Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 14:45

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

I knew it. Pas maar op, straks koop ik nog tickets gnagna!
<<

Anoniem315

Bericht 17 Apr 2015 14:57

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Ik wil overal wel heen. Elk genre heeft zijn gezellige kanten en trekt interessante gasten.

Oke, ik sta liever niet tussen hossende Beliebers. Maar ik zou het niet afslaan.
<<

Anoniem114

Bericht 17 Apr 2015 15:20

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

En ik wil wel mee naar Metallica!

Rammstein geeft trouwens echt de meest awesome shows ever.

Oh ik zou niet dood aangetroffen willen worden bij Taylor Swift want dan komen mensen er mss achter dat ik haar muziek stiekem leuk vind..
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 17 Apr 2015 19:00

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

De Toppers. En alle Volendamse artiesten. Laat ik maar gewoon zeggen dat ik echt nooit en te nimmer naar Nederlandse hoempapa muziek wil.

En R&B en rap muziek. Echt vreselijk. Ik val gewoon in slaap bij R&B muziek zit totaal geen vaart in. Veel te traag.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Apr 2015 19:04

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Ik denk dat ik echt niet naar en R&B concert zou gaan of naar een concert van ramstein.

Verder zit ik er aan te denken om tijdens de vierdaagsefeesten naar de roelvinkjes te gaan. Gewoon omdat het zo fout is haha. Gelukkig is het dan gratis en kan ik zo gaan als het echt te erg voor woorden is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 17 Apr 2015 19:48

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Cradle off Filth.
Verder vermaak ik me overal wel. Behalve ooit bij Belle Perez. Daar ben ik ooit geweest, mijn stiefvader had kaarten gekocht, geen ideecwaarom hij dacht dat ik daar blij van zou worden.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Apr 2015 20:31

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Ik ben heel wat jaren geleden naar de toppers geweest en het was best leuk! Het is een beetje de sfeer er omheen, als één grote kroeg.

Justin Bieber, niet mijn ding maar als ik gratis mocht dan ging ik denk ik wel. Ik denk dat het nog best een goede entertainende show zal zijn.

Ik zal nooit naar Guus Meeuwis gaan, of Symfonica in Rosso, Jan Smit, Nick en Simon, heavy metal.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Apr 2015 20:36

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Ik zou bijna overal wel heen gaan, ik kan me met de meeste dingen wel prima een avondje vermaken. Alleen death metal of een of ander technofeest, daar hoef ik echt niet heen.
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Apr 2015 21:18

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

De Toppers inderdaad, afschuwelijk, dat lijkt me nou echt een soort marteling. Guus Meeuwis of Nick en Simon lijkt me ook ronduit afschuwelijk. En de meeste andere Nederlandstalige muziek en Schlagermuziek hoeven voor mij ook echt niet.
<<

Anoniem127

Bericht 17 Apr 2015 21:21

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Bij het meeste wat hierboven genoemd wordt, zou ik me niet vermaken. Zeker niet bij de kadavertoestanden. Metallica en Rammstein dan weer wel, beiden al tig keer geweest ook.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 17 Apr 2015 21:42

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Elize schreef:Band als Metallica en zo, daar wil ik nog niet gratis heen.



:good:

Maar ook de toppers, Justin Bieber etc niet O:)
Volendamse zangers heb ik dan weer niet zoveel tegen, Maar het liefst ga ik naar Dotan :love:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 17 Apr 2015 22:19

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Twellie schreef:Bij het meeste wat hierboven genoemd wordt, zou ik me niet vermaken. Zeker niet bij de kadavertoestanden. Metallica en Rammstein dan weer wel, beiden al tig keer geweest ook.

Hier hetzelfde. Grappig dat death metal zoveel genoemd word. Ik kan niet meer bijhouden hoe vaak ik op een metal concert ben geweest.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 18 Apr 2015 09:16

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Ik zou juist wel een keer naar de Toppers willen. De sfeer lijkt me heel leuk (zoals Carrie zegt, een grote kroeg) en ik kan me best vermaken met die muziek. Ik ben ook wel eens naar het Piratenfestijn geweest. Vond ik leuk om eens naartoe te gaan.. Nu heeft iedereen vast meteen een bepaald beeld van me, maar ik ben écht niet "zo'n type" wat daar normaal naartoe gaat. Ik heb in mijn studententijd in de bruine kroeg gewerkt en dat was altijd heel erg gezellig, dus dat gevoel komt dan altijd terug bij dat soort muziek.

Ik zou zelf eerlijk gezegd nooit naar Blöf en Coldplay gaan. Die bands vind ik gewoon geen leuke muziek maken (op een paar nummers na) en ik vind de zangers een vervelende stem hebben.
<<

Anoniem167

Bericht 18 Apr 2015 09:29

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Lenthe, ik pas ook niet bepaald in het plaatje van mensen die naar toppers gaan, maar de sfeer is gewoon heel erg gezellig!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Apr 2015 09:47

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Ik zei ook altijd dat de Toppers niets zou zijn, maar vorig jaar toen ik gratis kaartjes had heb ik mij redelijk vermaakt.

Bieber en een heleboel andere van die softe popartiesten hoef ik niet te zien.

Coldplay heeft overigens ook zijn beste tijd gehad. Na drie cd's zijn die de verkeerde kant op gegaan. Dat vinden bijna alle liefhebbers van het eerste uur waar ik destijds er ook een van was. Dieptepunt was het optreden in Nijmegen waarbij ik omringt werd door fans die bij Politik (een van de betere nummers) stil stonden terwijl ik als enige sprong etc. Meerendeel van het publiek kwam voor de hits en dan ben je als band te mainstream geworden.

Bands en artiesten die te mainstream zijn geworden.
<<

Anoniem136

Bericht 18 Apr 2015 10:43

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Fred, wat klink je arrogant.

Ik ben vorig jaar met mijn dochter (van toen 4 haha) naar 1D geweest en ik vond het zelf ook heel leuk. Zou er voor mezelf niet heengaan maar ik vind hun muziek leuk en het zijn leuke jongens, heb me goed vermaakt!

Ik denk dat er maar weinig is waar ik echt niet heen zou gaan. Tegelijk is er ook maar weinig waar ik wél echt heen wil en kaartjes voor probeer te kopen. Ben twee keer bij Anouk geweest, Beyonce en volgende week misschien Pentatonix (hebben kaartjes maar staan en denk dat ik dat niet trek) maar verder zou ik het zo niet weten. Ohja Nick en Simon staat op mijn wishlist, ook weer met mijn dochter.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 18 Apr 2015 11:33

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Exogenesis schreef:Ik wil overal wel heen. Elk genre heeft zijn gezellige kanten en trekt interessante gasten.

Oke, ik sta liever niet tussen hossende Beliebers. Maar ik zou het niet afslaan.


:good:
Ik wilde zelfs naar André Rieu op t vrijthof. Al is dat niet echt een concert. Lijkt me geweldig.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 18 Apr 2015 12:53

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Alle Andre Hazes gebeuren.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 18 Apr 2015 14:05

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Lucy schreef:Fred, wat klink je arrogant.


Waarom? Ik snap niet wat er arrogant aan is eigenlijk. Genoeg bands die hun beste tijd kenden voor hun echte doorbraak met net één bepaalde hit.

Ik zou dus echt nooit naar een concert gaan van Dries Roelvink en soortgelijken. Toppers lijkt me daarentegen weer geweldig. Puur om de hysterie en het hoge 'over de top' gehalte.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 18 Apr 2015 16:51

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Alle Nederlandstalige muziek, en alle hype van tieners zoals One Direction, Justin Bieber, ect.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 18 Apr 2015 19:13

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Marco Borsato

One Direction en Justin Bieber lijkt me juist heel erg leuk. Maar dan zou ik niet vooraan willen staan tussen alle gillende tieners :)
<<

Anoniem147

Bericht 18 Apr 2015 20:45

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Alles wat Nederlandstalig is. En de Toppers lijkt mij echt een hel, maar ik hou dan ook echt niet van kroegen. Sowieso hou ik niet heel erg van heel veel hossende Hollanders bij elkaar. En dance muziek vind ik eigenlijk ook al niets haha. Ik denk dat concerten gewoon niets voor mij zijn. Net als festivals waar allemaal mensen voor het podium staan. Ik hou dan meer van 'arty' achtige dingen waarbij muziek niet perse het hoofdthema heeft.

Als ik naar een concert zou gaan zou het trowuens die van van Ed Sheeran zijn. Het liefste dan ook gelijk in Londen.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Apr 2015 21:56

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Ik ben het eens met Fred wat betreft bands die te commercieel zijn geworden. Ik zie niet in waarom dat arrogant is. Dat zie ik meer als duidelijk hart voor de muziek(smaak).

Wat dat betreft ben ik blij dat de mannen van Muse hun eigen pad blijven gaan, al heeft het, m.i., op het randje gestaan.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Apr 2015 22:30

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Precies wat Exo zegt bedoel ik. Muse en Radiohead zijn bands die nog steeds experimenteren en hun eigen weg inslaan.

Ik heb heel wat concerten gezien en bij Coldplay zijn de optredens echt verandert. Van eerst toen het nog echt om de zang/muziek gaat tot hele grote shows waar voornamelijk de hits werden gespeeld.

Bij Radiohead gaat het bij een optreden nog steeds om de muziek. Geen grote show met vuurwerk en andere toeters en bellen. Het leuke van die optredens is ze hun hits niet eens allemaal spelen (geen creep bijv) en het mooiste optreden was het optreden in het Westerpark zonder de 'hit' Paranoid Android.

Alle Nederlandstalige muziek vind ik wat kort door de bocht. Luister maar eens naar Spinvis. Dat is heel wat anders dan een Borsato of Jan Smit.
<<

Anoniem154

Bericht 18 Apr 2015 22:37

Re: Bij welk concert wil je nog niet dood gevonden worden?

Frans bauer, Wolter Koes, dat genre....bah
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers