Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ga jij snel naar de huisarts?

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 17 Apr 2015 21:24

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Eehh met je lingerie Spencer?

Ik ben het afgelopen jaar 5x geweest. En dat was heel veel voor mijn doen. Blaasontsteking 2x, uitstrijkje 2x en een oorontsteking.

Ik heb trouwens geen moeite met naar de dokter gaan. Als ik denk dat ik iets heb, dan kijk ik het even aan. Gaat het niet weg, dan maak ik een afspraak. Of dat nou 3x of 10x in een jaar is.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Apr 2015 22:41

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Ik ga niet vaak, maar ben toch wel ieder jaar een keer daar. Laatste keer kwam de huisarts op huisbezoek omdat ik zo ziek was dat ik zelf niet kon gaan.

Vanaf nu zal het vaker zijn vrees ik. Ik ben in Belgie gaan werken en daar kun je alleen ziek melden op je werk net een doktersbriefje. Kortom voor een griepje of hevige hoofdpijn moet je verplicht langs gaan. Ik denk dat ik nu dus wel 2/3 keer per jaar zal moeten gaan.
<<

Anoniem287

Bericht 17 Apr 2015 22:50

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Nee, ik ga bijna nooit. En als ik ga krijg ik een preek van de huisarts omdat hij of zij vindt dat ik eerder had moeten komen. Oops.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 17 Apr 2015 22:53

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Oh haha lingerie moet longen zijn. Mijn batterij was bijna leeg dus moest snel typen haha
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem173

Bericht 17 Apr 2015 23:52

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Spencer met je lingerie? Die snap ikm niet
<<

Patsy

Bericht 18 Apr 2015 06:15

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Spencer schreef:Oh haha lingerie moet longen zijn. Mijn batterij was bijna leeg dus moest snel typen haha


Whaha, ik dacht al "wat voor band heeft die met de huisarts?" :smile:
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 18 Apr 2015 12:32

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Antwoorden als 'ik ben al .. jaar niet geweest' of 'ik ben het afgelopen jaar maar ... keer geweest' zeggen tot niet echt of je snel naar de huisarts gaat. Misschien heb je die jaren ook weinig tot nergens last van gehad. Lekker makkelijk dan om niet te gaan haha.

Ik ga ook niet snel. Ik kijk alles aan, het meeste gaat wel een keer voorbij. Het afgelopen jaar ben ik wel een aantal keer geweest en regelmatig telefonisch spreekuur, maar dat paste bij mijn ziektebeeld. Dus wel vaak geweest, maar niet snel.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Apr 2015 14:39

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Emmeve schreef:Antwoorden als 'ik ben al .. jaar niet geweest' of 'ik ben het afgelopen jaar maar ... keer geweest' zeggen tot niet echt of je snel naar de huisarts gaat. Misschien heb je die jaren ook weinig tot nergens last van gehad. Lekker makkelijk dan om niet te gaan haha.

Ik ga ook niet snel. Ik kijk alles aan, het meeste gaat wel een keer voorbij. Het afgelopen jaar ben ik wel een aantal keer geweest en regelmatig telefonisch spreekuur, maar dat paste bij mijn ziektebeeld. Dus wel vaak geweest, maar niet snel.


Nee precies. Ik ga namelijk niet zo snel, maar toch zeker wel een keer per jaar. Maar ik heb dan ook altijd wat. Ineens uitslag van onder tot boven, een ontstoken oog zo dik als een tennisbal met blaasjes en nog meer van dat soort dingen. Met griep ga ik niet, als ik hoest niet maar al met al zit ik er toch regelmatig helaas.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 18 Apr 2015 14:56

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Vroeger wel vaker, nu kijk ik klachten meer aan of ze vanzelf over gaan. Laatste keer ziek was een buikgriep en daar krijg je toch niks voor, dus heeft het ook geen zin om te gaan.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Apr 2015 11:52

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Ik ben nu al 1,5 jaar niet geweest :) Nou moet ik eerlijk zeggen dat de beste vriend van mijn vriend over een paar maanden afgestudeerd is als huisarts dus ik app vaak m'n vraag aan hem door. Hij neemt het altijd heel serieus en weet één en ander van m'n medisch verleden.
<<

Anoniem205

Bericht 19 Apr 2015 12:12

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Als ik iets heb wat ik niet (her)ken, dan ga ik naar de huisarts ja. Ook bij een verkoudheid, want negen van de 10 keer slaat die op mijn luchtwegen en heb ik meteen een luchtweginfectie te pakken met benauwdheid. Daar krijg ik dan meestal een puffer/inhalator voor.

Met zoon heb ik er inmiddels al zeven keer gezeten dit jaar....
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 19 Apr 2015 12:36

Re: Ga jij snel naar de huisarts?

Ik ga niet snel al ben ik het afgelopen half jaar al zeker 6 keer geweest. Steeds blaasontsteking. Normaal zie ik mijn huisarts misschien 1x per jaar en dan is het meestal omdat ik met mijn vader meega of als de kleine ziek is.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers