Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is weer voorjaar!

<<

Anoniem110

Bericht 17 Apr 2015 09:28

Het is weer voorjaar!

En ondanks dat ik van het lekkere weer houd en vrolijk wordt, word ik zwaar chagrijnig van de hooikoorts.
Het is weer zo ver. Ik loop rond als een zombie, neus kapot van het vele snuiten, ogen die schraal zijn van het wrijven en gewoon niet meer toonbaar voor de buitenwereld.

Ik heb het inmiddels al 25 jaar en het is elk jaar een verrassing hoe erg de mate van de hooikoorts is. Maar dit jaar kan ik mijn lol weer op OLE!
Maandag een afspraak staan voor de acupunctuur en ik hoop dat het helpt.

Nog meer meiden die net zo chagrijnig zijn?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 17 Apr 2015 09:31

Re: Het is weer voorjaar!

Ik stond al in de startblokken om te kletsen over blije voorjaarsdingen haha. Maar hooikoorts lijkt me echt heel kut. Gebruik je er ook sertrizine voor?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Apr 2015 09:31

Re: Het is weer voorjaar!

Heel herkenbaar! Het is zo vervelend. In de herfst/winter loop ik met een verstopte neus omdat ik chronisch verkouden ben en zodra het mooi weer wordt gaat het naadloos over in een verstopte druipneus door de hooikoorts. Ik slik soms (hoewel ik weet dat het niet mag) twee hooikoortspillen per dag omdat één gewoon niet helpt. Ik word 's nachts wakker van de kriebel in mijn neus en dan neem ik dus een pilletje zodat ik verder kan slapen. In de loop van de ochtend neem ik er nog één en dan gaat het de rest van de dag redelijk.
Het is ook echt bij vlagen, de ene dag heb ik er heel veel last van (vandaag dus), terwijl ik er de afgelopen week amper last van heb gehad.

Dus ja, ik meld me! Helaas..

♥♥
<<

Anoniem110

Bericht 17 Apr 2015 09:39

Re: Het is weer voorjaar!

Elliot herkenbaar! Ik neem ook meer tabletten per dag dan toegestaan omdat het gewoon niet helpt.
2 jaar geleden heb ik een prednisilon spuit laten zetten. Wat een GENOT :banaan: Maar ja dat is ook geen oplossing voor een langer termijn.

Fantine: Omdat ik al 25 jaar medicatie slik ben ik voor vele soorten immuun geworden. Elk hooikoorts seizoen is het uitvogelen welk medicijn dit jaar wel helpt. Maar dan ben ik al een poosje verder helaas.
Ik heb mijn zinnen op de acupunctuur gezet. Ik ben vorig jaar geweest en toen was ik accuut van mijn klachten af. Alleen ben ik toen te laat in het jaar gegaan. Ze zeggen dat je 2 jaar klachten vrij bent na 1 a 2 sessies. Dus het proberen zeker meer dan waard.
<<

Anoniem163

Bericht 17 Apr 2015 09:49

Re: Het is weer voorjaar!

Ik haal al jaren prednison spuiten omdat ik anders gewoon geen leven heb. Maar nu nog weinig last, komt bij mij vaak in mei.
<<

Anoniem131

Bericht 17 Apr 2015 10:25

Re: Het is weer voorjaar!

Ik zit ook al twee weken te janken en te snotteren. De acupunctuur lijkt na 2 jaar uitgewerkt en er is geen pil die helpt.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Apr 2015 11:13

Re: Het is weer voorjaar!

Hier ook alweer ellende. Hele jaar Door verkouden. Helpt ook niet mee dat hier achter een boom staat waar ik erf allergisch voor ben
Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 17 Apr 2015 11:36

Re: Het is weer voorjaar!

Schijnbaar begin ik ook een soort van hooikoorts te ontwikkelen, men, ik jank me helemaal suf als ik de hond uitlaat. Ik ben niet verkouden of snotterig, alleen heb ik last van m'n ogen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem170

Bericht 21 Apr 2015 12:23

Re: Het is weer voorjaar!

ik heb er ook last van, ene jaar erger dan andere jaar. Heb nu vooral loopneus en veel niezen.
<<

Anoniem273

Bericht 21 Apr 2015 19:43

Re: Het is weer voorjaar!

Jaaa, jippie, voorjaar :) Mn favoriete seizoen!
Of is dit een hooikoorts topic? :nerd:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers