds verder kijken van mezelf.
<<

Anoniem291

Bericht 09 Aug 2016 08:30

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Op dit moment Suits en orange is the new black. De andere series moet ik weer even wachten op nieuwe afleveringen/seizoenen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Aug 2016 09:44

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Cotton schreef:Ik denk het niet. Ik heb sowieso niet zo heel veel met dat komedie achtige en ik vind Nick en Jess nu gewoon echt heel saai op dit moment in de serie. Misschien wordt het nog wel beter. Maarja, ik moet nu wel verder kijken. Half afgemaakte series zijn een doorn in mijn serie kijkende oog natuurlijk.


Waarom zou je dat jezelf in godsnaam aandoen? Het leven is te kort om dingen te doen die je niet zo leuk vindt! Ik keek ook New Girl en vond het best leuk, maar ineens stopte ik ermee, kennelijk kon het me niet genoeg boeien. Hetzelfde geldt voor Suits, daar ben ik ook na twee seizoenen mee gestopt geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 09 Aug 2016 09:50

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Bliss schreef:
Cotton schreef:Ik denk het niet. Ik heb sowieso niet zo heel veel met dat komedie achtige en ik vind Nick en Jess nu gewoon echt heel saai op dit moment in de serie. Misschien wordt het nog wel beter. Maarja, ik moet nu wel verder kijken. Half afgemaakte series zijn een doorn in mijn serie kijkende oog natuurlijk.


Waarom zou je dat jezelf in godsnaam aandoen? Het leven is te kort om dingen te doen die je niet zo leuk vindt! Ik keek ook New Girl en vond het best leuk, maar ineens stopte ik ermee, kennelijk kon het me niet genoeg boeien. Hetzelfde geldt voor Suits, daar ben ik ook na twee seizoenen mee gestopt geloof ik.

Nou nou, zo`n drama is het nou ook weer niet.

Zo werkt dat voor mij gewoon. Ik doe geen half werk. :angel:
<<

ChiQ

Bericht 09 Aug 2016 09:52

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Ik kijk Grace & Frankie. Ik vind het echt een leuke serie!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 09 Aug 2016 10:55

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Gilmore Girls! Jeugdsentiment. Ik liep gelijk met Rory qua school en doet me echt terug denken aan mijn eigen middelbareschooltijd.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Aug 2016 12:13

Re: Welke serie ben je op dit moment aan het kijken?

Suits kon me ook echt niet boeien dus daar ben ik na 6 afleveringen mee gestopt. Ik kijk nu ook Gilmore Girls, ben bij seizoen 4. Vind het niet geweldig maar het kijkt lekker weg en je hoeft er niet teveel bij na te denken.

Bloodline keek ik tussendoor en heb net seizoen 2 uit.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers