Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tas en zilver/goud combi

<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:04

Bericht 15 Apr 2015 22:39

Tas en zilver/goud combi

Ik twijfel...

https://www.zalando.nl/rebecca-minkoff- ... p-k11.html

Ik vind deze tas heel erg leuk. Echter twijfel ik een beetje: het hengsel is goudkleurig, terwijl ik eigenlijk alleen zilveren sieraden draag. Wat vinden jullie van de combi van zilver en goud?
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Apr 2015 00:20

Re: Tas en zilver/goud combi

Niet zo mooi. Vind het ook echt een dure tas.
2015 💙
<<

Anoniem234

Bericht 16 Apr 2015 01:00

Re: Tas en zilver/goud combi

Ik vind goud aan een tas bij zilveren sieraden goed kunnen hoor! Heb ik zelf ook wel. Vind de tas alleen niet mooi en idd prijzig, maar goed dat was je vraag niet :P
<<

Anoniem156

Bericht 16 Apr 2015 07:18

Re: Tas en zilver/goud combi

Ik vind de tas wel heel gaaf, en ook de combi goud/ zilver in dit geval ook. In sieraden vind ik het niet zo geslaagd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 16 Apr 2015 10:03

Re: Tas en zilver/goud combi

Ik draag zelf ook alleen zilver en heb inderdaad bewust gekozen voor geen gouden dingen op tas, vind dat zelf niet zo mooi. Goud maakt me beetje bleek ook.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Apr 2015 11:24

Re: Tas en zilver/goud combi

Wat een toffe tas! Leuk met die sliertjes en een mooie kleur blauw. Ik gok dat niemand door heeft dan je een andere kleur sieraad draagt. Ik zou 'm kopen!
<<

Anoniem173

Bericht 16 Apr 2015 12:29

Re: Tas en zilver/goud combi

Ik vind hem niet zo mooi.
<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 15:41

Bericht 17 Apr 2015 20:42

Re: Tas en zilver/goud combi

Ik denk dat ik die tas in combinatie met zilveren sieraden niet storend zou vinden.
Maar eerlijk gezegd vind ik de tas zelf eruit zien alsof je 'm ook voor 10 euro op de markt kan kopen...

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers