Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sneakersokken

<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 17 Apr 2015 09:10

Sneakersokken

Wie weet waar ik fijne sneakersokken kan kopen die niet afzakken bij je hak? Ik heb ze nu van de Hema en Esprit maar na twee minuten lopen zitten ze aan de achterkant al helemaal in mijn schoen, zo irritant.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 09:11

Re: Sneakersokken

Ik wou HEMA zeggen, maar goed. Daar ben jij dus niet tevreden over. Ik heb wel die met badstof.
<<

Anoniem321

Bericht 17 Apr 2015 09:14

Re: Sneakersokken

Ik heb nu sneakersokken van de Lidl. Die zakken niet af.
IK weet trouwens niet of ze er nu nog zijn.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 17 Apr 2015 09:14

Re: Sneakersokken

Primark.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Apr 2015 09:33

Re: Sneakersokken

Ik heb ze ook van de Primark maar die vind ik kut.
Vorige week heb ik één paar gekocht bij de SoLow (zo'n gekke budgetwinkel) en die hebben op de hiel een klein siliconenrandje. Echt ideale sokken. Morgen ga ik dus weer naar de SoLow om 10 paar in te slaan, haha. Dus als je die winkel in de buurt heb, sla massaal in!

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 09:36

Re: Sneakersokken

Ik heb ze van Le coq sportif. Ik wil niet meer anders!
<<

Patsy

Bericht 17 Apr 2015 10:10

Re: Sneakersokken

Alibi schreef:Ik heb ze van Le coq sportif. Ik wil niet meer anders!

Die zijn heel fijn, idd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Apr 2015 11:13

Re: Sneakersokken

Ik heb ze dus laatst bij Jacq and Jones gekocht. Die hadden ook bij de hiel zon siliconen randje, heel handig. En het is wel een grotere maat, maar een keer heet wassen en daarna in de droger deed de truc.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 11:15

Re: Sneakersokken

Caro schreef:Ik heb ze dus laatst bij Jacq and Jones gekocht. Die hadden ook bij de hiel zon siliconen randje, heel handig. En het is wel een grotere maat, maar een keer heet wassen en daarna in de droger deed de truc.

Haha. Hoe luxe wil je Jack & Jones laten klinken? :hulde:
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 17 Apr 2015 11:23

Re: Sneakersokken

Zo'n siliconenrandje lijkt me niks, volgens mij gaat dat jeuken bij mij, zeikerd die ik ben.

Primark en SoLow hebben we hier sowieso niet.

Ik ga eens kijken voor die le coq sportif sokken. Ik zag wel dat er meerdere soorten zijn, hebben jullie misschien een plaatje?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Apr 2015 11:26

Re: Sneakersokken

Haha jeuken? Hoezo denk je dat?

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 11:50

Re: Sneakersokken

Afbeelding

Ik heb deze in tig verschillende kleuren. Maar iig de hak, de tenen en het randje bovenaan hebben een andere kleur dan de rest van de sok
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Apr 2015 11:57

Re: Sneakersokken

Oh bedoelen jullie zulke sokken? Maar die komen toch boven je sneakers uit? Tenminste, ik heb lage All Stars en Vans en daar kunnen zulke sokken niet echt in. Ik bedoel deze:
Afbeelding

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 12:03

Re: Sneakersokken

Alibi schreef:Afbeelding

Ik heb deze in tig verschillende kleuren. Maar iig de hak, de tenen en het randje bovenaan hebben een andere kleur dan de rest van de sok

Dit zijn toch enkel/halve sokken? Geen sneaker sokken.
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 12:07

Re: Sneakersokken

Yadira schreef:
Alibi schreef:Afbeelding

Ik heb deze in tig verschillende kleuren. Maar iig de hak, de tenen en het randje bovenaan hebben een andere kleur dan de rest van de sok

Dit zijn toch enkel/halve sokken? Geen sneaker sokken.


Oh ik vind dit wel sneakersokken :P
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 12:08

Re: Sneakersokken

Haha, dit vind ik sneaker sokken

Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 12:10

Re: Sneakersokken

Oh ja uhm. Mijnes zijn de vorm van die van jou, met de kleurstelling van daarboven. Ik zie nu dat ze op het plaatje heel hoog lijken, maar dat is in het echt bij mij niet zo.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 12:11

Re: Sneakersokken

Alibi schreef:Oh ja uhm. Mijnes zijn de vorm van die van jou, met de kleurstelling van daarboven. Ik zie nu dat ze op het plaatje heel hoog lijken, maar dat is in het echt bij mij niet zo.

Haha, die hoge soort bestaat wel, snap de verwarring. Als ik Google op sneaker sokken staan die er ook tussen.

Die sokken van Elliot vind ik dan weer gekke sokken haha. Die had ik nog nooit gezien!
<<

anoniem213

Bericht 17 Apr 2015 12:43

Re: Sneakersokken

Yadira schreef:
Caro schreef:Ik heb ze dus laatst bij Jacq and Jones gekocht. Die hadden ook bij de hiel zon siliconen randje, heel handig. En het is wel een grotere maat, maar een keer heet wassen en daarna in de droger deed de truc.

Haha. Hoe luxe wil je Jack & Jones laten klinken? :hulde:


:good: Ik wilde hetzelfde zeggen, haha!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Apr 2015 12:47

Re: Sneakersokken

Ik draag er gewoon geen sokken in. Haat aan de sneakersok. Alles zakt bij mij in mn schoen en onder mijn voet.
En als het koud is draag ik normale happysocks.. Heb toch altijd een lange broek aan dus de sok zie je verder niet.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Patsy

Bericht 17 Apr 2015 12:48

Re: Sneakersokken

Ik heb deze Afbeelding
Ze zitten wel iets lager bij mij.

De sokjes die Elliot plaatst heb ik van de action, die vind ik heel fijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Apr 2015 18:38

Re: Sneakersokken

Ik heb vorig jaar een lading bij H&M ingeslagen, ook met zo'n siliconenrandje erin. Ideaal, nooit meer sokken die afzakken en in je schoen verdwijnen! Wil er nog meer, want in dit seizoen draag ik ze elke dag bijna.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 21 Apr 2015 18:40

Re: Sneakersokken

Ik heb ze van de Primark, die zijn heel fijn!
Er zit geen siliconen randje in, maar bij mij blijven ze goed op hun plek!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Apr 2015 18:49

Re: Sneakersokken

Ik heb ze gewoon van de hema maar heb nooit last van afzakken!
Afbeelding
#teammaple🍁
<<

Anoniem147

Bericht 21 Apr 2015 18:51

Re: Sneakersokken

Elliot schreef:Oh bedoelen jullie zulke sokken? Maar die komen toch boven je sneakers uit? Tenminste, ik heb lage All Stars en Vans en daar kunnen zulke sokken niet echt in. Ik bedoel deze:
Afbeelding


Deze zijn echt heaven! Mijn vriend heeft er 4 paar en ik jat ze altijd.

Maar ik snap sneaker sokken dan ook niet want je ziet ze altijd bij mensen boven de schoenen uit piepen. Ik wil als ik dat soort sokjes aan heb juist niets, geen sok zien.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers