Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

<<

Anoniem107

Bericht 17 Apr 2015 11:39

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Nou, ik neem het eigenlijk juist voor je op, muts :)
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 11:40

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Snap ik toch! Ik zeg alleen dat ik niet denk dat ze zoveel afspraken op die dag heeft. Anyhow...
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Apr 2015 11:41

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Marin schreef:
Lonely Goatherd schreef:Nou heb ik zin in gevulde koeken. Bedankt hoor.


Je bent welkom! :yes:
Je mag voor mij wel een lekkere high tea in elkaar draaien hoor! :thumbup:
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 11:41

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Marin schreef:
Bazinga schreef:Bak je niet eens je eigen koeken? Beetje jammer..


Hahaha ja ik ben niet echt een bak wonder. M'n vriend zeurt al jaren om zelfgemaakte koekjes.


Dan bak je deze toch een keer voor hem :smile:

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 11:43

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Is dat serieus een krabbetjesvormpje? Hoe geniaal, die moet ik hebben!
<<

Anoniem108

Bericht 17 Apr 2015 12:04

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Dank je wel, Susan. Ik wilde idd helpen, maar dat komt geloof ik niet geheel over. :)

Marin: jij beschouwt het als (over)analyseren, ik beschouw het logisch nadenken. Het gaat er niet om of deze persoon op die dag meerdere afspraken heeft. Het gaat erom dat zij met regelmaat bij mensen thuiskomt. Het gebaar is gastvrij en goedbedoeld. Maar des te groter iemand uitpakt, des te lastiger het is om eventueel te weigeren. Groter uitpakken is niet per definitie een teken van gastvrij(er) zijn, ook al is het goedbedoeld.

Elliot: Dat lijkt me nog steeds ongemakkelijk. Vooral de formulering zoals 'ie er nu staat. Maar goed, ik denk dat Marin en ik deze zakelijke afspraak beiden anders duiden. Ik schetste alleen de andere kant, that's it.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 12:07

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Joh Izar, ik snap je heus wel, jouw kant en jouw punt echt wel. Ik vind idd alleen wel dat je er te lang over door gaat. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen behalve Ja ik zal het in overweging nemen en me verplaatsen in haar schoenen (wat ik volgens mij al gezegd heb).
<<

Anoniem108

Bericht 17 Apr 2015 12:16

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Prima, actie-reactie lijkt mij altijd nog. Succes ermee.
<<

Anoniem186

Bericht 17 Apr 2015 12:18

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Lonely Goatherd schreef:
Marin schreef:
Lonely Goatherd schreef:Nou heb ik zin in gevulde koeken. Bedankt hoor.


Je bent welkom! :yes:
Je mag voor mij wel een lekkere high tea in elkaar draaien hoor! :thumbup:


Haha, daar sluit ik me graag bij aan. Inclusief decadente hapjes! Love it!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 12:18

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

KOEKEN!

Okee. Klaar. :D
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 12:19

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Haha Jans en Lonely Goatherd, wie weet organiseer ik wel eens een meeting in de zomer! Lijkt me best leuk!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 17 Apr 2015 12:44

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Jammer dat izar nu alles over zich heen krijgt terwijl ik volgens mij hetzelfde punt maakte. Alleen iets minder uitgebreid. Wat ik daarom zou doen is ipv luxe koek of taart er bonbons bij serveren. Als je een flinke lunch hebt gehad kan ik zo'n koek behoorlijk veel vinden. Een bonbon is niet iets wat je elke dag krijgt. Makkelijker om af te slaan dan een luxe koek oid. Die luxe koek daar gaat de smaak snel van achteruit een bonbon kun je veel langer bewaren. Het is volgens mij de ultieme compromis.
2015 💙
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 12:48

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Ik had idd niet op jou gereageerd nog, Minx. Bonbons is ook lekker. Er zit een befaamde chocolatier hier in t dorp, dus misschien haal ik daar idd wel wat.
<<

Anoniem125

Bericht 17 Apr 2015 14:17

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Ik moet echt lachen hoe druk iedereen zich maakt om een simpele afspraak. Als ik iedere keer dat er hier iemand (zakelijk) langskomt zo'n analyse zou maken, dan zou mijn leven uit niets anders meer bestaan.

Wat een geouwehoer om niks. Beetje Hollandse nuchterheid zou hier niet misstaan.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 14:24

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Beetje Spuit 11, schat. Nougat is trouwens ook een lekkernij. ;-) Maar vindt niet iedereen lekker natuurlijk.
<<

Anoniem114

Bericht 17 Apr 2015 14:26

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Ik dacht dat de Hollandse nuchterheid juist 't probleem was...
<<

Anoniem125

Bericht 17 Apr 2015 14:26

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Ik zeg: een etagère met bonbons en nougat en dan gewoon op tafel zetten voor ze komt, zodat ze zich niet gedwongen voelt iets te nemen :P
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 14:27

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Haha klinkt goed. Nu nog een etagere regelen ;-)
<<

Anoniem193

Bericht 17 Apr 2015 14:32

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Gatver geen nougat tijdens een zakelijke bespreking. Dat gaat enorm tussen je tanden zitten, kleeft enorm en daar zit je gelijk een uur op te kauwen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Apr 2015 14:47

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Bij de Hema kun je een kartonnen etagère kopen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem125

Bericht 17 Apr 2015 14:48

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Alibi schreef:Gatver geen nougat tijdens een zakelijke bespreking. Dat gaat enorm tussen je tanden zitten, kleeft enorm en daar zit je gelijk een uur op te kauwen.

Risico van het vak.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2015 14:49

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Nougat schreef:
Alibi schreef:Gatver geen nougat tijdens een zakelijke bespreking. Dat gaat enorm tussen je tanden zitten, kleeft enorm en daar zit je gelijk een uur op te kauwen.

Risico van het vak.

Ik moet bijna janken van het lachen haha. :hulde:
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 14:53

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

:lol:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Apr 2015 14:56

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Bij Marks & Spencer hebben ze van die kleine chocoladehapjes die in emmertjes zitten, mini bites heten ze, die zijn echt gruwelijk lekker en erg geschikt voor op een etagère. En wat niet op gaat kan je makkelijk bewaren. Vooral de kleine brownies zijn echt heel lekker.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2015 14:58

Re: Wat zou jij serveren bij deze afspraak?

Susan schreef:Bij Marks & Spencer hebben ze van die kleine chocoladehapjes die in emmertjes zitten, mini bites heten ze, die zijn echt gruwelijk lekker en erg geschikt voor op een etagère. En wat niet op gaat kan je makkelijk bewaren. Vooral de kleine brownies zijn echt heel lekker.


I know! Die emmertjes zijn de reden dat ik zo dik terug kwam uit Engeland :palm:
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers